Mercedes-Benz GLC Coupe facelift: SUV-ul premium primește modificări estetice minore și o gamă nouă de motoare
Mercedes-Benz GLC Coupe este împrospătat cu mici modificări de design și o gamă de motoare noi de până la 258 de cai putere.
La mai puțin de o lună după ce a prezentat GLC facelift la Salonul Auto de la Geneva, Mercedes-Benz recidivează cu un facelift și pentru GLC Coupe.
SUV-ul premium împrumută noutățile de design introduse recent pe GLC, însă vine cu câteva noutăți în privința gamei de motorizări.
GLC Coupe facelift va putea fi admirat în premieră de public cu ocazia Salonului Auto de la New York care va avea loc în luna aprilie.
Mercedes-Benz GLC Coupe facelift: date esențiale:
● Grila frontală a fost ușor revizuită, la fel ca și forma blocurilor optice care integrează faruri LED de dimensiuni mai mici;
● În partea din spate, schimbările vizează în special bară de protecție spate și sistemul de evacuări, pe lângă introducerea unei forme angulare pentru stopuri;
● La interior, volanul este disponibil în două versiuni și a primit de asemenea o ușoară restilizare pentru a oferi șoferilor un caracter mai sportiv;
● Totuși, marea noutate la interior este integrarea sistemului de infotainment care a debutat pe noua generație Mercedes-Benz Clasa A;
● GLC Coupe facelift este disponibil în 5 variante de motorizare, dintre care două pe benzină și trei diesel;
● GLC 200 4Matic cu motor pe benzină cu 4 cilindri în linie de 197 CP și un cuplu maxim de 320 Nm;
● GLC 300 4Matic cu motor pe benzină cu 4 cilindri în linie de 2.0 litri care generează 258 de cai putere și un cuplu maxim de 370 Nm. Ambele motoare pe benzină sunt acompaniate de un motor electric de 10 kW (aproape 14 CP) care oferă un cuplu de 150 Nm și are rolul de a alimenta un sistem electric de 48 de volți;
● GLC 200d 4Matic cu motor diesel cu patru cilindri care oferă 163 CP și un cuplu maxim de 360 Nm;
● GLC 220d 4Matic cu motor diesel cu patru cilindri care oferă 194 CP și un cuplu maxim de 400 Nm;
● GLC 300d 4Matic cu același motor diesel cu patru cilindri care oferă însă în această versiune 245 CP și un cuplu maxim de 500 Nm;
● Toate motoarele sunt disponibile cu tracțiune integrală.
● În comunicatul de presă, germanii nu fac nicio mențiune cu privire la cutia de viteze, însă cel mai probabil vorbim despre cutia de viteze automată 9G-Tronic cu 9 trepte disponibilă și pe GLC facelift;
● Din punct de vedere al tehnologiilor, GLC Coupe facelift este disponibil și cu suspensia Dynamic Body Control care oferă amortizoare ajustabile pentru axul față și axul spate. Acest tip de suspensie funcționează împreună cu sistemul Dynamic Select, care permite șoferului să aleagă între două moduri de condus adaptate pentru condiții de off-road, și anume Off-Road și Off-Road+;
● Printre sistemele de asistență disponibile se numără Active Distance Assist Distronic (include Active Parking Assist), Active Steer Assist (care include sistemele Active Emergency Stop Assist, Active Lane Change Assist și Emergency), Active Speed Limit Assist, Evasive Steering Assist, Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist sau Active Brake Assist.
Via Mercedes-Benz
De obicei evit sa comentez despre acest brand fiinda nu am condus vreunul niciodata si nici nu ma vad sa fac asta prea curand . Dar am fost de atatea ori pasager si am doar respectul binemeritat pt. modelele lor in general . Dar chiar nu pot intelege motivele pt. care Mercedes continua cu aberatia asta. Nu stiu , chiar vand bine modelul asta ? Motorizarile imi par penibile iar ca si design e ...bleahhh. Or fi vrut sa copieze succesul bavarezilor dar eu zic ca nu prea le-a iesit. Am vazut cateva pe strazi si ...acelasi "bleahh" de la mine. Acu' vreo 2 saptamani mergeam in spatele unuia care i se mai vedeau si niste penibile de evacuari false , dar false grosolan nu asa... Ma rog , e clar ca sunt clienti pt. asa ceva , dar pt. mine e o mare enigma (urata) acest model.