Ford confirmă lansarea noii generaţii a lui Focus RS alături de alte 11 modele de performanţă
Ford a anunţat că va lansa 12 modele noi de performanţă în viitorul apropiat. Printre acestea se numără şi noul Focus RS, a cărui versiune de producţie a fost confirmată oficial de reprezentanţii mărcii.
Ford Focus va primi o variantă RS în viitorul apropiat, care va fi acompaniată în gamă de alte 11 modele de performanţă care vor fi lansate până în 2020. Cei de la Ford au confirmat versiunea de producţie a lui Focus RS după multe luni de speculaţii privind viitorul acestui model, dar nu au dezvăluit nicio veste oficială despre specificaţiile viitorului Focus RS. Generaţia a doua a lui Focus RS a rămas fără succesor în 2011, când a fost lansată a treia generaţie a compactei de la Ford. Modelul de performanţă fusese oricum scos din producţie, deoarece a fost construit în serie limitată şi toate unităţile au fost vândute.
Primele informaţii despre noul Focus RS sugerează o motorizare 2.3 EcoBoost de 350 CP care va angrena roţile din faţă. Raj Nair, vicepreşedintele departamentului global de dezvoltare produs de la Ford, a declarat referitor la acest subiect următoarele: "un model care să merite sigla RS de la Ford trebuie să ofere performanţe excepţionale pe circuit atunci când este necesar, dar să şi exceleze în viaţa de zi cu zi, fără niciun compromis". Altfel spus, nu este suficient un motor mai puternic şi un kit aerodinamic pentru a transforma un model Ford într-un RS, dar vor exista 12 modele de performanţă în oferta viitoare a celor de la Ford, aşteptate să fie lansate până în 2020.
Noul Ford Focus RS va fi vândut în aproape aceeaşi formulă pe toate pieţele pe care va fi disponibil, în baza strategiei One Ford. Modelul va fi uşor de recunoscut, fiind aşteptat să fie oferit în nuanţe de caroserie speciale şi cu un pachet aerodinamic evidenţiat. Formatul cu tracţiune faţă va fi păstrat de cei de la Ford atât din motive de costuri, cât şi din motive legate de performanţă, generaţia precedentă a modelului demonstrând că este posibilă păstrarea aderenţei chiar şi cu un nivel de putere ridicat pe puntea faţă, cât timp şasiul şi suspensia sunt configurate corect.
Via AutoExpress | Ford
350cp si tractiune fata. bravo ford, sigur o sa rupa circuitul.not!