PARIS 2014 LIVE: Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S: japonezii ne prezintă primele imagini ale pachetului de design creat pentru SUV-ul hibrid
Japonezii de la Mitsubishi au prezentat un concept special bazat pe Outlander PHEV. Acesta prezintă o altă versiune estetică a SUV-ului hibrid, fiind descris ca un pachet special de design.
Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S este surpriza mărcii japoneze pentru Salonul Auto de la Paris. Acesta prezintă o versiune mai sportivă şi mai sofisticată din punct de vedere vizual a filozofiei japonezilor în segmentul SUV-urilor hibride. Deşi nu este cu nimic diferit din punct de vedere tehnologic faţă de un Outlander PHEV, Concept-S arată altfel datorită pachetului estetic aplicat de designerii mărcii. Acesta are o nouă grilă frontală, blocuri optice frontale prelungite înspre aripi şi accente cromate la nivelul întregii caroserii. Noul look este inspirat în principal de ultimele concepte de la Mitsubishi, în speţă XR-PHEV şi GC-PHEV.
Noile elemente estetice aplicate lui Outlander PHEV pentru a-l transforma în "Concept-S" i-au adus dimensiuni diferite caroseriei modelului japonez, cu toate că ampatamentul rămâne neschimbat la 2.670 milimetri. Conceptul are o lungime de 4.760 milimetri, o lăţime de 1.842 milimetri şi o înălţijme de 1.700 milimetri. Motorizarea este aceeaşi ca la versiunea de serie a lui Outlander PHEV, iar asta înseamnă că performanţele dinamice şi valorile consumului de carburant ar trebui să fie neschimbate sau foarte apropiate de cele ale maşinii de serie.
Interiorul lui Outlander PHEV Concept-S urmează o tendinţă premium, fiind îmbrăcat în lemn de culoare neagră, piele şi accente argintii pentru diferite ornamente. Celelalte elemente de la bord rămân neschimbate faţă de versiunea de serie. Reprezentanţii mărcii japoneze nu au specificat ce intenţii au în privinţa unei versiuni de serie a lui Outlander PHEV Concept-S, existând posibiltatea ca acesta să fie doar un studiu de design sau ca exponatul să influenţeze succesorul lui Outlander.
Via WCF | Mitsubishi
Fata arata bine, in sfarsit, dupa noua filosofie de design. Spatele mai putin zici ca e SangYong. Oricum, o masina facuta mai mult pt piata nordamericana, pare mai mult un facelift major al actualei generatii. PS Butoanele alea Eco si avarie arata oribil, ca si la modelul de serie, chinezisme. Plansa de bord ar trebui retusata.