Adio, vizite la service! Tesla Motors va revoluţiona modul în care maşinile vor trece prin revizie
Elon Musk, directorul Tesla Motors, promite că experienţa posesorilor unui model electric al companiei americane va fi revoluţionată de o serie de inovaţii aduse în viitorul apropiat. Iar vizitele la service vor fi doar o amintire.
După ce a reuşit să răstoarne modul în care publicul priveşte maşinile electrice lansând Model S, o maşină care a bătut şi încă bate recorduri, Tesla Motors îşi doreşte să revoluţioneze şi modul în care modelele pe care le vinde compania americană sunt servisate. Adio, programări la service! Adio, revizii! Adio, timp pierdut în faţa unei ferestre prin care-ţi vezi maşina!
Conform declaraţiilor lui Elon Musk, directorul Tesla Motors şi omul care stă în centrul întregii afaceri a producătorului american de maşini electrice, modul în care maşinile sale vor trece prin revizii va schimba complet logica actuală a vizitelor anuale în service. De fapt, posesorii modelelor Tesla nici măcar nu vor fi nevoiţi să treacă pe la service, totul fiind rezolvat de echipe speciale de mecanici care vor prelua maşina, o vor verifica, vor schimba ce e nevoie şi o vor aduce înapoi în parcare în timp ce clientul se află la birou, de exemplu.
"O echipă specială Tesla Service va ridica maşina de la birou, o vor servisa şi o vor aduce înapoi în aceeaşi zi. Planul este ca o echipă întreagă să se dedice fiecărei maşini în acelaşi timp, pentru ca totul să meargă repede. În cele mai multe cazuri, posesorul nu va simţi că maşina nu mai e în parcare", a declarat Elon Musk într-o întâlnire avută ieri cu investitorii Tesla.
Tesla în 2014: Vânzări în creştere, profit negativ pe fondul investiţiilor
Rezultatele Tesla Motors în al doilea sfert al anului sunt excelente pe partea de vânzări, compania americană realizând venituri de 770 de milioane de dolari în perioada aprilie-iunie, o creştere de 90% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Vânzările lui Model S au atins 7600 de unităţi, iar producţia a urcat la 8763 de bucăţi, recorduri absolute în istoria companiei. Cu toate acestea, Tesla nu a făcut profit în această perioadă, pierderile ajungând la 62 de milioane de dolari pe fondul investiţiilor solide în pregătirea următoarelor două modele - SUV-ul Model X şi berlina medie Model III - dar şi în construcţia aşa-numitei "Gigafactory", uzina de producţie a bateriilor pe care Tesla o va inaugura în 2016 alături de Panasonic.
Si care e inovatia?! La foarte multe service-uri din Romania se face asta, sunt convins. Bineinteles, la clientii care sunt cunoscuti ca seriosi...