Renault Kadjar facelift: modificări subtile de design, interior îmbunătățit și motoare noi pe benzină
Renault Kadjar a primit un facelift cu modificări minore de design, un interior îmbunătățit și noul motor pe benzină de 1.3 litri, disponibil în versiuni de 140 CP și 160 CP.
Renault a dezvăluit miercuri primele imagini și informații oficiale despre Kadjar facelift, care va avea premiera mondială cu ocazia Salonului Auto de la Paris de la începutul luni octombrie.
SUV-ul compact lansat în 2015 a primit o serie de modificări subtile, iar noutățile principale se remarcă sub capotă în gama de motorizări.
Renault Kadjar facelift: date esențiale:
● Kadjar facelift are o lungime de 4.489 milimetri, o lățime de 1.836 și o înălțime de 1.607 de milimetri, în timp ce ampatamentul ajunge la 2.646 de milimetri;
● Kadjar facelift beneficiază de linii de design mai elegante și fluide, iar grila are acum o lățime mai mare și include inserții de crom. Bara de protecție a fost ușor restilizată, în timp ce blocurile optice păstrează semnătura luminilor de zi în forma literei C, însă incorporează acum și semnalizarea. La rândul lor, proiectoarele de ceață sunt pătrate, spre deosebire de cele rotunde de pe Kadjar-ul din 2015;
● Renault a introdus două noi tipuri de jante de 17 inch și 19 inch, disponibile atât cu un design nou, cât și în 3 culori noi: Oural Green, Iron Blue și Highland Grey;
● stopurile au primit de asemenea tehnologie LED pentru luminile pentru marșarier, proiectoarele de ceață și semnalizare, în timp ce bara de protecție spate este acum mai proeminentă, în special pe versiunile de echipare superioare;
● Kadjar facelift are o gardă la sol de 200 de milimetri, în timp ce unghiul de atac este de 17 grade, iar cel de degajare la 25 de grade.
Design interior
● la interior, Kadjar facelift a primit culori noi și tapițerie nouă, printre care se numără și Alcantara sau o versiune cu texturi cu efect 3D pentru anumite niveluri de echipare;
● consola centrală a fost ușor repoziționată și include suport pentru două pahare, în timp ce panoul de control pentru aerul condiționat automat are un design mai modern și ergonomic;
● partea centrală a dashboardului este ocupată de un nou ecran multimedia touch cu diagonala de 7 inch, iar sistemul multimedia R-Link 2 include suport pentru Android Auto și Apple Car Play;
● francezii au acordat o atenție sporită micilor detalii: scaunele au un design nou, includ mai multă spumă și beneficiază de ajustare pe lungime, în timp ce panoul de control disponibil pe portiera șoferului a fost redesenat și este mai intuitiv;
● ușile față beneficiază de spațiu de depozitare pentru sticle de 1.5 litri, în timp ce pasagerii din spate se bucură de un sistem de încălzire îmbunătățit. Capacitatea portbagajului este de 527 litri;
Gama de motorizări
● Kadjar facelift este disponibil cu noul motor TCe de 1.3 litri cu 4 cilindri dezvoltat în cooperare cu Daimler, care a ajuns inclusiv pe Scenic, Captur și Megane. Acesta include filtru de particule și este disponibil în versiuni de 140 CP și 160 CP. Ambele versiuni pot fi comandateatat cu cutie de viteze manuală, cât și cu cutie de viteză automată EDC;
● între timp, motorul diesel dCi de 1.5 litri a trecut printr-o actualizare care include introducerea unui catalizator cu reducere catalitică selectivă (SCR); astfel, unitatea Blue dCi este disponibilă în versiune de 115 CP și cuplu de 260 Nm (+5 CP, +10 Nm) cu cutie de viteze manuală, iar ulterior va primi și cutie de viteze automată EDC cu dublu ambreiaj;
● versiunea de top este un Blue dCi de 1.7 litri și 150 CP și cuplu de 340 Nm (+20 CP), care poate fi achiziționată doar cu cutie de viteze manuală, dar care va fi disponibilă în versiuni 4x2 și 4x4;
● detaliile legate de consum și emisii nu au fost încă făcute publice;
● versiunile 4x2 sunt disponibile în continuare cu sistemul Extended Grip, care îmbunătățește tracțiunea pe drumuri noroioase sau nisipoase;
Prețurile de comercializare pentru Renault Kadjar facelift vor fi făcute publice în următoarele luni, după prezentarea oficială de la Paris.
Via Renault
Tot fara 4x4, benzina si cutie automata? Pacat...