Cupra a demarat testele pe circuit cu modelul electric e-Racer: producătorul spaniol va concura în viitorul sezon ETCR
Cupra a început testele cu e-Racer. Modelul de circuit va concura în sezonul 2020 al Electric TCR, o nouă competiție de turisme dedicată exclusiv mașinilor electrice. Sistemul electric de propulsie livrează 670 de cai putere către puntea spate, iar accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 3.2 secunde.
Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din 2018, Cupra a prezentat e-Racer, un model de circuit complet electric cu elemente de design și tehnologii preluate de pe Leon.
Acum, oficialii Cupra au anunțat că au demarat testele cu e-Racer pe circuitul Montmelo din Barcelona. Anul viitor, producătorul spaniol va concura în noua serie ETCR (Electric TCR) cu un astfel de exemplar, iar la volanul modelul electric îl vom vedea pe Mattias Ekstrom. Suedezul a fost campion mondial în WRX (World Rally Cross, 2016) și dublu campion în DTM (2004 și 2007).
Conform regulamentului ETCR, Cupra e-Racer va oferi o putere maximă de 670 de cai putere, iar resursele sistemului electric de propulsie vor fi livrate către puntea spate. Viteza maximă anunțată de Cupra este de 270 km/h, iar accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în doar 3.2 secunde. Conform regulamentului, bateria utilizată trebuie să aibă o capacitate de 65 kWh.
Cupra nu este singurul producător care pregătește o mașină pentru noua serie ETCR. Hyundai a prezentat în urmă cu doar câteva săptămâni noul Veloster N ETCR. Anul viitor, echipa de uzină a producătorului asiatic va miza pe două astfel de exemplare. Și Hyundai a început testele cu Veloster N ETCR, iar primele sesiuni au avut loc la finalul lunii trecute în Ungaria pe circuitul de la Hungaroring.
se pare ca toate cursele se muta pe electric. bravo, seat, acceleratie de mclaren..