Volkswagen Passat GTE: versiunea hibridă alimentată la priză consumă 1.6 litri/100 km
Versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Volkswagen Passat, va fi disponibilă începând cu această vară în Europa. Cu această ocazie, VW a publicat detalii tehnice complete, inclusiv consumul infim pe care îl promite modelul.
Prezentat în cadrul Salonului Auto de la Paris, în toamna anului trecut, noul Volksagen Passat GTE, versiunea hibridă alimentată la priză a popularului model de clasă medie, se pregătește de lansarea europeană.
Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg
Pe anumite piețe din Vest, modelul este deja disponibil pentru precomandă, iar odată cu prețurile acestor zone au fost dezvăluite și datele tehnice finale.
După cum anunțam și în toamnă, ansamblul hibrid este alcătuit dintr-un motor pe benzină TSI de 1.4 litri, modificat pentru a livra 156 CP, secondat de un motor electric de 115 CP (85 kW) și 400 Nm. Puterea combinată este de 218 CP și este transmisă către puntea față prin intermediul unei cutii de viteze automată cu două ambreiaje și șase rapoarte.
Nu lipsește bateria litiu-ion cu 12 celule și o capacitate de 9.9 kWh. Ea poate oferi o autonomie totală de 50 de kilometri în modul pur electric și poate garanta un consum extrem de redus.
Volkswagen susține că noul Passat GTE va putea consuma în medie doar 1.6 litri/100 de kilometri. Aceeași promisiune vine și de la fratele său cu portbagaj mai mare, Passat Variant GTE, declinat în aceeași versiune hibridă și așteptat să consume la fel, chiar dacă vine cu dimensiuni ceva mai generoase.
Emisiile se află și ele la un nivel foarte redus, de numai 37 g/km. Chiar și în aceste condiții, Passat GTE va putea accelera de la 0 la 100 de km/h în 8 secunde și poate atinge o viteză maximă de 220 km/h. Viteza maximă în modul electric este de numai 130 km/h.
foarte important ar fi de mentionat ca el consuma 1.6 litri pentru primii 100 de km, plus 9.9 kw de electricitate. avand in vedere autonomia de 50 de km a motorului electric, ar ramane de concluzionat ca pentru restul de 50 de km va fi folosit motorul pe benzina de 1.4 si 150 de cai, rezultand intr-un consum de 3.2 l/100 de km pentru acesta. Pai eu asta nu o mai cred ...