Şeful Daimler: "Google poate să facă valuri în industria auto, dar nu este un concurent real"
Dieter Zetsche, CEO-ul Daimler AG, consideră că Google nu va fi un oponent al jucătorilor importanţi din industria auto, în ciuda faptului că va aduce pe masă tehnologie complet nouă în domeniul vehiculelor autonome.
Google se pregăteşte să lanseze un autoturism autonom, dar asta nu-i face pe marii producători să se teamă de concurenţa adusă de compania specializată în software, titrează Automotive News. Dieter Zetsche, CEO-ul Daimler, declară că este improbabil ca Google să devină un producător de automobile cu volume mari de vânzări, chiar dacă are potenţialul de a perturba o întreagă industrie datorită experienţei în software şi aplicarea acesteia în sisteme de conducere automată. Google este unul dintre jucătorii importanţi de pe o listă lungă de companii dornice să se impună în domeniul vehiculelor conduse autonom, având şansa să detroneze anumiţi furnizori tradiţionali de senzori şi echipamente dacă îşi dovedesc aptitudinile.
Google: "Maşinile noastre autonome au cumulat peste 480.000 kilometri fără accidente"
Zetsche nu este la prima declaraţie referitoare la compania americană, afirmând la momentul prezentării maşinii autonome de la Google că această companie are, probabil, obiectivul de a înţelege cum vor fi folosite vehiculele autonome şi nu să le construiască. Dieter Zetsche se declara convins că Google studiază vehiculele autonome şi vehicul în care acestea funcţionează şi sunt folosite după cum au făcut şi în cazul caselor şi birourilor, în vederea dezvoltării de tehnologii şi sisteme prin care să-şi poată servi mai bine clienţii. Implicarea lui Google în domeniul vehiculelor autonome nu este similară cu cea a unui constructor convenţional de automobile, este convins directorul Daimler AG.
Analist Morgan Stanley: "Toate maşinile de pe piaţă vor fi autonome în 2046"
Mercedes-Benz a dezvoltat deja un vehicul despre care spune că poate să se conducă autonom şi a reuşit să integreze tehnologia şi pentru divizia sa de autocamioane. Din păcate pentru fanii mărcii germane care aşteptau debutul primei maşini autonome din partea mărcii din Stuttgart, cadrul legislativ din mai multe state nu permite circulaţia pe drumurile publice a acestei categorii de automobile. Cei de la Google lucrează activ în SUA pentru a ameliora situaţia, cu toate că piedicile legale ale americanilor sunt diferite de cele din Europa.
Via AutomotiveNews (înreg.) | Sursă foto
ce am observat: odata cu trecerea timpului si inaintarea in varsta, individul (la general vorbind) dupa o relativa perioada de timp intelepciunea acestuia incepe sa se transforme.. Deja varstnicul are tendinte egocentriste, el e buricu', el are dreptate, lui i se nazare, el stie. Restu'...restu' sunt prea tineri, nu au experienta, totul e un bull-shit. In cazul de fata, asa cum am mai spus, CEO-ul pare sa traga ceva pe nas. Nu stiu ce tine in restul timpului sub mustata aia da' zau ca nu-i face bine si iesirile astea incep sa ma calce pe nervi. Niciodata sa nu spui niciodata, "este improbabil ca google sa...." Din micimea mea am observat ca google a aparut din nimic si acum are cifre de afaceri mai mari decat bugetele anuale a unor tari. De ce are impresia Dieter asta ca know-how-ul auto este apanajul lui Mercedes, Toyota, BMW, VW, Ford, etc???? Mosu', trezeste-te! ...si iar ajung la Tesla....Musk(a), individ ce imi este complet antipatic, v-a tras-o tuturor dovedind ca unde este vointa poti face un automobil ( si electric) si care sa fie si profitabil (lucru pe care voi astia cu doua perechi de oo il tot evidentiati ca fiind IMPROBABIL) parerea mea