Mercedes-Benz Clasa E primește noi versiuni cu sistem hibrid de propulsie: până la 320 CP și autonomie în modul electric de 54 de kilometri
Mercedes-Benz introduce noi versiuni pentru Clasa E. Modelul constructorului german va fi disponibil în varianta E300e (plug-in hybrid benzină-electric) de 320 CP sau în versiunea E300de (plug-in hybrid diesel-electric) de 306 CP. Autonomia în modul electric ajunge până la 54 de kilometri.
Mercedes-Benz a prezentat noi versiuni cu sistem hibrid de propulsie pentru Clasa E. Producătorul german introduce o motorizare plug-in hybrid benzină-electric (E300e) disponibilă doar pe sedanul de clasă mare și o variantă plug-in hybrid diesel-electric (E300de) disponibilă atât pe versiunea sedan, cât și pe varianta break.
Versiunea E300e integrează un motor pe benzină de 2.0 litri capabil să ofere 211 CP la 5.500 rpm și 350 Nm între 1.200 și 4.000 rpm. Motorul electric dezvoltă 90 kW (122 CP), iar în total, sistemul hibrid generează 320 de cai putere și 700 Nm. Unitatea electrică este susținută de un acumulator cu o capacitate de 13.5 kWh.
Mercedes-Benz spune că versiunea E300e accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.7 secunde, iar viteza maximă se oprește la 250 km/h. Viteza maximă în modul electric trece de 130 km/h, în timp ce autonomia oferită de pachetul de baterii ajunge la 50 de kilometri.
Consumul mediu mixt anunțat de Mercedes-Benz pentru varianta E300e este de 2.0 litri/100 de kilometri, valoare măsurată în urma testelor realizate în ciclul NEDC.
Varianta plug-in hybrid diesel-electric mizează pe un motor diesel de 2.0 litri de 194 CP și pe un motor electric de 90 kW. În total, sistemul oferă 306 CP și 700 Nm, valori similare cu cele întâlnite în cazul noului C300de, prezentat în urmă cu câteva ore. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 5.9 secunde, indiferent de versiunea de caroserie aleasă, în timp ce autonomia în modul electric este de 54 de kilometri (sedanul E300de), respectiv 52 de kilometri (break-ul E300de). Acumulatorul pregătit de nemți are o capacitate de 13.5 kWh.
Consumul mediu mixt este de 1.6 litri/100 de kilometri, iar emisiile de CO2 variază între 41 și 44 de grame per kilometru.
Ce slab...Autonomia este execrabila, mai ales ca este calculata in ciclul NEDC. Rusinica Mercedes, se vede ca esti ramas rau in urma cu tehnologia. Tesla rulllz!