Volkswagen Golf 8 dă startul revoluției motoarelor: 1.4 TSI și 1.6 TDI vor fi înlocuite de propulsoare de 1.5 litri
Volkswagen a anunțat că va revizui serios actuala sa gamă de motoare. Unitățile 1.4 TSI și 1.6 TDI vor fi înlocuite cu o generație nouă de motoare diesel și benzină, cu o capacitate de 1.5 litri.
Dieselgate își va pune amprenta asupra gamei de motoare Volkswagen. Germanii pregătesc propulsoare complet noi, diesel și benzină, odată cu lansarea noului Golf 8, la finalul acestui an.
În cadrul Salonului Auto de la Detroit, Herbert Diess, CEO-ul brandului Volkswagen, a dezvăluit că planurile companiei presupun înlocuirea motorului 1.6 TDI cu o unitate complet nouă. Este vorba despre un agregat turbodiesel de 1.5 litri, declinat în mai multe variante de putere. O rețetă similară cu cea pe care Renault o folosește de mai bine de un deceniu.
Dieselul de 1.5 litri nu va fi singura noutate, întrucât Volkswagen vrea să ofere și un motor pe benzină de aceeași capacitate: 1.5 litri. El ar urma să înlocuiască actualul TSI de 1.4 litri, beneficiind, ca și acesta, de sistem start-stop și de sistem de dezactivare a cilindrilor.
Ambele motoare de 1.5 litri nu vor fi create de la zero, fiind derivate ale propulsoarelor actuale de 1.4 TSI și 1.6 TDI. De asemenea, ele nu vor fi oferite pe Golf 8 chiar din momentul lansării, introducerea lor urmând să se facă abia în primăvara lui 2017.
Volkswagen recunoaște că odată cu lansarea acestor unități costurile de producție vor crește. Germanii se resemnează însă cu faptul că agregatele de 1.5 litri vor fi mai ușoare, mult mai economice și vor putea fi declinate într-o varietate mare de puteri. De asemenea, cheltuielile vor fi amortizate destul de repede, având în vedere că motoarele se vor răspândi rapid nu doar în gama Volkswagen, ci și pe modelele producătorilor din concern: Audi, Skoda și Seat.
via wcf
-
vianu, marţi, 19.01.2016 10:32
... dieselul si 1.5 EcoBoost ce il inlocuieste pe 1,6 deci, n-am inteles unde e revolutia
-
Andy, marţi, 19.01.2016 11:03
N-ati vazut esentialul: preturile vor creste. WTF?!? Ajunge un Golf sa coste cat un A3? Bine, probabil ca vor creste preturile si la Audi intre timp... Dupa cum zicea si Vianu, unde e evolutia? Era evolutie daca le inlocuiau cu un 1.3 turbo daca tot vor impar. Sau vorbim de un 1.5 aspirat sau chiar turbo asociat unui motor electric rezultand un ansamlu hibrid superior celui de pe Auris/Prius si similar celor de pe noile Ioniq si Volt?
-
Flaviu, marţi, 19.01.2016 11:05
Aiurea titlu de articol: "dă startul revoluției motoarelor". Unde e revolutia? Mai ales ca nu sunt motoare noi ci sunt derivate ale propulsoarelor actuale.
-
S, marţi, 19.01.2016 11:06
@Andy: Unde e evolutia ? Compara designul interior a unui Golf 5 (care nu este invechit deloc) cu cel a unui Golf 7. Compara motorizarile unui G5 cu G7. Compara consumurile unui G5 cu G7. (motorizari asemanatoare). Si apoi o sa vezi diferentele.
-
Mihai, marţi, 19.01.2016 11:21
In China 1.5 L e prag de taxare. BMW, Mercedes, Ford, etc au noi motoare de 1.5 L. Nu e vorba de nicio revolutie, ci de adaptarea ofertei la piata cu cel mai mare potential.
-
dah, marţi, 19.01.2016 12:14
uite-asa se duce naibii fiabilitatea...de dragul texelor si impozitelor
-
doftoru', marţi, 19.01.2016 12:19
@Mihai motorizarea de 1.5 de la Mitsubishi care a fost pe mai toate masinile chinezesti (autohtone) si trebuiau sa se bucure de un statut privilegiat; lucru ce nu a scapat competitorilor, dupa cum se pare :)
-
Dan, marţi, 19.01.2016 12:20
Este o "miscare" absolut necesara in urma scandalului. Problema se pune la partea de fiabilitate a noilor motoare, care nu au o istorie de teste in spate. Personal in calitate de cumparator nu ma simt cu avantaje in aceasta ecuatie. Dimpotriva.
-
cmc / CP, marţi, 19.01.2016 12:28
CENTIMETRI CUBI impartiti la nr. de CAI PUTERE. Acest raport este f. important ptr. fiabilitatea motorului. Daca rezultatul este sub 12,5 nu se mai poate discuta despre ceva cu adevarat fiabil. ATENTIE! Amatorii de motoare mici cu puteri mari sunt vizati la acesta noua pacaleala!!!
-
Luc, marţi, 19.01.2016 12:44
Care fiabilitate ? Am avut 3 masini NOI ( inclusiv Golf7 de care am scapat ) din grupul VAG. toate 3 cu probleme in primii 20.000 km la motor si suspensii + multe alte rahaturi minore ( cum ar spune unii din service ) Mituri.... si degeaba te bazezi pe garantie, timpul pierdut in service e al meu.... Acum am japoneza si nu ma doare capul. Cu siguranta si norocul are ceva de spus dar statistic la mine cei din VAG au dat cu FAIL.
-
Moldovean, marţi, 19.01.2016 12:47
În 2020, așteptăm noul Golf 12. Doar omul e snob și vrea neapărat ultimul model.
-
vw păsat., marţi, 19.01.2016 13:08
Prin această mișcare își recunosc ,,calitatea,, ,,celebrelor,, lor tdi și tsi ce trebuiesc regândite. ,,Das auto,,(adică varză teutonă).
-
Ionita, marţi, 19.01.2016 13:39
Volkswagon,Wartbug ,Haudi, Mertan, Trabant,BMB sunt minunatiile tehnologice nemtesti supraevaluate prin inginerii de marketing sau ca vecinul de la etajul 2 are nemtesca si e buna ca asa zice el. Mars la tzohaus cu jafurile nemtesti.
-
Ette Na, marţi, 19.01.2016 13:51
titlul zice " Volkswagen Golf 8 dă startul revoluției motoarelor: 1.4 TSI și 1.6 TDI vor fi înlocuite de propulsoare de 1.5 litri " apoi se scrie in articol " Este vorba despre un agregat turbodiesel de 1.5 litri, declinat în mai multe variante de putere. O rețetă similară cu cea pe care Renault o folosește de mai bine de un deceniu. " UNDE ESTE REVOLUTIA ???? daca altii foloseau deja acest lucru de ani si ani de zile ??!?! De ce titluri de CAN CAN ? Oare nu suntem oameni inteligenti ? Ne-am saturat de titlurile acestea de kkao ! Fiti normali ! Unde este jurnalismul ?!?!?!
-
oferta deosebita, marţi, 19.01.2016 14:21
OFERTA DEOSEBITA=Ce puteti pierde?=NIMIC (doar un email pe care mi-l trimiteti).Ce puteti castiga..la inceput intre 100-300 EURO stand comod acasa in fata calculatorului 1-3 h..,apoi mult mai mult decat puteti visa - depinde de CUM veti *munci*. Vi se asigura un *training* special motivational care va creste calitatea dv. profesionala si umana. Sigur este ceva deosebit pt dv. .. *Trenul* VIETII dv se apropie de *gara*dv..nu-l pierdeti.., nu se va mai intoarce...,*daca crezi ca poti sau NU poti se intampla* Relatii la email: [email protected]
-
ztele, marţi, 19.01.2016 14:24
"Revolutiei" si motoarele alea se bazeaza pe cele existente :))))
-
tzenu_bmw, marţi, 19.01.2016 14:37
Vw aveau motoru de 1.2 TDI de pe Polo Bluemotion......oare de ce nu inbunatatesc acest motor sal instaleze pe Golf si chiar A3????
-
Ghita Bizonu', marţi, 19.01.2016 15:17
Mai copii cilindrea de 1.500 nu e ceva nou.. In anii 60 cilindreele normale erau : 1100, 1300 si 1500. Ptr masinile mini werau 500, 750, 1000 (ca poi sa para si 850, 900 si 1000) Cilindreele mari incepeau de la 1750 (1800)
-
momo, marţi, 19.01.2016 15:48
da, revolutia lu' peste, un titlu mai potrivit ar fi "Cu Golf 8, Volkswagen incepe sa-si spele pacatele dieselgate: 1.4 TSI și 1.6 TDI vor fi înlocuite de propulsoare de 1.5 litri"
-
Ilici02, marţi, 19.01.2016 16:07
@tzeneu_bmw 1.2-ul diesel nu era deloc un motor utilizabil mai sus de Polo. Si nici nu era vre-un performer in materie de consum. 1.5-ul ar merge de la Polo pana la Passat (si in aceaisi idee la Skoda, Seat, Audi si vehicule comerciale usoare). Din cate stiu eu doar 1.4-ul benzina avea dezactivarea cilindrilor (pe anumite modele). 1.6-ul diesel nu avea dezactivare. Deci un element de noutate o sa fie pe 1.5-ul diesel chiar daca pleaca de la 1.6-ul actual. Oricum cred ca lansarea e cel putin la 2 ani distanta. P.S. Subscriu la ideea ca "revolutia" din titlu nu prea isi are loc acolo.
-
someone, marţi, 19.01.2016 16:16
recent, grupul vag a spus oficial ca fac si ei motoarele dupa metoda bmw, adica cilindrul unic de 500CMC. daca asa sta treaba am cateva intrebari: - daca vor folosi noua configuratie a cilindrului unic, atunci atat motoarele diesel cat si cele benzina vor fi in 3 cilindri. atunci cum poti spune ca sant derivate din cele de 1.4 tsi si 1.6 tdi care toate sant in 4 cilindri? - oare cum functioneaza dezactivarea cilindrilor la un deja f economic 3 cilindri? - la fel cum au spus mai toti ce au postat mai sus, daca noul 1.5 va fi derivat din cele deja existente, unde e revolutia?
-
Alex, marţi, 19.01.2016 17:04
De la Dieselgate pana acum (4 luni) au facut deja alte motoare? E putin probabil. Astea sunt in testare si linia de productie e pregatita de minim un an.
-
Ryan, marţi, 19.01.2016 17:42
Probabil ca si astea sunt facute din soft sa fie de 1,5 in realitate sunt aceleasi motoare cu alta palarie.
-
geo, marţi, 19.01.2016 18:04
O revolutie DIESEL care aduce tone de oxizi de azot, trucandu-se iar emisiile reale ? Nu, multumesc !
-
Mda, marţi, 19.01.2016 18:28
Iar a postat mascariciul de pe 10 conturi, handis mai e :))) Imi place ca se agita :))
-
AndreiRN, marţi, 19.01.2016 22:54
Adica blocul motor va fi comun si fabricat in China la fel ca si la Volvo si productia fiind in milioane costul va fi si mai redus.
-
Dan, miercuri, 20.01.2016 00:30
Nu mai e Volkswagen asa fiabil, eu am avut Passat Diesel si am tot umblat prin service cu el si nu am avut numa probleme cu motorul din pacate am vazut tendinta asta si mai acut la Renault, Peugeot
-
tudonic, miercuri, 20.01.2016 05:04
Cea mai moderna oportunitate! Indreapta-te spre o noua directie! La timpuri noi, metode noi de a castiga bani! Pana acum, foarte multi oameni lucreaza cu noi! Incepe si tu sa castigi bani! Trebuie doar sa vrei sa te instruim si sa te indrumam pas cu pas, cu mare atentie! Cere urgent DETALII la adresa de email: [email protected]
-
Madalescu_Georgian, miercuri, 20.01.2016 10:27
''Volkswagen Golf 8 dă startul revoluției '' . Prin traducere. Volzwagan da startul unei noi ere de motoare diesel ori benzina la lansarea Golfului 8. WTF ??? E ca si cum ai crea un Trabant cu un alt nume.Despre care revolutie este vorba ? Daca VW spunea asa : '' Viitorul Golf 8 va fi oferit in compania unui sistem de propulsie pe hidrogen mult mai performant decat cel al Toyotei Mirai '' sau '' Viitorul Golf 8 da startul revolutiei motoarelor pe aer comprimat- premiera mondiala in industria auto ''. Atunci as fi tinut sa cred ca este vorba chiar de o EVOLUTIE , nu REVOLUTIE :D
-
Tudor, miercuri, 20.01.2016 10:39
Ce s-a fabricat pana prin 2000-2003 au mai fost inca masini. Ce se fabrica de atunci incoace sunt jucarii pe bani grei. Cine doreste sa se convinga nu are decat sa cumpere. :)) Si e valabil ptr. absolut orice automobil. Inginerii de azi fac inovatii reusind sa obtina o piesa cu defectiune precisa la un anumit nr. de km. sau dupa 3-4ani de socuri termice cald/rece. Multumesc, prefer un automobil de 15 chiar 20 de ani bine intretinut.
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
Si Ford a trecut la 1.5tdci pe Focus daca nu gresesc. Deja incep sa mearga pe cifre impare :) Totusi aceasta strategie este pentru a taia orice urma de istorie cu privire la scandalul cu 1.6, 2.0tdi cat si 1.4tsi. Ca sa zica ca e un motor nou si sa poata fi testat de autoritati ca totul sa fie in regula si sa isi spele "pacatele". Dupa cum vedeti motoarele vor fi derivate din 1.4 si 1.6.