Imagini oficiale cu noul Skoda Vision RS Concept: 7.1 secunde pentru accelerația 0-100 km/h și un sistem hibrid de 245 CP
Fanii Skoda au ocazia să admire noul Vision RS Concept în cadrul Salonului Auto de la Paris. Prototipul hibrid are 245 de cai putere și, conform reprezentanților din Cehia, acesta anunță un viitor Hot Hatch de clasă compactă.
Skoda a publicat primele imagini cu noul Vision RS, concept pe care fanii brandului din Cehia îl vor putea admira în "carne și oase" în cadrul Salonului Auto de la Paris. Skoda spune că prototipul anticipează un viitor Hot Hatch de clasă compactă, iar voci apropiate companiei susțin că primele linii derivate din Vision RS ar urma să fie admirate odată cu lansarea noii generații Rapid.
Skoda Vision RS are o lungime de 4.356 de mm, lățimea măsoară 1.810 mm, iar ampatamentul ajunge la 2.650 de mm. Cehii spun că interiorul poate găzdui 4 adulți, în timp ce portbagajul este capabil să "înghită" până la 430 de litri.
Noul concept pregătit de Skoda mizează pe un sistem hibrid de propulsie. Acesta are în componență un motor pe benzină de 1.5 litri capabil să dezvolte 150 de cai putere și un motor electric de 75 kW (102 CP). Cehii afirmă că puterea totală oferită de ansamblul hibrid este de 245 de cai puetere. Resursele lui Vision RS sunt gestionate cu ajutorul unei transmisii DSG cu 6 trepte. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 7.1 secunde, iar viteza maximă se oprește la 210 km/h. Cehii spun că timpul pentru repriza 80 - 120 km/h este de 8.9 secunde.
Skoda Vision RS integrează trei moduri de rulare: EV, Normal și Sport. În modul EV, conceptul cehilor funcționează doar cu ajutorul motorului electric. Mulțumită acumulatorilor cu o capacitate de 13 kWh, prototipul poate parcurge până la 70 de kilometri în regim electric. În modul Sport, ambele motoare sunt utilizate pentru a oferi performanțe de top.
La interior, cehii au gândit o atmosferă simplă, dar în același timp modernă. Instrumentarul digital de bord este completat de ecranul amplasat în zona de sus a consolei centrale. Scaunele sport, volanul gros și teșit în zona inferioară, dar și accesoriile din fibră de carbon completează aspectul sportiv. De asemenea, cehii mizează pe cusături și accesorii roșii, în timp ce mânerele portierelor au fost înlocuite cu o serie de curele asemănătoare cu cele utilizate pe mașinile destinate exclusiv competițiilor sportive.
ce frumos ar fi mers faruri verticale ala Volvo pe montantii aia C imensi. Chiar costa asa mult sa incastrezi tableta aia in bord? Sau vor sa lase loc sa puna acolo pachet de tigari, servetele, ochelari?