Detalii noi despre versiunea de serie a lui Audi e-tron: SUV-ul electric va avea o autonomie de peste 400 de kilometri
Audi oferă informații noi despre versiunea de serie a lui e-tron prototype. SUV-ul electric este așteptat să debuteze la finalul anului, iar oficiailii Audi spun că acesta va avea o autonomie de peste 400 de kilometri (sistem WLTP).
Audi a dezvăluit în 2015 conceptul e-tron quattro, care anunța lansarea primului său model electric de serie. Nemții au avansat semnificativ cu dezvoltarea acestuia, iar în cadrul Salonului Auto de la Geneva au prezentat o versiune îmbunătățită sub denumirea de e-tron prototype.
Acum, oficialii constructorului german vin cu informații noi despre versiunea de serie a prototipului expus în luna martie. Conform repezentanților Audi, viitorul SUV e-tron va avea o autonomie de peste 400 de kilometri ( noul sistem de măsurare WLTP).
În versiune de serie, modelul se va putea încărca de la stații cu o capacitate de până la 150 kW, iar în 30 de minute va avea suficientă energie pentru "următoarea etapă a unei călătorii de lungă durată" (cel mai probabil, în acest timp, bateriile vor ajunge la 80%).
Reprezentanții Audi spun că modelul de serie va avea tracțiune integrală și va beneficia de "performanțe bune pe orice tip de suprafață". Audi nu a furnizat detalii despre sistemul de propulsie, însă conceptul anunțat în 2015 avea trei motoare electrice, unul pentru puntea față și două pentru puntea spate, ce dezvoltau împreună 435 de cai putere.
SUV-ul electric de serie bazat pe e-tron prototype va fi lansat până la finalul acestui an. Planurile Audi nu se opresc aici: în 2019 vom vedea varianta de producție a lui e-tron Sportback Concept, iar în 2020 îl vom cunoaște pe e-tron Gran Turismo Concept în versiunea de serie.
Cei 400 km autonomie WLTP sunt cam putini dar mult mai apropiati de realitate fata de decat cei 500 km NEDC....anuntati initiali de producator...... Avand in vedere ca reteaua europeana IONITY - ce va cuprinde 400 statii de mare putere CCS, care cooperează deja cu BMW, Daimler, Ford și Volkswagen, Audi și Porsche si negociază cu o varietate de potențiali parteneri, care ar putea fi interesați să se alăture reţelei, lucrurile in ceea ce priveste posibilitatile reale de a utiliza vehiculele electrice (EV) se vor imbunatati considerabil in doar 3-4 ani. IONITY a purtat discuții si cu cei de la Volvo, Fiat-Chrysler, PSA / Opel, Jaguar Land Rover și Tesla pentru aderarea la aceasta retea.... care utilizeaza statii diferite fata de cele pentru Nissan si Renault.... O autonomie REALA de peste 500-600 km WLTP si un pret apropiat de cel am masinilor clasice va asigura SUCCESUL definitiv al EV....