Ministrul German al Transporturilor: ”Nu există dovezi care să acuze alți constructori auto de fraudarea testelor”

Publicat vineri, 02.10.2015 16:34 de Bogdan Mirică

Odată cu izbucnirea scandalului Volkswagen, asupra celorlalți producători au început să plutească suspiciuni de fraudare a tstelor de emisii. Ministrul German al Transporturilor a declarat că nu există dovezi pentru a face astfel de incriminări.

Criza Volkswagen: tot ce trebuie să știi despre scandalul "Dieselgate"

Dieselgate nu a afectat doar reputația celui de-al doilea cel mai mare constructor auto din lume. Dieselgate a zdruncinat reputația și altor constructori germani cu pretenții, acuzați și ei de fraudarea testelor de consum.

Rând pe rând, BMW și Mercedes au fost târâți într-un scandal mediatic, bazat pe o serie de teste apărute în presa de specialitate. Cei doi producători premium au dezmințit și, odată cu ei, și ceilalți constructori europeni acuzați de fraudarea testelor: Peugeot și Citroen.

Dacă în comunicatele de presă, publicul a încetat să mai creadă, declarația ministrului german al transportului ar trebui să ofere o oarecare garanție. Într-o conferință de presă, acesta a declarat că nu există dovezi incriminatoare pentru ceilalți constructori auto eruopeni. Singurul vizat rămâne Grupul Volkswagen și brandurile de sub umbrela sa care au folosit motorul diesel cu sistem de păcălire a emisiilor.

”În acest moment nu avem nici o dovadă că alți producători de automobile ar fi implicați în acest scandal”, a declarat un purtător de cuvânt al ministrului german.

via autonews (înreg.)

  • zarnesteanu, vineri, 02.10.2015 17:08

    Era cazul ca cineva sa faca lumina si sa prezinte lucrurile asa cum sunt. Nu toti sunt mincinosi si nu cred ca mai sunt altii care au trebuit sa triseze din cauza emisiilor. Cel putin nu cei care folosesc AdBlue. Asta in ciuda tuturor limbilor ascutite si meserie zero.

  • Media, vineri, 02.10.2015 17:52

    Volkswagen AG e in mod cert oaia neagra a industriei auto. Rusine !

  • Brembo, vineri, 02.10.2015 21:52

    VW-urile, niste "profesioniste" ce se dau virgine.

  • V., vineri, 02.10.2015 22:47

    Da, dl.ministru....unii producători au mers ani de zile fără profit, au făcut restructurări masive, au făcut concedieri, etc. fiindcă nu puteau să țină pasul cu ,,înalta tehnologie,, germană. Cât fair-play.

  • S, sâmbătă, 03.10.2015 01:14

    Si VW s-a calmat, 2.0tdi de 150cp e normal, insa cel de 190cp are ADBLUE. Banuiesc ca si modelul de 184cp era "softat"

  • er, sâmbătă, 03.10.2015 09:09

    nu exista dovezi....asta nu inseamna ca nu mai exista trisori..hahahaha

  • mda, sâmbătă, 03.10.2015 22:16

    vw a picat testul,iar altii nu..sa inventeze cineva ceva de dragul fanilor vw ;isi cam rod unghiile