După Ford şi Volvo, a venit rândul Mazda: japonezii nu participă la Salonul Auto de la Paris pentru că nu au nimic de arătat
Mazda a anunţat că nu va participa la Salonul Auto de la Paris ca urmare a faptului că nu a programat nicio lansare pentru acest an.
Saloanele auto de la Geneva şi Paris sunt cele mai importante evenimente ale industriei auto în anul 2016, întrucât ambele sunt folosite pentru prezentarea unor noi modele, generaţii sau facelift-uri. După ce luna martie a adus salonul din Elveţia, capitala Franţei se pregăteşte pentru un eveniment şi mai mare programat la începutul lunii octombrie.
Totuşi, lista producătorilor care nu vor fi prezenţi la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Paris devine din ce în ce mai lungă. Ultimul pe listă este Mazda, care a confirmat în această săptămână ca nu se va prezenta la Paris din cauza faptului că nu are nicio lansare programată pentru acest an.
De altfel, acest lucru vine ca urmare a lansărilor de anul trecut, în special a roadster-ului Mazda MX-5 (foto), care a câştigat premiile "Maşina Anului în lume" şi "Designul Anului". În paralel, Mazda a înregistrat succes şi cu SUV-urile CX-3 şi CX-5, despre care se estimează că vor asigura 55% din vânzările nipone în Franţa. Vânzările în Europa au crescut cu 28.5%, astfel că Mazda a ajuns la o cotă de piaţă de 1.7%.
Ceilalţi doi constructori care au anunţat deja că nu vor participa la Salonul Auto de la Paris sunt Ford şi Volvo. Ford a găsit aceeaşi scuză ca şi Mazda, în timp ce Volvo obişnuieşte să participe doar la unul dintre cele două mari saloane auto europene ale anului.
Via Autoactu
Ca si publicitate si tot veneam la salonul auto chiar daca nu prezentam nimic special.Eram acolo.Lumea va percepe ca pe ceva negativ.Sfidator,poate.Prezenta e importanta totusi.