Ca pâinea caldă: Bugatti a vândut deja jumătate dintre cele 500 de exemplare Chiron. Unul e expus la Salonul de la Geneva
Deși costă 2.4 milioane de euro și deși niciun client nu a avut ocazia să testeze mașina, 250 de oameni cu conturi grase au decis să-și achiziționeze un exemplar Chiron în primul an de la prezentarea mașinii. Unul dintre ei își expune mașina la standul Bugatti de la Salonul Auto de la Geneva.
Bugatti Chiron a fost prezentat de marca italo-franceză acum exact un an, în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Tot atunci am aflat și cifrele oficiale legate de înlocuitorul lui Veyron în vârful absolut al performanțelor oferite de Grupului Volkswagen: 1500 de cai putere scoși dintr-un motor W16 de 8.0 litri, accelerație 0-100 km/h în mai puțin de 2.5 secunde și o viteză maximă "limitată pentru șosea" de 420 de km/h. Alte numele interesante legate de Chiron erau legate de preț și disponibilitate: fiecare dintre cele doar 500 de exemplare produse de Bugatti costă 2.4 milioane de euro.
Ei bine, la un an distanță de la acel moment, lucrurile merg în direcția bună pentru Chiron. Conform unei informări oficiale a mărcii, jumătate dintre cele 500 de unități plănuite au fost deja vândute. Și mai interesant este faptul că Bugatti a găsit cei 250 de clienți fără ca aceștia să aibă ocazia de a testa mașinile, deoarece primele sesiuni dedicate vor avea loc abia la finalul lunii martie.
Dintre cele 250 de comenzi plătite, Bugatti a adunat 100 încă dinainte de prezentarea oficială a mașinii, în timp ce restul au venit în ultimele 12 luni. Europa conduce în clasamentul continentelor interesate de Chiron (cu 37% dintre comenzi), pe podium așezându-se la rând piața din SUA (30%) și cea din Orientul Mijlociu (26%).
Primele livrări vor avea loc de asemenea în cursul lunii martie, între primii clienți care vor face cunoștință cu noua mașină de colecție din garaj numărându-se și un elvețian care a acceptat ca mașina sa să fie expusă în prealabil la standul Bugatti de la Salonul Auto de la Geneva, care-și deschide porțile în cursul acestei săptămâni. Aceasta este vopsită într-o nuanță specială Bleu Royal suprapusă direct pe părțile de caroserie expuse din fibră de carbon. Conform celor de la Bugatti, acest tip de finisaj al caroseriei este disponibil în 8 nuanțe diferite.
Mi se pare ciudat ! Adica au platit masina , este produsa si nu au ocazia sa mearga macar o data cu ea pana in martie ? De ce ?