Şeful DS: "Vreau să devenim o marcă precum este Audi"
Francezii de la DS au planuri mari de viitor şi iau ca model exemplul mărcii germane Audi. Şeful proaspetei mărci premium franţuzeşti declară că vrea să vândă 15% din volumul anual total al concernului de care aparţine, după cum face şi marca din Ingolstadt.
Yves Bonnefont, CEO-ul DS, a declarat că doreşte să transforme tânăra marcă în echivalentul franţuzesc al Audi. Proaspăt separată de concernul PSA Peugeot-Citroen, marca DS ar trebui să aibă un impact la fel de puternic în rândul concernului de care aparţine precum are marca Audi în rândul Volkswagen Group. În timp, cei de la DS vor să ajungă să reprezinte între 10 şi 15% din vânzările anuale ale PSA Peugeot-Citroen, declară şeful DS.
Noua marcă premium franţuzească se prezintă drept ceva complet diferit de Citroen şi Peugeot, deşi modelele sale folosesc componente dezvoltate de cele două mărci şi sunt fabricate pe aceleaşi linii de fabricaţie. Cu toate acestea, din cele 500.000 de unităţi DS vândute în epoca modernă de la relansarea acestui brand drept divizie a Citroen, peste 300.000 au fost cumpărate de clienţi noi pentru concernul PSA Peugeot-Citroen.
Marca DS va ataca puternic piaţa din China şi va intra şi pe piaţa din Statele Unite ale Americii, dar momentan are cele mai bune rezultate pe piaţa din Hexagon. În Franţa, marca DS îşi vinde cele mai multe unităţi, dar China va prelua în curând prima poziţie datorită faptului că are modele exclusiviste DS vândute doar pe acea piaţă. În următorii ani, DS va deschide 200 de reprezentanţe dedicate: DS Store, DS Salon şi DS Commerce, fiecare dintre cele trei nume semnificând un concept diferit de comercializare a modelelor create de această marcă.
Via AutomotiveNews (înreg.)
-
Madalin, vineri, 06.02.2015 15:27
Pentru asta au nevoie de masini ...
-
misha_zaitev, vineri, 06.02.2015 15:27
@vianu Sigur ca da, Dle. Vianu, e vorba DOAR de un marketing bun. Nu de performanta, nu de calitate, DOAR de un marketing! Acum eu inteleg ca detestati VAG, dar cand cea mai noua marca premium din Europa, intentioneaza sa ia Audi ca model, dumneavoastra spuneti ca succesul Audi e o chestiune de marketingm dati-mi voie sa va spun ca NIMENI nu se pricepe la MARKETING ca francezii iar mica dumneavoastra e demna de o cauza mai buna!
-
dan_grc, vineri, 06.02.2015 15:29
În scurt timp toată lumea va dori să fie precum Audi, inclusiv Volkswagen, cel puțin la prețuri.
-
RRR, vineri, 06.02.2015 15:33
@vianu - si o masina ca cea din imagine cu min 200 de cai
-
edi80, vineri, 06.02.2015 15:35
Daca nu ironizati prin reclamele vostre niste filme sau nu blamati alte marci degeaba!!!!!
-
Cetateanul turmentat, vineri, 06.02.2015 16:01
:))) Renault le-o va lua inainte cu gama premium. Si ca sa fim seriosi, la cum stau lucrurile cu marca asta, cel putin teoretic samse ar fi sa creasca. Nu este o rusine sa te inspiri de la altii care au reusit, gen Audi. Chiar data unora marca asta le sta in gat, Audi a crescut multi in ultimii 10-15 ani si in acelasi timp, a crescut frumos.
-
ioan, vineri, 06.02.2015 16:33
@RRR Citroen DS3 R- 207 cp si DS 5 L- R(China) 300 cp
-
someone, vineri, 06.02.2015 16:42
pentru asta au nevoie si alte de motoare, caci singurul motor "mare " pe care se bazeaza PSA e 1.6 turbo ...cu asta nu deveniti audi sigur
-
dan_grc, vineri, 06.02.2015 17:34
In urmatorii ani va fi o tendinta de repozitionare a marcilor din grupul VAG, anume Audi va migra catre zona de lux, macar cu cateva modele, VW catre premium, nu doar cu Phaeton si Touareg, iar Skoda sa atinga nivelul actual de la VW. In teorie nu suna rau si pare realizabil, dar e greu sa se faca aceste schimbari in toata gama de la cele 3 marci, de exemplu cat de mult poate sa creasca un Polo in calitate, dotari, performante ca sa ajunga la ce pret? La pretul unui Audi A1? La fel cu Fabia spre zona lui Polo si tot asa, deci cred ca se va realiza partial aceasta repozitionare, asadar seful gamei DS ar trebui sa se grabeasca, e posibil sa se trezeasca ca de fapt concureaza cu VW:)
-
Titi Duru, vineri, 06.02.2015 17:54
Motorul de 1.6 turbo este din banca de organe donate de BMW. Extrem de putini reusesc sa faca un asemenea motor iar PSA nu se gaseste.
-
ionut, vineri, 06.02.2015 20:00
eu cred ca Ds asta viseaza prea repede si celor de la audi lea tebuit mult timp sa ajunga unde sunt acuma, iar diferenta dintre o masina premium si una din clasa de mijloc nu este doer pretul ci si felul in care se conduce, la fel este si diferenta intre pasat full si un A 4 standard conducetile si veti vedea ca este o diferenta mare. doamne ajutale sa ajunga cat de repede unde si-au propus
-
ioan, vineri, 06.02.2015 22:35
Motorul 1.6 turbo e PSA, si nu de la BMW. Au fost ceva schimburi de tehnologie diesel-benzina intre ei si atat. La Francaises Mecanique il fabrica si nu e conceput sau facut de BMW.
-
vianu, sâmbătă, 07.02.2015 00:17
@Misha tocmai mi-au cazut in mana la standul de ziare doua numere din fituica independenta pe teme auto...ceva "auto si numai stiu cum" Noua vedeta Passat pusa fata in fata cu Insignia, Optima, 508, Superb --- castigator detasat: Passat Noua vedeta Passat pusa fata in fata cu: A6 si serie 5 --- castigator detasat: Passat nu stiu daca asta se numeste manipulare, prosteala sau...marketing bun. Ideea e ca DS are de la cine invata. Nu am spus ca si trebuie pentru ca mi-ar parea rau sa ajung sa confund niste modele dealtfel reusite ale companiei cu lipsa de scrupule ale acesteia cand este vorba de PR. Audi mi-a placut pana la prima generatie de A8 din '94 cu o exceptie, A3, acesta fiind singurul Audi pe care chiar mi l-as cumpara in orice moment.
-
Pana, sâmbătă, 07.02.2015 11:56
@vianu, dar nu ti se pare cam ciudat" ca in mai toate testele comparative Passat si in principiu cam orice VW iese castigatot? Fie ca testele le fac nemtii, francezii, englezii, japonezii, chinezii sau americanii. Va dati seama cata spaga le da VW tuturor ca sa claseze masinile lor pe primele locuri? Defapt de-aia vor sa retraga Veyronul de pe piata, ca nu mai aveau bani de spaga la mass media.
-
vianu, sâmbătă, 07.02.2015 12:38
@Pana am impresia ca ne uitam la teste comparative diferite :)). Cele doua exemple pe care le dadeam eu sugerau cu totul altceva. Mai precis (strict legat de Passat) indiferent cu cine este comparat el iese castigator. Mmmm...urmat fiind de modele Skoda si Audi dupa cum sunt necesitatile. Lasand la o parte ideea de spaga (pe care n-am avut-o in vedere) abordarea partinitoare a fituicii pe teme auto se muleaza perfect strategiei de marketing a concernului. Deci vorbim de marketing acoperit sub patura independentei si a obiectivismului. Presupunand ca tu ai dreptate si ca modelele VAG sunt 'mnezau pe pamant imi pot rezerva dreptul de a fi altfel si de a presupune ca in majoritatea cazurilor VW ramane o simpla marca de volum iar "aerele" de premium functioneaza doar la ignoranti.
-
Pana, sâmbătă, 07.02.2015 13:41
@vianu, dar nu ti se pare cam ciudat" ca in mai toate testele comparative Passat si in principiu cam orice VW iese castigatot? Fie ca testele le fac nemtii, francezii, englezii, japonezii, chinezii sau americanii. Va dati seama cata spaga le da VW tuturor ca sa claseze masinile lor pe primele locuri? Defapt de-aia vor sa retraga Veyronul de pe piata, ca nu mai aveau bani de spaga la mass media.
-
Pana, sâmbătă, 07.02.2015 13:46
Scuze pentru repetarea mesajelor de mai sus. Ce am vrut sa spun este ca va in aceste teste comparative VW ofera cel mai bun echilibru intre dotari, performante si dinamica. De fiabilitate nimeni nu spune nimic si poate de-asta castiga acele comparative. Sau te pomini ca Skoda si Audi nu pot fi tot marci de referinta. Vezi ca pe Audi inclusiv constructorii auto ii apreciza de modul cum au crescut. Atentie, nu am spus ca alternativele sunt niste jafuri si esti fraier daca le alegi.!
-
vianu, sâmbătă, 07.02.2015 13:59
@Pana Audi de referinta? Audi e un wannabe de cand am facut eu ochi si sincer nu vad de ce as alege un Audi pe motiv de "crestere frumoasa". Cu ce ma incalzeste asta ca si potential client? Skoda e interesanta si probabil cea mai onesta oferta de la VAG.
-
Pana, sâmbătă, 07.02.2015 15:00
Da, Audi fie ca tie iti place sau nu, poate fi o referinta. Cieste cu voce tare titlul acestei stiri de exemplu. Plus ca Mazda, o companie care la fel, a crescut semnificativ in ultimii ani (mai ales de cand nu mai este cu Ford) se cam inspira in anumite privinte de la Audi. Vezi de exemplu pansa de bord de la Mazda 3 si 6 si plansa de bord de la Audi A3 respectiv A6. Gurile alea de ventilatie seamana cam mult la A6 si la Mazda 6, nu crezi? Iar in cazul Mazdei 3 climatizarea este la fel ca la Audi A3. Iar acea climatizare are aceleasi functii si la... Golf 7 diferind doar aspectul sistemului pentru ca e vorba de alta masina. Na, belea!
-
vianu, sâmbătă, 07.02.2015 15:24
@Pana eu am citit ca si roata a fost inventata de Audi; de asta au 4 (patru) cerculete pe bot. :))
-
dan_grc, sâmbătă, 07.02.2015 15:43
Passat nu poate ieși învingător dintr-un comparativ cu A6 și seria 5, singurul aspect la care este in fața e prețul, dacă a câștigat și la alte capitole e ciudat, despre ce publicație e vorba @vianu?
-
vianu, sâmbătă, 07.02.2015 16:15
Auto B...Auto B...Auto Bullshit da' in germana PS m-am saturat sa scriu numele minciunii aleia. Iti dai tu seama...
-
Pana, sâmbătă, 07.02.2015 16:44
Multi se pricep la masini si in acelasi timp se pricep atat de putin. Vianu, ti-am demonstrat concret ca te inseli. Tu imi spui ca Audi a inventat automobilul ca "de-aia" are 4 cercuri si faci pe glumetul. Bine, pace tie! @dan_grc, este cat se poate de evident ca NU se poate compara Passat cu A6 sau Seria 5 pentru ca ultimele doua sunt clar niste masini premium din mai toate punctele de vedere. De asemenea Passat nici nu are cum sa fie premium pentru ca ar fi o problema interna in companie, datorita lui Audi. Faptul ca are aspiratii premium , asa cum este in prezent si cazul Mazdei 6, este altceva. Si tocmai din aceasta cauza a si fost comparat cu BMW si Audi. Daca domnul vianu care acum face misto ar fi cascat ochii la acel comparativ ar fi vazut ca singurele capitole unde Passat se impune clar sunt la pret, dotari, spatiu si costuri de intretinere. In rest, este usor in spatele celorlalti sau la egalitate. Una este sa te impui dpdv tehnic si alta e sa te impui dpdv al pretului si al costurilor de intretinere. Dar na, unii se pare ca inteleg pe jumatate aceste comparative. Stati linistiti pentru ca niciodata VW nu va fi peste BMW, Mercedes si nici Audi. Pentru ca nici nu se doreste asta.
-
dan_grc, sâmbătă, 07.02.2015 17:18
@Pana Ma scuzi, dar nu stiu cum se poate impune la spatiu in fata lui A6, ca sa ramanem la acelasi grup, deci cum sa fie mai spatios Passat decat A6? Si pentru ca sunt clase diferite, aceste comparative nu prea isi au rostul, asa orice model de volum tot timpul va iesi castigator la pret fata de una premium, dar care este rostul unor astfel de comparatii?
-
vianu, sâmbătă, 07.02.2015 17:43
@Pana... tinta tiradei mele nu ai priceput-o si nici macar gluma. Si vorbesc foarte serios. dar am sa citez din tine: "este cat se poate de evident ca NU se poate compara Passat cu A6 sau Seria 5 pentru ca pentru ca ultimele doua sunt clar niste masini premiu" ...bla, bla, bla...faptul ca are aspiratii premium este altceva. Si tocmai din aceasta cauza a si fost comparat cu BMW si Audi ai dreptate nu ma pricep la masini. Dar spune-mi ce pot sa fac; imi trebuie ceva, o patalama la mana, o recunoastere publica? pace tie! @dan modalitatea de a compara modele de la VW cu tot ce misca de la concurenta e un obicei mai vechi. Rasfoieste putin editia on-line si vei avea surprize. Sa dai bani pe publicatie nu merita. Ca si concluzie punctele forte ale marcilor concernului devin puncte slabe pentru concurenta. SI invers. Ideea e ca, la sfarsit, punctajul INTODEAUNA iese cum trebuie. PS. @Pana...n-am sa mai fac "pe glumetu'", doamne fereste. E strict interzis, nu? Uite am sa intru intr-o silenzio stampa pana....data viitoare
-
Pana, sâmbătă, 07.02.2015 19:24
Daca aceasta publicatie ar fi fan Vw, crezi tu ca ii mai punea la zid cu motorul de 1,2 Tsi? Crezi tu ca in testul de anduranta din penultimul nr. mai laudau Pe Mazda pentru fiabilitatea ei f buna? La fel si pe Lexus IS 250? Dan, dar oare Skoda Octavia se poate compara in privinta spatiului cu Audi A4? Cred ca da. Si pe acelasi principiu si Passat se poate compara ca spatiu cu A6.
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
pentru asta trebuie un marketing bun