Mazda Koeru Concept arată direcția de design a viitoarelor crossovere ale mărcii
Japonezii de la Mazda au venit la Salonul Auto de la Frankfurt cu conceptul Koeru. Judecând după dimensiuni, el anticipează un frate mai mare al lui CX-5, dar oficialii vorbesc și despre muza viitoarelor crossovere.
Mazda Koeru, conceptul pe care producătorul nipon l-a adus pe scena sa de la Salonul Auto de la Frankfurt, reprezintă următorul pas al limbajului de design Kodo: Sufletul Mișcării și anticipează aspectul viitoarelor crossovere ale mărcii. Numele Koeru semnifică "depășirea unor cerințe sau a unor limite" în japoneză și conceptul care poartă această denumire este așteptat să devină viitorul CX-7, fratele mai mare al lui CX-5. Exponatul japonez are o lungime de 4.600 milimetri, o lățime de 1.900 milimetri și o înălțime de 1.500 milimetri, mai mare decât actualul CX-5 facelift.
Noul concept de la Mazda prezintă o capotă care amintește de cea a lui Mazda6, în timp ce grila frontală este acum legată direct de blocurile optice, fiind prinsă de acestea prin extinderea ornamentului cromat în formă de aripi. Bara de protecție frontală are și ea un aspect agresiv, în ton cu modelele recent lansate ale mărcii japoneze. Profilul lui Koeru concept iese în evidență prin mânerele simplificate ale portierelor, care nu vor ajunge pe un model de serie din motive legate de siguranța ocupanților în urma unui impact, în timp ce bosajele roților vin cu ornamente din plastic negru care ar putea să ajungă și pe un eventual model de serie. La nivelul posteriorului, conceptul de la Mazda arată mai mult ca varianta break a lui Mazda6 decât ca un SUV.
Stopurile spate sunt legate și ele de o bară cromată, similar cu ceea ce se întâmplă la break-ul de clasă medie al mărcii nipone. Având în vedere înălțimea redusă pentru un SUV, Koeru ar putea fi doar un crossover de clasă medie care să îmbine trăsăturile unui break cu cele ale unui SUV, pentru clienții care au nevoie de o variantă mai spațioasă a lui CX-5 și de o versiune mai înaltă a lui Mazda6 Combi.
Via Mazda
uite ca se poate face design si la un SUV ...