Planurile grupului VW pentru brandurile din portofoliu: prețuri mai mari pentru Seat, modele mai accesibile la Skoda
Grupul Volkswagen plănuiește o diferențiere mai mare între brandurile VW, Seat și Skoda. Unul dintre șefii companiei susține că Seat ar putea să lanseze modele cu prețuri mai mari decât VW, în timp ce Skoda ar urma să se concentreze pe modele mai accesibile.
Directorul de Product Strategy din grupul VW a dezvăluit presei din Germania câteva din ideile pe care compania le-a creionat pentru brandurile VW, Seat și Skoda.
Potrivit lui Michael Jost, grupul VW vrea ca identitățile brandurilor menționate să fie mult mai clare în viitor.
“Seat ar putea s ă reprezinte mașini mai ‘emoționale’, în timp ce Skoda ar putea să se adreseze mai mult clienților din estul Europei,” a declarat oficialul VW. Presa germană speculează că Seat ar putea să lanseze modele cu prețuri mai mai decât VW, în timp ce Skoda ar urma să se concentreze pe modele mai accesibile.
În acest context, Michael Jost subliniază că planurile trebuie întocmite astfel încât brandurile din grup să nu se “canibalizeze”.
Via Automotive News
De abia și-a revenit puțin Seat, iar acum vor să-l împingă din nou la fundul apei.