Prima imagine a noului Volvo V90 Cross Country confirmă ce știam cu toții: break-ul înălțat pornește la vânătoare de Audi A6 Allroad

Publicat joi, 08.09.2016 18:23 de Bogdan Mirică

Volvo a publicat prima imagine teaser a viitorul V90 Cross Country. Modelul va fi un break înălțat, asemenea lui Audi A6 Allroad și viitorului Mercedes E-Klasse AllTerain.

Volvo XC70 nu a fost niciodată una dintre vedetele gamei scandinave. Cu toate acestea, bătrânul break înălțat și-a făcut datoria și a reușit să atragă un număr mare de pasionați în cei 20 de ani care s-au scurs de la debutul primului model.

Volvo simte că break-ul a îmbătrânit și vrea să-i ofere un urmaș capabil să se lupte cu o concurență care începe să devină din ce în ce mai numeroasă. Într-un segment în care mai activa doar Audi A6 Allroad, acum se pregătește să își facă apariția și primul E-Klasse AllTerrain.

Prin urmare, Volvo se mișcă repede și a dezvăluie deja un prim teaser al viitorului V90 Cross Country, urmașul lui XC70. Așa cum o sugerează și numele este vorba despre break-ul V90, adaptat nevoilor gamei Cross Country.

Schimbările estetice vor fi minore și vor include protecții pentru zona inferioară a caroseriei, jante mai mari, o gardă la sol mai ridicată, panouri contrastante pentru spoilerele față și spate, precum și bare cu suport de prindere pe acoperiș.

Gama de motorizări va fi similară, cu unități pe benzină ce pot ajunge până la T6 și 320 de cai putere. În plus, indiferent de versiune, Volvo va oferi tracțiune integrală în standard.

  • Scorpionul.negru, joi, 08.09.2016 21:27

    O sa fie o capodopera. Mult peste A6 allroad si E class cam la orice capitol. In cazul asta si in clasa asta tin cu suedezii.

  • carcotasu, joi, 08.09.2016 23:00

    cue up Jaws theme song :))

  • mishazaitev, vineri, 09.09.2016 10:25

    E o chestie pur subiectiva.... Dar mie mi se pare si modelul actual o masina exceptionala! Design, spatiu, tractiunea intergrala.... Nu am nimic cu Audi, dar pe langa Volvo e ca si un culturist pe langa un practicant de crossfit!

  • Dan, sâmbătă, 10.09.2016 15:25

    N-are nici o treaba cu A6 Allroad, care e cu o clasa peste Volvo. Plus ca A6 Allroad o sa aiba o noua generatie peste putin timp. Noul V90 Crosscountry nici nu se apropie de generatia actuala A6...

  • Marian, sâmbătă, 10.09.2016 22:54

    Atât V70 cât și XC70 sunt mașini excepționale, lucru recunoscut chiar și de germani. Mă aștept ca V90 și V90 cross country să le calce pe urme. Iar când vine vorba de mașini premium, germanii știu cel mai bine cum stă treaba la acest capitol și de asta în 2016, Volvo a reușit iarăși să surclaseze triada. A se citi http://www.jdpower.com/press-releases/2016-germany-customer-service-index-csi-study Respect pentru Volvo!

  • parerea mea, luni, 12.09.2016 12:31

    Initial m-am abtinut de la comentarii, sa nu creada autorul ca am ceva cu el pentru ca nu stie istorie auto. Dar m-a starnit Domnu Dan de mai sus, care stie despre aceste 2 marci (Cross country si allroad) aproape la fel de mult ca si autorul articolului! :)) Sa o luam pe rand: Cross country (V70 apoi XC70) s-a lansat in 1997 cu 2 ani inainte de primul A6 Allroad, drept urmare correct ar fi sa spui ca A6 s-a lansat la vanatoare (si -daca tot vorbim de vanatoare- asa a cam ramas pana in ziua de azi) iar Mercedes- deocamdata- nu are istorie in aceasta categorie, ca atare nu vad cum l-ar vana noul cross country, ca doar nu o vana himere:)) Mai departe, spunea domnu'Dan mai sus ca A6 pregateste un nou Allroad si actualul All nu se compara V90 CC. Domnu' Dan, V90 Cross country estea 4a generatie in timp ce allroad acum o pregateste pe aceasta. Iarasi nu stiu cum poti spune ca actualul Allroad este mai bun decat V90 CC, cand despre acesta nu stii decat cum arata farul. Oi fi f'un medium si nu stim noi?!:)) Ca sa nu mai spun ca probabil le-ai condus pe amandoua...... Ca posesor in ultimii 10 ani al ambelor modele in discutie va pot da un feedback in cunostinta de cauza: Allroad este un model mai degraba de sosea si- daca te tine coloana- de macadam. In rest, o limuzina germana adevarata, plina de tehnologie, setari sportive care insa nu sunt utile intr-un allroad (nicuna nu este masina de offroad, ca sa fim intelesi). Daca vreti sa faceti liniute sau sa va impresionati iubita cu tinuta de drum pe serpentine a unei limuzine de clasa mare, vreo 20,000 de euro cu care nu aveti ce face, atunci cu siguranta A6 allroad este raspunsul. Daca insa cariera, viata sau pasiunea va duc sufficient de des pe drumuri mai putin amenajate, + aveti si o familie cu bagaje multe si voluminoase, sfatul meu este sa mergeti pe mana lui Cross country. Cel putin la XC 70 masina este deosebit de confortabila pe drumurile noastre (nu am avut suspensii sau amortizoare adaptive) si astfel traseele in afara soselei au fost usor de suportat si nici nu am dat cu plasticul in toate sleaurile, ca sa nu mai zic ca vertebrele nu au avut nevoie de masaj. Iar pretul de achizitie a fost si el cu 30% mai mic decat la un Allroad. Asta era valabil la vechile modele. Ce va fi, greu de dedus dupa poza unui far, asteptam sa vedem cum face fata noul 2,0 biturbo pe Cross country si ce va raspunde Allroad la motorizare ( cand am schimbat allroad pe Volvo cel putin in Romania nu aveau decat motorul de 3,0), daca vor pune si ei motorul biturbo de 2,0 diesel sau acvesta va ramane doar pe A4 allroad.