Primele imagini cu noua generație Jeep Wrangler: design modern și numeroase sisteme de asistență

Publicat miercuri, 01.11.2017 10:49 de Daniel Popescu

Jeep a publicat primele imagini cu noua generație Wrangler și a versiunii Unlimited despre care afirmă că beneficiază de un design modern și numeroase sisteme de asistență. Toate detaliile vor fi făcute publice în 29 noiembrie.

Jeep se pregătește de lansarea unei noi generații pentru modelul de off-road Wrangler, iar constructorul american a publicat primele imagini cu aceasta pentru a ne face deja o primă impresie despre design.

Noul model este dezvăluit atât în versiunea tradițională, cât și în varianta Unlimited (foto de deschidere). Ușor de recunoscut datorită formei grilei și a blocurilor optice rotunte, noul Jeep Wrangler beneficiază și de câteva elemente moderne de design care nu îl îndepărtează însă prea mult de rețeta tradițională.

Producătorul afirmă că șoferul și pasagerii se vor bucura de mai mult aer liber și că noul Wrangler include mai multe sisteme de asistență și tehnologii decât predecesorii săi.

Jeep s-a limitat să afirme că noua generație beneficiază de "motoare eficiente avansate", însă o serie de informații neoficiale acreditează ideea unui motor turbo pe benzină cu 4 cilindri de 2.0 litri și a unei unități pe benzină V6 de 3.6 litri, în timp ce fanii propulsiei diesel vor avea la dispoziție un motor turbo V6 de 3.0 litri. De asemenea, sistemul de tracțiune integrală va fi standard, iar clienții vor putea opta pentru o cutie de viteze automată cu 8 trepte.

Mai multe imagini și detalii de natură tehnică despre noua generație Jeep Wrangler vor fi dezvăluite cu ocazia lansării oficiale care va avea loc la Salonul Auto de la Los Angeles în 29 noiembrie.

Via Jeep

  • EV, miercuri, 01.11.2017 11:50

    Wrangler a fost si va ramane offroader-ul perfect.Este o legenda pe roti!

  • Andy, miercuri, 01.11.2017 14:39

    @ Subscriu la ce zice EV, cu mentiunea ca de la generatia anterioara sunt foarte proaste. Fiabilitate 0 barat. Valabil pentru toate modelele Jeep de cand cu Fiat: http://www.jdpower.com/press-releases/2016-us-vehicle-dependability-study-vds Asta nu ti-o zic doar din clasamentele de pe net, ci si din surse sigure de la noi din RO. Sincer as prefera sa vad Jeep la chinezi si sa faca din el ce au facut cu Volvo. E clar ca palaria e prea mare pentru Marchionne...

  • JK, miercuri, 01.11.2017 15:06

    @Andy, tu te-ai uitat la alt film :))) Numai Wrangler, din 2008 pana in 2015 , aproape ca si-a triplat vanzarile anuale. Marca, in general, a crescut incontinuu din 2009 (anul achizitiei preliminare de catre Fiat). Incearca totusi un raport si de pe vremea Daimler-Chrysler :))

  • Andy, miercuri, 01.11.2017 15:15

    @JK Asta e si unul dintre motivele pentru care au ajuns foarte proaste: triplarea vanzarilor intr-un timp foarte scurt. Celalalt e legat de faptul ca folosesc componente foarte ieftine, si nu numai la ce nu se vede ci inclusiv in cazul locurilor palpabile pentru client. Sa vezi ce distractiv e cand esti la un concurs off-road cu un Rubicon de generatie anterioara si ti se rupe puntea fata cand ti-e lumea mai draga. E grozav!

  • @Andy, miercuri, 01.11.2017 17:22

    @Andy; Fie el si Rubicon, Jeepul nu este facut pentru concursuri off-road. Pentru concursuri e nevoie de modifcari majore. Pana una alta puntiile Dana 44 sunt foarte rezistente. (daca te referi la JK). Mai problematica e bara stabilizatoare decuplabila electric. (vorbesc din calitate de fost proprietar de JKU Rubicon)

  • Andy, miercuri, 01.11.2017 23:48

    @@Andy Concursuri off-road mid nu hard. In general la concursurile de la noi ai 3 paliere: entry - pentru orice suv; mid - pentru off-roadere gen Rubicon, Defender, Samurai, Jimny etc. fara modificari; hard - pentru modificate sau speciale (care nu mai arata a masini). La mid am vazut Wranglere vechi fara modificari care n-au avut nicio problema si au trecut rapid finisul. Surprizele neplacute apareau ori la Suzuki-urile si Land Roverele foarte vechi si la Rubicoanele noi. Faza cu puntea fata praf e vazuta de doua ori :-)