Seat va lansa încă un SUV în 2018: va fi poziționat peste Ateca și va avea versiuni cu 5 și 7 locuri
Seat a confirmat oficial lansarea unui nou SUV, care va fi poziționat în gamă peste Ateca, va fi disponibil în versiuni cu 5 și 7 locuri și va fi prezentat în 2018.
Seat este determinată să aibă o gamă de SUV-uri cât mai variată pentru a stârni atracția unui număr cât mai mare de clienți. După succesul înregistrat cu Seat Ateca (foto), constructorul spaniol va lansa în a doua jumătate a acestui an noul Seat Arona, un SUV de dimensiuni mai mici.
Seat a confirmat acum că Arona va fi urmat anul viitor de un nou SUV de dimensiuni mai mari, care va fi poziționat în gamă peste Ateca. Noul model va fi bazat pe aceeași platformă ca și Ateca și Skoda Kodiaq, MQB A2, și va fi disponibil în versiuni cu 5 și 7 locuri.
Seat anticipează că acest al treilea SUV va mări profiturile companiei, cunoscut fiind faptul că astfel de modele au marje de profit mai ridicate. "Această mașină ne va aduce noi clienți, va crește imaginea de brand și va avea un efect major asupra abilitații noastre de a genera profit. Va fi desenat la Barcelona și construit în Germania. Producerea noului SUV la Wolfsburg în inima Grupului va întări legăturile dintre Seat și Volkswagen", a explicat Luca de Meo, CEO-ul Seat.
Potrivit unor dezvăluiri anterioare, constructorul spaniol nu se va opri însă aici. Astfel, Seat se va concentra, pe de o parte, pe dezvoltarea unor variante noi ale celor două modele, proces pe care spaniolii îl numesc "reinterpretarea SUV-ului", iar una dintre opțiunile luate în calcul este o versiune coupe pentru Ateca. Pe de altă parte, SUV-urile Seat vor primi versiuni de performanță Cupra, mai ales că și acestea se bucură de popularitate în rândul clienților.
Via Carscoops
HA HA HA !!... 99% dintre romani nu au bani sa isi ia cate o NAMILA DE SUV ! Si nu sunt invidios, dar o parte a cumparatorilor de autoturisme auto se duc intr-o directie total gresita ! Masinile cu dimensiuni din ce in ce mai mari, pe aceleasi drumuri europene unele inguste (ceea ce este partial grav) dar totodata masini de greutati din ce in ce mai mari - CEEA CE ESTE FOARTE GRAV ! Motoare din ce in ce mai puternice, care inseamna nu numai consum mai mare (cei care ma contrazic nu cunosc fizica, si o sa inceapa cu consumurile oficiale care nu au legatura cu realitatea) si deci OXIGEN MANCAT PE BANDA RULANTA DE aceste masini !!