Ghosn despre noua față a vârfului de gamă Renault: "Noul Espace e un crossover în care te simți ca-ntr-un monovolum. Asta vrea publicul"
Noua generație Renault Espace a atras atenția presei și a publicului la Paris, iar CEO-ul alianței Renault-Nissan a explicat jurnaliștilor care au fost ideile de la baza cărora s-a pornit în schimbarea radicală prin care a trecut modelul francez.
Carlos Ghosn, omul care conduce destinele Renault-Nissan, are încredere că schimbarea de macaz în ceea ce privește profilul noii generații a modelului Espace va fi una pozitivă pentru marcă. În întâlnirea tradițională pe care CEO-ul grupului franco-japonez o are cu jurnaliștii la fiecare salon auto major european, Ghosn a declarat că transformarea monovolumul Espace într-un crossover modern este dată de cererea clienților, nu de concepțiile designerilor. "Când vorbim despre Renault Espace trebuie să avem în vedere faptul că Renault a inventat practic monovolumul modern acum exact 30 de ani, prin lansarea lui Scenic. Problema este că nevoile clienților s-au schimbat mult din 1984 încoace, pentru că toți clienții vor mașini cu look de crossover. Odată intrați în mașină, aceștia vor însă ca mașina să fie încăpătoare ca un monovolum", explică Carlos Ghosn conceptul de la care au pornit cei de la Renault în conceperea noului Espace.
Același oficial spune că Renault analizează cu foarte mare atenție reacția publicului și a presei la apariția acestui nou concept Espace, planurile de producție și piețele pe care este lansat modelul fiind limitate la început. "Noul Espace nu va fi prezent în prima fază pe piața din Marea Britanie, de exemplu, petru că vrem să testăm reacțiile, să vedem cum este primită mașina. Urmăm aceeași strategie pe care am abordat-o în cazul lui Captur. Am fost rezervați la început, iar acum analizăm modurile în care putem să creștem producția acestui model", spune Ghosn.
Noul Renault Espace a fost lansat oficial în 1 octombrie la Salonul Auto de la Paris, fiind considerat una dintre surprizele foarte plăcute ale evenimentului. Conceptul original de monovolum s-a schimbat radical odată cu apariția noii generații, mașina transformându-se într-una care amintește mai degrabă de ideea unui crossover-SUV. Espace și-a păstrat însă caracteristicile interioare, fiind disponibil în versiuni cu 5 sau 7 locuri și oferindu-le pasagerilor locuri individuale, spații de depozitare și un portbagaj de 660 de litri. Pe modelul care devine de acum vârful gamei Renault debutează și un nou motor diesel 1.6 Twin Turbo care dezvoltă 160 de cai putere. Mai multe informații despre noul Renault Espace puteți găsi AICI.
-
vianu, vineri, 03.10.2014 18:08
@Automarket... da' o parere personala despre masinile din poze? De "via companie" si declaratiile CEO m-am cam saturat. Vreau sa va aud pe voi...cum sunt materialele, feeling-ul, dimensiunile, etc. Asta legat de orice masina de la Salon. Deacord cu @Andy...pare cel mai interesant monovolum. Sper sa nu dezamageasca cum a facut-o Captur, pe mine cel putin... Vizual e incredibil (am mai zis-o) dar cand e pe viu; totul e tare ca piatra asamblat parca in graba si senzatia de cheap omniprezenta.
-
Espace 5, vineri, 03.10.2014 18:09
Noul Espace e un deliciu ! Renault Espace 5 : salon de Paris 2014 http://www.youtube.com/watch?v=G2OrFht2p5k Renault 1L Eolab Bests VW in Function, Style - Paris Motor Show 2014 http://www.youtube.com/watch?v=Sri3InGTktc
-
mircea, vineri, 03.10.2014 18:16
@vianu Pentru asta te invităm în rubrica de teste. Acolo ai doar opinii, aici doar informație. Dacă le amestecăm, o dăm în televiziunile de știri, unde nu-nțelegi ce-i informație și ce nu.
-
@vianu, vineri, 03.10.2014 18:18
Prietene, daca spui asa ceva, nu stii ce inseamna Espace si care-i spiritul acestei masini. Ca un indiciu...se vrea tot ce-i mai bun la ora actuala. Renault o considera varful de lance al intregii game de modele. Urca intr-un Espace vechi de 11 ani si ai sa te convingi de calitate, chiar pt vremurile actuale. Ia in considerare ca Renault vrea sa revolutioneze din nou segmentul. Au multe de demonstrat, multe de piardut. Tocmai de aia sunt sigur ca nu risca la calitate. Calitatea va fi de Top
-
1984, vineri, 03.10.2014 18:47
@Andy Daca te uiti mai atent, pilotul automat se activeaza/dezactiveaza de pe volan si tot de pe volan se modifica parametri de functionare. Nu exista alte butoane pentru asa ceva, decat pe volan. Oricum... Ergonomia o sa fie ultima problema a unui monovolum, crede-ma. Cu atat mai putin a unuia care inventat segmentul si e un model pentru altii... Ma refer la ergonomia spatiilor de depozitare, fotoliile individuale (da!), modularitatea interiorului etc. Nu uita ca Renault a fost printre primii intre marcile de volum care a marsat pe frana de parcare automat, o solutie f ergonomica si comoda, dar spre disperarea fanilor intoarcerii cu frana de mana...
-
Andy, vineri, 03.10.2014 19:16
@1984 In poza 42 se vede clar ca cele doua butoane au ramas langa schimbatorul de viteze, mai precis in partea de jos a consolei centrale. Deci nu sunt pe volan :-(
-
RRR, vineri, 03.10.2014 19:23
Arata excelent atat la exterior cat si la interior....iar garda la sol mai mare [din ce se vede in unele poze] il transforma intr-o alegere perfecta. Mai tin minte ca la primul salon auto SAB, sau cum se numea acum multi multi ani, am reusit sa ma furisez [atunci nu te prea lasau ca acum sa intri in masina] la volanul generatiei de atunci de Espace si parca stateam intr-o nava spatiala.
-
1984, vineri, 03.10.2014 20:29
Ok,ai dreptate. detaliul asta nu l-am vazut. Totusi cand pornesti la drum intins, cu o transmisie automata, e chiar unde sprijini mana, deci nu vad un incovenient ergonomic. E la fel de comod. Pana la urma nu e ca si cum ai schimba posturile la radio. Ma refer la frecventa utilizarii.
-
dan_grc, vineri, 03.10.2014 20:33
@@vianu Nu ca i-as lua apararea lui @vianu, o poate face si singur, dar ce spune el si ce concluzii tragi tu, spune ca materialele din interiorul lui Captur sunt slabute, ceea ce este adevarat, adaug ca si la clio 4 este aceeasi problema, dar spera ca la noul Espace sa nu fie la fel, nu are legatura cu Espace de 11 ani. Iar ca sa raman la acelasi grup auto, primele impresii in urma unor teste cu noul Nissan Pulsar, teste facute de publicatii din Vest, arata cam aceleasi probleme la interior, departe de Golf, Focus si chiar de 308, altfel masina este in regula, dar din start are un minus la calitatea interiorului, o fi bine cand ai ambitii mari? Vom vedea.
-
Andy, vineri, 03.10.2014 20:38
Dane, in general japonezii si coreeni folosesc materiale mai tari (imbinate bine insa). Renault intra in aceeasi categorie. VW face cele mai gumoase interioare (nu vorbim de producatorii premium sau de lux), Ford, Peugeot si Opel sunt cam la acelasi nivel. Adevarul e ca suntem prea stresati sa aiba bord moale. La urma urmelor apasam pe butoane nu pe bord iar imbinarile si ergonomia conteaza mai mult.
-
dan_grc, vineri, 03.10.2014 20:45
@Andy Da, nu apasam pe bord, dar un bord moale este mai scump la productie, deci impresia de ieftin nu este potrivita atunci cand ai niste ambitii. La coreeni sa stii ca s-au mai schimbat regulile, la i30 de exemplu este destul de moale bordul, cel putin in partea superioara.
-
@dan_grc, vineri, 03.10.2014 20:46
Ba are mai mare legatura cu radacinile modelului Espace, decat cu Captur (un "tanar" pana la urma care face o figura f frumoasa pe segmentul sau) sau Clio (interior plin de viata, apreciat de presa de specialitate). Ok, nu sunt premium, dar nu sunt cu nimic mai prejos decat ce gasesti in general pe segmentul lor. Si Pulsar? De unde pana unde? Ce legatura are cu subiectul? Impresii luate de unde? ce ai visat aseara? Lasa vorbele aruncate la misto. Ramai la BMW-ul tau second-hand.
-
dan_grc, vineri, 03.10.2014 21:02
Asa ce dor imi era de fanii Renault...ce legatura are cu subiectul? Pai are pt ca se vorbea de calitatea unor interioare, iar Nissan cam are legatura cu Renault, dar repet, @vianu a spus ca spera sa nu fie aceeasi impresie ca la Captur, n-a spus ca stie ca asa este pt ca nu l-a testat, in schimb tu stii sigur ca este de calitate pt ca...pt ca fanii Renault, iar in privinta masinilor pe care le detinem nu are rost sa discutam, un " fara nume" nu poate emite pretentii la acest capitol.
-
@dan_grc, vineri, 03.10.2014 21:12
Nu. Se vorbea de Espace, nu de alt model Renault, nu de Nissan. Espace care un target foarte diferit de modelele pe care le readuci obsedant in discutie. Espace care este "nava amiral" a gamei Renault, dupa cum bine a reiterat Automarket intr-o prezentare anterioara. Espace a fost intodeauna cotat mai bine si decat Laguna. Doar ca modelul anterior se ivechise prea mult. Espace in mod evident inglobeaza cele mai noi tehnologii ale marcii, iar la acest context, doar dobitoc sa fii sa crezi ca va fi "impachetat" cu materiale foarte ieftine. Nu-mi trebuie un nick pt ca forta ideilor mele sa te loveasca acolo unde trebuie. Nu-ti convine...asta e!
-
dan_grc, vineri, 03.10.2014 21:29
Mda, ai inteles gresit, se pare ca te-am supraestimat putin, sa crezi ca m-ai lovit cu ce? Cu faptul ca detin masina sh? Daca imi era rusine de asta puteam sa pun orice altceva la cont, sau sa nu-mi fac cont, si DA, iti trebui un cont pt ca forta ideilor tale sa loveasca unde vrei tu, un cont cinstit, in care sa te expui, nu sa te ascunzi, si primul care a sarit in sus la aceasta stire ai fost chiar tu, si-ai facut-o destul de necivilizat, cu " prietene", de asta am si intervenit, daca iti expuneai ideile mai elegant era altceva, dar nu este o coincidenta, stilul asta l-am intalnit foarte des la articolele cu Renault. Si sa nu uit, modelele Renault nu sunt premium, dar nici concurenta nu e, deci argumentul ca la clasa mica sau compacta poti sa folosesti materiale mai proaste decat concurenta pe motiv ca " ce vrei bai doar nu e premium", este total gresit, dar tu stii mai bine.
-
@dan_grc, vineri, 03.10.2014 21:39
Bati campii. Articolul e despre Espace. Restul sunt povesti / intrigi pentru cei fara o viata socila cum esti tu. Ai o problema cu formularile mele? De aia exista "raporteaza abuz". Adio !
-
copilu', vineri, 03.10.2014 21:44
Dane, stai linistit. ca fanii Renault se mint singuri spunand ca Renault este inventatorul monovolumelor. Le-am demonstrat concret ca Renault este inventatorul monovolumelor europene. pentru ca inaintea lui Espace a fost Dodge Caravan. Dar n-ai cu cine. Apropo, uite-i pe inca unii care confirma asta, ca Espace a fost primul monovolum din Europa, nu din lume: http://www.promotor.ro/masini-noi/news/tatal-monovolumelor-europene-renault-espace-s-a-transformat-in-crossover-13362899 Imi cer scuze fata de cei de la Automarket ca am dat link de pe alt site, dar poate ca situatia o cerea. Masina este senzationala si este evident sa inglobeze tehnologiile de top din curtea Renault Pana la urma, judecat in esenta este nava amiral a marcii si un nume greu in clasa monovolumelor. Deci foarte multi ochi in acest moment sunt atintiti asupra acestei masini si au asteptari de la ea. Cat despre ce spune Ghosn... pe mine ma cam lasa rece. Asa a spus si de electrice, ca asa vrea publicul. Si uite ca nu prea a fost asa, fiind nevoiti sa le opreasca productia si renault sa s reorinteze usor, usor spre hibrizi.. Ramane de vazut cat de bine se va vinde Espace. Pana la urma conteaza si fie primul la vanzari... am spus mai sus de ce. Teoretic cel putin, S-Max ar trebui sa-si faca serios griji.
-
vianu, vineri, 03.10.2014 21:50
@no-name de ce te-ai enervat? nimeni nu pune la indoiala imaginea lui Espace si istoria sa. Cum ziceam si cum bine a observat si @dan_grc nu plec de la ideea ca interiorul va fi la fel de cheap ca intr-un clio/captur. Dimpotriva. Chiar daca n-ai de unde stii, sunt un mare admirator al Espace-ului si a celorlalti doi frati mai mici (cu rezerva legata de calitatea materialelor interioare a acestora din urma). Din nefericire Renault ne-a obisnuit sa ne ia ochii realitatea nefiind asa de ok. Ca o paranteza...Laguna (contrar majoritatii) m-a impresionat la interior avand design-ul si feeling-ul pe placul meu. Daca tot veni vorba de Clio si Captur...cum ziceai tu, dobitoc(?) sa fii sa nu recunosti ca vizual sunt ok dar mai putin la finisaj. Pentru un model care se adreseaza unei clientele tinere (obisnuite cu gadegturi ce se simt placut la atingere - telefoane, tablete, aparate foto, etc) Captur pare sa faca nota discordanta. Un "tanar" care trebuia sa rupa gura targului si sa incerce o figura buna si caruia sa nu-i gasesc bavuri pe la bord, zgomot de cutiuta pe portiere sau feeeling-ul de cutie de plastic pentru haine a torpedoului. SI ti-as putea da un exemplu de concurent (culmea, francez) care a avut grija puncteze bine la "detalii care fac diferenta"....Peugeot Din nefericire, @dan_grc, chiar daca nu imi lua in mod direct apararea a cazut in dizgratia "manuntelor" rosii. @AutoMarket...aveti in sectiunea teste, deja, Espace-ul? Nici macar o opinie personala nu puteti scapa....doar nu v-ati dus acolo sa transmiteti stiri oficiale!?
-
@copilu', vineri, 03.10.2014 21:56
Conceptul de monovolum nu exista inainte sa fie lansat de Renault. Functionalitatea o diferentia de tot ce existase anterior pe piata. Spatiul, modularitatea interiorului, a scaunelor, interschimbabilitatea, flexibilitatea, abilitatea de a fi un birou mobil, masutele miniaturale, suprafetele vitrate mari, capota plonjata etc. - toate astea erau un concept modern, ce combina tot ce-i mai bun din mai multe clase. Era deosebit de restul microbuzelor. Tocmai de accea se spune ca Renault a inventat un segment numit monovolum. O tot dai cu Dodge Caravan, dar aberezi... nici macar n-avea scaune individuale...avea bancheta...era cu totul alt concept si a aparut cam in aceeasi perioada cu Espace (1984). Era un microbuz, nimic mai mult. Dupa cum am spus, conceptul de monovolum a aparut in Europa si a fost lansat de Renault.
-
LauCalin, vineri, 03.10.2014 22:00
Daca Renault a avut slabiciuni (mai ales in vremurile noastre) niciodata nu au fost legate de finisaje. Renault stie cum sa ofere un pachet placut la un pret accesibil. Confort bun, siguranta buna, spatiu bun, dotari bune, design bun... pana si oferte de finantare bune. Slabiciunile au fost in alte parti (ergonomie, uneori fiabilitatea, valoare de revanzare mai slaba). Daca te pricepi la masini nu ai cum sa ramai indiferent la Espace. Mie masina asta mi se pare ca arata senzational. Restul e cancan. Si pana la urma fiecare sa-si ia ce isi vrea.Daca vrea si mai ales daca poate. Nu se poate spune ca esti fraier daca alegi S-Max in loc de Espace si nici invers. Pana la urma vorbim probabil de cele mai bune monovolume din lume la ora actuala.
-
@mda, vineri, 03.10.2014 22:47
E bine, doar ca daca cineva ramane placut impresionat de materialele dintr-un renault, inseamna ca vechile modele nu impresionau la fel, altfel nu mai ramanea impresionat, era o chestie normala, dar e bine ca macar acum s-au trezit.
-
@mda, vineri, 03.10.2014 22:48
E bine, doar ca daca cineva ramane placut impresionat de materialele dintr-un renault, inseamna ca vechile modele nu impresionau la fel, altfel nu mai ramanea impresionat, era o chestie normala, dar e bine ca macar acum s-au trezit.
-
@@mda, vineri, 03.10.2014 22:51
E interpretarea proprie a unei minti maladive. Cineva care are darul contrazicerii. Da, tu esti ala.
-
Scrooge, sâmbătă, 04.10.2014 01:06
Foarte misto noul Espace dar publicul mai vrea ceva. Sa invartiti surubul pana la capat. Metaforic vorbind :)
-
@@copilu', sâmbătă, 04.10.2014 11:30
Deci domnul Mircea Mester impreuna cu cei de la concurenta se pot lasa de meserie ca sunt niste prosti si habar nu au ce scriu. Mai bine faci tu si meseria asta, ca esti prea destept in ale masinilor. Omule, Espace a fost o masina care a dus mai departe conceptul de monovolum, fiind mai modulabil. Atat. BAZA acestui tip de automobil (a acestei forme de caroserie) NU a fost la ei, cu la Dodge. Din cauza asta Espace a fost primul monovolum european. Dodge Caravan, care a aparut inaintea lui Espace la o diferenta de vreo 4-5 luni) nu era la fel de modulabil precum Espace, dar asta NU inseamna ca nu era un monovolum.
-
mog, sâmbătă, 04.10.2014 13:13
arata interesant, mai ales interiroul. e o pata de culoare in segmentul asta (monovolume) unde e greu sa fii original. sa nu aiba soarta lui velsatis...
-
@copilu, sâmbătă, 04.10.2014 17:14
Inca n-ai priceput notiunea de monovolum. E peste puterea ta de intelegere. N-ai prins perioada cand erau pe val si cu siguranta n-ai vazut ultimele 2 generatii de Espace pe viu. Sunt ceva mai apropiate de zilele noastre si ar fi putut face lumina , sa-ti clarifice confuzia. Cei care te voteaza sunt in aceeasi situatie cu tine. Explicatia conceptului de monovolum ramane in picioare si e un argument implacabil. Trebuie sa fii deschis la mine ca sa intelegi ceva. Conditia principala...sa n-ai frustrari de genul "taticul are ford sau vw si nu exista alta masina mai buna decat marca lui taticu'" ...
-
abc, sâmbătă, 04.10.2014 17:42
Care din voi are bani sa il cumpere in momentul lansarii in Romania si intentioneaza sa o faca ? Daca nu aveti sunteti doar niste datatori de pareri care stau cu limba scoasa pe aici la poze cu masini. Mai bine iesiti la o bere si luati o gura de aer. O sa va calmati. :DDDD
-
@@copilu', sâmbătă, 04.10.2014 18:00
Pentru linistea ta masina pe care o am este o Toyota Avensis. Iti dai seama cata spaga am dat ca sa obtin permisul de conducere? :)) In alta ordine de idei nimeni si nimic nu-ti poate schimba niste idei fixe. Pur si simplu ai mintea prea incuiata ca sa intelegi ca Renault a dus mai departe conceptul de monovolum facandu-l mai practic, mai confortabil, mai modulabil si mai primitor pentru calatoriile lungi ale mai multor pasageri. DAR NU Renault a inventat acest tip de caroserie, monovolum. Ti-am demonstrat prin 3 exemple, doua saptamana trecuta si unul acum ca gresesti. Ti-am explicat si eu in penultimul mesaj. Pur si simplu esti prea batut in cap ca sa intelegi.
-
@copilu', sâmbătă, 04.10.2014 19:15
Doua lucruri sunt infinite:universul & prostia omeneasca. Continua, te rog!
-
copilu', sâmbătă, 04.10.2014 19:42
Sa-mi fie cu iertare, dar un nesimtit mai mare ca tine nu mi-a fost dat sa "vad". Ii explici si ii demonstrezi omului ca greseste si el te jigneste. Culmea este ca pe acest site si doar la stirile despre Renault sunt "destepti" pe care daca ii contrazici incep sa te jigneasca. Oare cat de frustrat sa fi si cat de inchis la minte incat sa nu intelegi cand ti se explica ceva concret cu DOVEZI ? Se pare ca foarte frustrat. Discutia cu tine care esti "incredibil de destept" este pur si simplu fara rost. Si daca e sa ne referim la citate, iti spun ca eu ma opresc aici. Pentru ca cine se pune cu un prost e mai prost ca el. :))
-
copilu', sâmbătă, 04.10.2014 19:44
Ps: Nu uita sa-ti dai voturi pozitive. Cat mai multe, acelasi numar si in acelasi interval de timp ca sa pareti mai multi ;)
-
vianu, sâmbătă, 04.10.2014 21:23
Pana la urma la ce folosesc contrele astea?
-
Vasi, sâmbătă, 04.10.2014 22:12
De ce imi place? Imi place mult ca are 4Control (ptr viraje luate cu rapiditate, in siguranta), jante de 19-20 inch, motorizare biturbo, ecran mare ca la recentul XC90 (premium), un head-up display ca la avioane de vanatoare, interior sofisticat si avangardist, ambianta interioara in diferite tonalitati (cum e S class), suspensie adaptiva, parcare autonoma, haion motorizat etc. Un sistem de tractiune integrala ii mai lipseste si e perfecta, dar se pare ca e pe drum...
-
vianu, duminică, 05.10.2014 16:50
Espace are foarte mult de recuperat. Aflat pe un loc 5 in anul 2014 si cu vanzari de aproape 4 ori mai mici fata de premiant, noua generatie trebuie sa confirme pe toata linia. Pe hartie totul "suna" exceptional, sa vedem totusi ce va iesi din fabrica ca produs de serie. Daca din bunaciunea asta (care a apare in poze) vor scoate InitialeParis ma intreb...cum va arata InitialeParis? In fine concurent direct mi se pare a fi doar S-max-ul restul sunt de umplutura. Dar, ce vor prefera clientii: un Sharan trist ca o zi de noiembrie, un Smax sporty sau un Espace topnoch ca design?
-
MV, duminică, 05.10.2014 17:05
@vianu Vorbesti de vanzarile unui model scos in 2003. Ceilalti sunt mai tineri. E normal. Totusi nu cred ca va avea probleme in a-si recapata locul de frunte intre monovolume. PS: Exista deja imagini cu versiunea de serie.
-
newsflash, luni, 06.10.2014 18:14
Espace Initiale Paris e o versiune PREMIUM in genul Vignale (Ford) sau DS (Citroen). Pentru cei pretentiosi, Espace va fi disponibil si intr-o varianta Initiale. Din aceeasi gama mai face parte si Clio. Iar asta-i doar inceputul. Asta pentru cine nu stie... si din cate vad mai sus sunt multi in necunostinta de cauza.
-
@newsflash, luni, 06.10.2014 20:33
Clio are varianta premium pt cei pretentiosi? Bai esti nebun? Numai premium peste tot domnule, aproape ca nu mai face nimeni masini de volum. Sa speram ca totusi Ghosn va avea dreptate de data asta, nu ca in cazul electricelor, ca si acu cativa ani tot asa spunea, ca asta vrea lumea, lume care poate vrea, dar mai putin de la Renault, nu stiu ce-au pierdut.
-
newsflash, marţi, 07.10.2014 15:47
Fie ca accepti tu sau nu, asta-i situatia. Nu-ti cere nimeni acordul. Sunt de concerne auto mari, cu putere financiara semnificativa. Atata timp cat identifica o cerere pentru asa ceva, orice construcor de volum are capacitatea de a crea un model cu valente PREMIUM. Ma refer aici la atentia la detalii, calitatea materialelor interior/exterior, echipamente, motorizarei etc , adica tot ceea ce identifica un anumit model ca fiind premium. Mai putin imaginea de marca, bineinteles. Nu discutam aici de un brand distinct in gelul Lexus sau Infiniti. Dar nici preturile nu sunt la fel piperate. Sunt ceva mai joase. Vorbesc aici de gamele premium Initiale (Renault), Vignale (Ford) sau DS (Citroen). In industria auto constructorii de volum creaza frecvent astfel de VERSIUNI, pentru ca exista o CERERE pentru astfel de versiuni. Gama DS a demonstrat cu succes acest lucru. Mai invata !
-
newsflas, marţi, 07.10.2014 15:55
PS: si inca are dreptate Ghosn in privinta electricelor. Reprezinta viitorul. Nu degeaba fiecare constructor de volum s-a grabit dupa Renault-Nissan sa aiba cel putin un model 100% electric de serie in portofoliu. Faptul ca vanzarile nu sunt spectaculoase acum la inceput, e normal. E un aspect uitat de contestatari. Nici Prius (de 17 ani pe piata) n-a fost un hit de prima data, iar acest adevar se poate verifica si in alte domenii (nu numai auto) pentru tehnologii avangardiste.
-
@newsflash, marţi, 07.10.2014 22:26
Nici Prius n-a fost un hit de prima data, dar un model ca Zoe de exemplu nu va fi deloc, pt ca nu are nici o tehnologie avangardista, este scump, iar Ghosn acum cativa ani, ca un mare guru ce este, n-a putut sa prevada ca nu merge asa. Electricele vor fi de viitor? Desigur, conteaza cand, daca te uiti la salonul de la Paris in privinta lansarii de modele electrice o sa vezi tendinta actuala, mai mult pe hibride, adica mai usor cu electricele, deci fiecare constructor s-a grabit dupa renault-nissan? Nu se grabeste nimeni dupa ei, de fapt ei se grabesc dupa altii, altii care sunt in fata lor la multe capitole, lasa propaganda de pe brosuri de prezentare, o sa vezi tu ce mare cerere pt premium de la Renault va fi, sa nu zici ca nu ti-am spus:).
-
@newsflash, marţi, 07.10.2014 22:27
Nici Prius n-a fost un hit de prima data, dar un model ca Zoe de exemplu nu va fi deloc, pt ca nu are nici o tehnologie avangardista, este scump, iar Ghosn acum cativa ani, ca un mare guru ce este, n-a putut sa prevada ca nu merge asa. Electricele vor fi de viitor? Desigur, conteaza cand, daca te uiti la salonul de la Paris in privinta lansarii de modele electrice o sa vezi tendinta actuala, mai mult pe hibride, adica mai usor cu electricele, deci fiecare constructor s-a grabit dupa renault-nissan? Nu se grabeste nimeni dupa ei, de fapt ei se grabesc dupa altii, altii care sunt in fata lor la multe capitole, lasa propaganda de pe brosuri de prezentare, o sa vezi tu ce mare cerere pt premium de la Renault va fi, sa nu zici ca nu ti-am spus:).
-
@newsflash, marţi, 07.10.2014 22:27
Nici Prius n-a fost un hit de prima data, dar un model ca Zoe de exemplu nu va fi deloc, pt ca nu are nici o tehnologie avangardista, este scump, iar Ghosn acum cativa ani, ca un mare guru ce este, n-a putut sa prevada ca nu merge asa. Electricele vor fi de viitor? Desigur, conteaza cand, daca te uiti la salonul de la Paris in privinta lansarii de modele electrice o sa vezi tendinta actuala, mai mult pe hibride, adica mai usor cu electricele, deci fiecare constructor s-a grabit dupa renault-nissan? Nu se grabeste nimeni dupa ei, de fapt ei se grabesc dupa altii, altii care sunt in fata lor la multe capitole, lasa propaganda de pe brosuri de prezentare, o sa vezi tu ce mare cerere pt premium de la Renault va fi, sa nu zici ca nu ti-am spus:).
-
ha!, marţi, 07.10.2014 22:33
De ce pui atatea comentarii? Duci lipsa de afectiune? Vrei sa fii bagat in seama? Te-a parasit mamica la nastere? Ai crescut in orfelinat cu frustrari? Te-au atins in locuri intime? Poti sa mai pui de 10 ori comentariul, tot prost ramai !
-
MARIUS, duminică, 12.10.2014 23:05
AM VAZUT NOUL ESPACE IN PRIMA ZI A SALONULUI DESCHISA PUBLICULUI,ADICA PE 4 OCT, MASINA ARATA EXTRAORDINAR ,MATERIALELE PAR LA FEL , SINCER NU AM AVUT RABDAREA SA STAU LA COADA URIASA FORMATA SA BUTONEZ PUTIN INTERIORUL ALA...PENTRU CA DIN PACATE DIN CELE 3-4 MODELE EXPUSE DOAR UNUL ERA DESCHIS RESTUL AVAND DEJA PROBLEME TEHNICE . DUPA CUM STITI AU AMANAT LANSAREA CU VREO 6 LUNI SI AU TRIMIS MASINA LA MERCEDES PENTRU ULTIMELE RETUSURI...FINETURI, DOMNULE !
-
vm, joi, 16.10.2014 18:47
@MARIUS Imiaginile de la salon te contrazic si denota ca esti un mincinos patologic. Patologie relevata de faptul ca ai revenit cu un comentariu sub alt nume & de faptul ca scrii cu litere mari. http://www.youtube.com/watch?v=xd37avvCzIk De inventat, poti sa inventezi pana maine! Faptele sunt altele, dupa cum declara si Automarket intr-un alt articol: "Noua generaţie Renault Espace este cel mai recent produs Renault. Lansat la Paris acum două săptămâni, Espace a atras aprecierile presei europene de specialitate."
-
@marius, luni, 20.10.2014 16:07
Bai ma lasi... altu' care a gasit pe net o fituica de 2 lei, s-a inspirat de acolo putin si gata... oficial, a fost la Paris dom'le :)) ce-a zis...hai sa aruncam putin cu noroi in Renault. Domnule Marius ma auzi?? Cu tine vorbesc! Si cum zici tu ca era la Paris vremea? :))))) PS; incearca sa minti mai putin. Poate te crede vreun fraier data viitoare.
Citeste si
-
PARIS 2014 | luni, 20 octombrieSalonul Auto de la Paris rămâne cel mai popular eveniment de profil din lume, cu 1.2 milioane de vizitatori în 2014Ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Paris a adus în halele expozanţilor un total de 1.2 milioane de vizitatori. Evenimentul rămâne astfel cel mai popular la nivel mondial. Citeste tot
-
PARIS 2014 | marţi, 7 octombrieParis 2014 necenzurat: cum s-au văzut premierele de la Salonul Auto prin ochii echipei AutomarketCum ar arăta un interviu la cald cu cei patru reprezentanţi Automarket care au văzut pe viu premierele de la Paris? Noi ne-am pus întrebarea şi am făcut şi interviul. Fără perdea despre maşinile celui mai important salon auto european din această toamnă. Citeste tot
-
PARIS 2014 | duminică, 5 octombrieVenturi America este un crossover cu două locuri și motor electric de 400 CPPierdută în avalanșa de modele și concepte prezentate la Salonul Auto de la Paris, marca Venturi a prezentat un crossover de 400 CP cu motor electric. Citeste tot
-
PARIS 2014 | vineri, 3 octombriePARIS 2014 LIVE: Mazda MX-5: cel mai popular roadster din lume a ajuns la a patra generaţieMazda a dezvăluit noua generaţie a decapotabilei MX-5. Cel mai popular roadster din lume a ajuns la a patra reeditare şi a fost expus în cadrul Salonului Auto de la Paris. Citeste tot
-
PARIS 2014 | vineri, 3 octombriePARIS 2014 LIVE: Ssangyong XIV-Air şi XIV-Adventure, două concepte care pavează drumul pentru un viitor rival al lui Nissan JukeSsangyong a dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Paris două concepte care anunţă viitorul SUV de clasă mică, rival pentru Nissan Juke. Conceptele se numesc XIV-Air şi XIV-Adventure şi anunţă o maşină cu două feţe. Citeste tot
De departe cel mai interesant monovolum la ora actuala. Singurul minus vizibil e faptul ca Renault se incapataneaza sa continue cu solutii putin ergonomice: butoanele limitatorului de viteza si a cruise controlul-ui tot nu sunt pe volan... In rest, motorul diesel 1.6 160 promite foarte mult (la fel ca cel de pe noua Honda CR-V), designul interior/exterior e superb (in linia Clio/Captur). Daca fac un pas inainte si in ceea ce priveste fiabilitatea atunci chiar ca ma voi gandi serios peste 7-8 ani (cand voi schimba actuala masina) sa iau in calcul Renault (pana acum am avut doar coreene si japoneze).