Acesta este noul Opel Corsa: a șasea generație a modelului de clasă mică, "scăpată" pe internet înainte de prezentarea oficială
Noua generație Opel Corsa va debuta în 4 iunie, însă primele imagini au fost deja publicate pe internet de un forum din Franța. Vedeta acestei galerii este versiunea electrică eCorsa.
Noua generație Opel Corsa, programată pentru lansarea oficială în cursul zilei de 4 iunie, a "scăpat" deja pe internet într-o serie de fotografii clare care ne permit să analizăm liniile modelului de clasă mică.
În fotografiile publicate pe forumul de pasionați Worldscoop apare doar varianta electrică eCorsa. Aceasta va fi lansată tot în 4 iunie și va fi disponibilă la un "preț atractiv".
"În 4 iunie, noul Corsa celebrează premiera mondială. Mașina noastră cu cele mai mari vânzări nu va fi doar cel mai ușor model din clasa să, dar va putea fi comandată și într-o versiune electrică chiar de la început, la un preț atractiv. Nu vă pot spune mai multe", a declarat în urmă cu câteva zile Michael Lohscheller, CEO-ul Opel.
Din punct de vedere estetic, partea frontală a noului Corsa preia o serie de elemente de pe SUV-urile din gama Opel, în timp ce partea posterioară ne amintește de actualul Astra. Până în acest moment știm că noua generație Corsa va putea fi comandată cu lumini inteligente IntelliLux LED Matrix și stopuri cu LED, iar masa totală a celei mai ușoare versiuni va fi de doar 980 de kilograme.
La interior, Opel a pregătit un instrumentar digital de bord și un ecran central de dimensiuni generoase.
Noua generație a lui Opel Corsa a fost dezvolată pe platforma CMP (Common Modular Platform) a grupului PSA Peugeot-Citroen și, cel mai probabil, va prelua motorizările introduse recent pe noul Peugeot 208. Micuțul francez folosește unități pe benzină de 1.2 litri cu puteri cuprinse între 75 CP și 130 CP sau o motorizare diesel de 1.5 litri de 100 CP.
În ceea ce privește versiunea electrică eCorsa, aceasta ar urma să "împrumute" caracteristicile lui Peugeot e-208. Modelul electric dezvoltat de francezi are un motor de 136 CP și 260 Nm și un acumulator cu o capacitate de 50 kWh. În cazul lui e-208, energia înmagazinată în baterii este suficientă pentru o autonomie de 340 de kilometri (WLTP).
Via | Autocar | Worldscoop
imi place greutatea in minus - imi place asemanarea cu astra, nu cu vreun peugeot din gama celor ce detin opel - imi place veriunea electrica, chiar daca stiam de ea de cand a fost prezentat 208-ul electric. nu imi place ca motoarele benzina sant ( deocamdata ) doar in 3 cilindri - nu imi place ca psa exclude o verpe siune opc ( desi deocamdata asta e la nivel de zvon )