Porsche a prezentat noua generație 911 Targa: două versiuni de putere cu până la 450 CP și soft-top acționat electric în 19 secunde
Porsche a publicat primele imagini și detalii referitoare la noua generație 911 Targa. Versiunea va fi disponibilă în variantele Targa 4 și Targa 4S, ambele fiind echipate cu motorul boxer de 3.0 litri.
Porsche a întregit familia 911 prin lansarea versiunii Targa. Noul Porsche 911 Targa preia designul exterior pe care deja l-am văzut în cazul versiunilor Coupe și Cabrio, însă plusează cu plafonul soft-top (acoperă doar cele două locuri) și cu luneta uriașă.
Conform oficialilor Porsche, plafonul din material textil este acționat electric în 19 secunde (viteza până la care acesta poate fi operat nu a fost comunicată).
Noul Porsche 911 Targa va fi disponibil în versiunile 911 Targa 4 și 911 Targa 4S. Sub capota celor două versiuni se află motorul boxer de 3.0 litri cu șase cilindri. În cazul versiunii Targa 4, unitatea dezvoltă 385 de cai putere la 6.500 rpm și 450 Nm între 1.950 și 5.000 rpm. În acest caz, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.2 secunde (cu pachetul Sport Chrono), cu o zecime mai rapid comparativ cu vechea generație, în timp ce viteza de top se oprește în dreptul valorii de 289 km/h.
În vazul versiunii Targa 4S, motorul livrează 450 de cai putere la 6.500 rpm și 530 Nm între 2.300 și 5.000 rpm. Sprintul 0-100 km/h se desfășoară în 3.6 secunde (cu patru zecimi mai rapid față de vechiul 911 Targa 4S), în timp ce viteza de top se oprește în dreptul valorii de 304 km/h.
Ambele versiuni sunt disponibile cu transmisia automată cu opt rapoarte, însă în cazul variantei Targa 4S, nemții oferă (fără costuri suplimentare) o transmisie manuală cu șapte trepte. Aceasta din urmă va fi oferită împreună cu pachetul Sport Chrono.
Sistemul de tracțiune integrală face parte din oferta Porsche și va fi oferit standard împreună cu sistemul PASM (Porsche Active Suspension Management) cu amortizoare controlate electronic. În cazul variantei Targa 4, nemții oferă opțional sistemul Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), în timp ce pentru versiunea Targa 4S acesta este disponibil în echiparea standard.
Noile versiuni pregătite de Porsche dispun de jante de 19 inch pe puntea față, respectiv 20 de inch pe puntea spate. Opțional pot fi comandate și versiuni de 20 de inch (față) sau 21 de inch (spate). Versiunea 911 Targa 4 va avea discuri de frână cu diametrul de 330 de milimetri, în timp ce varianta 911 Targa 4S va miza pe discuri cu diametrul de 350 de mm. Opțional poate fi comandat și un sistem de frânare cu elemente ceramice.
Pe piața din România, noile 911 Targa 4 și 911 Targa 4S vor fi disponibile începând cu luna august. Prețul de pornire pentru varianta cu 385 CP va fi de 134.054 de euro, în timp ce versiunea cu 450 CP va pleca de la 149.529 de euro.
Oau, actionat electric!!!. edică al noastru poate fi mandru.