Marca DS se va concentra pe sistemele hibride, nu pe caii putere ai modelelor din ofertă
Modelele mărcii DS nu vor dezvolta mai mult de 300 CP, anunţă oficialii companiei, urmând să fie prioritare trenurile de propulsie hibride şi eficienţa energetică.
DS, marca premium a concernului PSA Peugeot-Citroen, nu se va implica în războiul cailor putere, urmând să se concentreze pe alte aspecte, titrează englezii de la Autocar. Potrivit lui Yves Bonnefont, şeful mărcii DS, cel mai puternic model al gamei DS va dezvolta 300 CP, iar acest nivel de putere va fi atins în compania unui sistem de propulsie hibrid. Reprezentantul celei mai tinere mărci premium din lume, Bonnefont explică limita de putere prin faptul că această companie nu doreşte să fabrice maşini de competiţie şi că 300 CP este o limită potrivită pentru a reprezenta un echilibru între dinamică şi confort.
DS a debutat la Geneva ca marcă independentă de Citroen
Viitoarele modele DS vor beneficia de sisteme de propulsie hibride, care vor avea beneficiul principal al unui nivel de putere de până la 300 CP atins într-o manieră neconvenţională. Francezii vor să folosească mai multe motoare pentru a atinge puterea precizată şi pentru a asigura un nivel ridicat de rafinament şi tehnologie, specific valorilor cheie ale DS.
În ciuda concentrării pe sistemele de propulsie hibride, cei de la DS nu vor renunţa la DS3 şi la varianta sa de performanţă. Sub tutela Citroen, DS3 Racing a fost oferit într-o serie limitată, epuizată rapid de amatorii de sportivitate din rândul clienţilor mărcii franţuzeşti. Viitorul DS3 Racing a fost confirmat oficial de directorul mărcii premium franţuzeşti, acesta urmând să fie echipat tot cu un motor 1.6 turbo de înaltă putere.
Via Autocar
absolut firesc, dar in general majoritatea compenseaza alte lipsuri prin cai putere, cu toate ca habar n-au ce sa faca cu ei.