Primele imagini camuflate cu noua generație Nissan Juke: SUV-ul subcompact va avea jante de 19 inch, ampatament mărit și sistem ProPilot
Nissan a publicat o serie de imagini sub camuflaj cu noua generație Juke, care va avea un ampatament mărit, jante de 19 inch și sistem ProPilot. Prezentarea oficială va avea loc în 3 septembrie.
Nissan a început în luna iulie o campanie de teasing pentru lansarea noii generații Juke, iar acum a publicat o serie de imagini sub camuflaj din timpul unor teste desfășurate pe circuitul Millbrook din Marea Britanie.
Cu această ocazie, constructorul japonez a oferit o serie de informații interesante cu privire la specificațiile și dotările noii generații.
Astfel, Nissan afirmă că ampatamentul lui Juke este mai mare pentru a oferi un spațiu mai generos pentru șofer și pasageri, fără ca acest lucru să aibă un efect negativ asupra sportivității modelului. În plus, SUV-ul subcompact va fi echipat cu jante de 19 inch.
Nu în ultimul rând, Nissan a menționat că Juke va deveni al treilea model al constructorului după Qashqai și Leaf care primește sistemul ProPilot. De altfel, sistemul ProPilot a primit un update major chiar în primăvara acestui an și permite acum condusul fără mâini pe volan atunci când mașina este pe autostradă și își păstrează banda de circulație.
Noile îmbunătățiri introduse de Nissan pentru ProPilot utilizează o combinație de camere video, radare, sonare, hărți 3D și conexiune la GPS pentru a oferi informații în timp real despre mediul înconjurător și despre localizarea exactă a mașinii pe autostradă.
Prezentarea oficială a noii generații Nissan Juke este programată pentru 3 septembrie, iar până atunci niponii se rezumă să mai afirme că modelul va avea "o identitate unică, un plus de personalitate, performanțe superioare și un nivel de conectivitate care răspunde nevoilor în evoluție ale șoferilor".
Via Nissan
Arată super. :-) De fapt niște voci vecine cu gardul companiei șușoteau că japii s-au grăbit ca Juke să primească :-P o nouă generație când au auzit că-n Firea vrânceană a coanei Pandele se cocea ideea taxării vechiului model pentru urâțenie, la fiecare intrare-n Bucale. Acu pe bune, și mai hidos era imposibil să-l facă. Și nici mai înghesuit ca actualul. În plus, Juke e f. important pt vânzările europene Nissan (în SUA e ca și cum n-ar fi) și d-aia n-au mai riscat să sară calul cu *personalitatea pregnantă*, după relativul eșec al noii Micra. Aș fi totuși curios dacă rezultatele *testului elanului* vor fi la fel de catastrofale ca ale fostei generații.