Nissan: „Noul Pulsar ţinteşte nivelul de rafinament atins de VW Golf şi Audi A3”
Nissan nu vrea să poziţioneze noul Pulsar ca o compactă care mizează în primul rând pe sportivitate. Japonezii vor ca publicul să vadă în noul Pulsar o maşină confortabilă şi tehnologizată.
În condiţiile în care toţi producătorii auto îşi concentrează atenţia asupra spiritului sportiv şi designului agresiv pentru a cuceri publicul din segmentul compact, Nissan a înţeles că trebuie să iasă din rând şi să încerce o altă reţetă.
Noul Pulsar, propunerea japonezilor pentru segmentul C, îşi doreşte să fie o maşină diferită de contracandidaţii săi, mizând pe aspecte mult mai importante. Potrivit constructorului nipon, noul Pulsar, intrat deja în producţie la uzina Nissan din Sunderland, Marea Britanie, va fi un produs orientat spre confortul pasagerilor şi nu neapărat spre sportivitate.
O recunoaşte chiar Andy Palmer, vice-preşedintele Nissan, care defineşte Pulsar ca fiind un element de tranziţie între crossover-ul compact Qashqai şi modelele mai mici din gamă. Pulsar trebuie să menţină în gamă vechii clienţi de Qashqai, de aceea manevrabilitatea şi ţinuta de drum vor împrumuta din caracteristicile crossover-ului.
Referindu-se la nivelul de confort pe care îl va oferi noua compactă, Palmer a fost curajos în afirmaţii, afirmând un spirit premium pentru Pulsar, care va dovedi un nivel de rafinament superior unor rivali germani precum Volkwagen Golf şi Audi A3.
„Suspensia e foarte confortabilă şi nu transmite impulsuri în interiorul maşinii. Cu toate acestea se dovedeşte solidă şi neutră. Ieri am dezactivat sistemul VDC (controlul stabilităţii) şi am început să forţez maşina în câteva sensuri giratorii. Este o maşină foarte echilibrată, dar nu i-am oferit neapărat o direcţie precisă. Este o direcţie orientată mai degrabă către utilizare urbană şi clienţi normali. Nivelurile de vibraţie şi zgomot de la interior sunt foarte reduse şi sunt mai bune decât ale competitorilor noştri. Estomparea zgomotului de vânt la rulare este excelent şi nivelul de zgomot structural este foarte bun”, a declarat Andy Palmer, cu ocazia Festivalului de la Goodwood..
Întrebat ce diferenţiază Pulsar de actualul Qashqai, Palmer a subliniat: „hatchback-ul prezintă un design emoţional la exterior şi tehnologizat la interior”. Mai mult decât atât, Palmer a ţinut să precizeze că profilul noului Pulsar este cel mai bine conturat din segment, ceilalţi rivali mizând mai mult de aspectul frontal şi posterior şi mai puţin pe cel lateral. Această trăsătură a fost caracterizată ca fiind identitatea revoluţionară a noii compacte.
Pulsar va ajunge pe piaţa europeană în toamna acestui an.
via autoexpress
Am mai vazut zmei din astia. Este foarte greu sa atinga obiectivul. Intai trebuie sa spele imaginea patata de modelul Tida.