Legenda reinvie: Dodge Challenger SRT8

Publicat vineri, 07.12.2007 12:15 de Bogdan Mirică

Dodge a publicat 5 imagini teaser cu viitorul model de performanta Challenger SRT8, care va debuta in februarie.

Fanii asa numitelor "muscle cars" au noi motive de bucurie dupa ce Dodge a publicat cinci teaser-uri cu viitoarea versiune de performanta SRT8 a deja celebrului Challenger.

Asteptat sa fie dezvelit oficial in luna februarie a anului viitor, cu ocazia Salonului Auto de la Chicago, Dodge Challenger SRT8 a suscitat deja interesul unui numar mare de impatimiti al acestui tip de modele. Dodge a profitat de acest succes si a deschis o lista de comenzi, care in prima zi a insumat 4300 de viitori clienti.

Primul lot al versiunii de performanta va fi unul special, exemplarele urmand sa primeasca o placheta unica si sa fie disponibile doar in culorile negru, argintiu si portocaliu Hemi. Versiunea de performanta va impresiona prin motorul V8 Hemi de 6.1 litri, prin surplusul de putere, prin sistemul de franare si suspensiile sportive.

La exterior, versiunea de performanta va fi tradata de abundenta fibrei de carbon, vinilurile de pe capota si micile accesorii, in timp ce la interior, pasagerii vor avea parte de un habitaclu la fel de sportiv.

  • AndreiRN, vineri, 07.12.2007 18:12
    Challanger

    Sunt un foarte mare admirator al modelului Challanger din ani '60 si '70 si ma bucur de revenirea acestui nume in randul masinilor noi. La fel ca si Barracuda, Challanger este o bruta pe asfalt si poate asta este si atractia principala.

  • nic, vineri, 07.12.2007 19:06

    niste barci cu roti ... mai bine logan fratilor

  • BogdanM, sâmbătă, 08.12.2007 20:25
    .....

    Hemi-v8-6.1 litri si...250 de cai putere cred!!!sper ca americanii au pus un motor ca lumea....sper ...desi ma cam indoiesc..

  • AndreiRN, marţi, 11.12.2007 20:06
    Puterea-Cuplu-Fiabilitatea.

    Nu puterea maxima este cea mai importanta la o masina de strada ci cuplul si fiabilitatea motorului. Cresterea puteri implica o crestere a turatiei si implicit o uzura prematura a motorului. Un cuplu ridicat la turati mici ofera o acceleratie mare si o senzatie sportiva fara sa compromita fiabilitatea motorului. Stiu ca multi automobilisti virtuali se uita doar la cp dar ei inca merg cu bicicleta sau motoare sub 100cp si nu au cunostintele necesare unei decizi practice.

  • Blower0, duminică, 17.11.2013 15:55

    AndreiRN: corect. De fapt asta incerc si eu sa explic. Și inca ceva, raportul CP/Litru nu e un imdice de performanta!! NU cilindreea dicteaza puterea maxima.