Noua Mazda2 - primele imagini cu interiorul modelului japonez

Publicat luni, 07.07.2014 18:28 de Bogdan Mirică

O serie de imagini surprinse în cadrul sesiunii de teste a viitoarei generaţii Mazda2 au dezvăluit interiorul modelului sub-compact şi procesul de simplificare la care a fost supus.

După ce şi-a reînoit gama cu modele ca Mazda6 şi Mazda3, constructorul coreean nu se va opri şi va continua seria noutăţilor cu viitoarea generaţie Mazda2, aşteptată să debuteze în toamnă, la Salonul Auto de la Paris, alături de un alt produs important: MX-5.

Deşi niponii au ţinut ascuns foarte bine noul lor model sub-compact, o sesiune recentă de teste internaţionale a dus la dezvăluirea primelor imagini de la bordul lui Mazda2. Exteriorul a fost intens camuflat pentru ca liniile să nu fie observate de jurnaliştii auto, însă interiorul a fost lăsat neatins. Nu e de mirare că au şi apărut primele imagini cu interiorul.

Cum era de aşteptat, şi acesta preia designul simplificat al fraţilor mai mari, cu o singură gură de ventilaţie. Ideea unui ecran multimedia central, capabil să administreze mai multe funcţii ale maşinii va fi preluată şi de Mazda2, renunţând astfel la un amalgam de butoane.

Mai multe inserţii cromate şi un volan îmbrăcat în piele vor spori impresia de calitate.

Imaginile surprind şi spaţiul oferit celor de pe locurile din spate. Cu o lungime mai mare cu 160 mm şi un ampatament care totalizează 2570 de mm, cu 80 de mm mai mult decât moelul actual, noul Mazda 2 promite să fie ceva mai încăpător.

via drive.com.au

  • mazda, luni, 07.07.2014 19:53

    cam slabut ....sau mi se pare doar mie?

  • Mircea, luni, 07.07.2014 21:29

    "După ce şi-a reînoit gama cu modele ca Mazda6 şi Mazda3, constructorul coreean nu se va opri şi va continua seria noutăţilor cu viitoarea generaţie Mazda2" De cand este Mazda constructor coreean ? rectificati

  • Lache, luni, 07.07.2014 21:35

    E numai parerea mea.Pare "inspirat" din mai multe modele.

  • crystyann, marţi, 08.07.2014 09:23

    Bate putin spre Audi , asa...ca si cum au tras cu ochiul designerii in parcare la mall. Dara asta nu e neaparat de rau.

  • Obbie, marţi, 08.07.2014 10:39

    He he, fix copy-paste de la Mazda 3, dar era de asteptat (pana la urma si interioarele Audi sunt aproape identice pt toata gama). Au pastrat pana si pedala de accel din podea, ceea ce e f tare pt o masina din clasa subcompacta. Oricum, chill out, sunt doar niste spy-shot-uri, in pozele de catalog va arata mult mai bine, iar daca finisajele sunt la nivelul celorlalte Mazde, atunci va fi la varful clasei ca si interior.

  • giigi_frana, marţi, 08.07.2014 16:50

    nu prea vad de unde atatea acuzatii de "plagiat" la masina asta... cred ca per total va fi foarte reusita,mai ales in compania motorului 1.5 Skyactiv-D

  • @Obbie, joi, 10.07.2014 10:14

    De cand sunt interioare de Mazda bine finisate? Sunt printre cele mai slabe dintre japoneze in calitate de ergonomie si calitate a materialelor.

  • LauCalin, luni, 14.07.2014 02:43

    Masinuta asta va avea o misiune extrem de grea. Poate cea mai grea misiune pe care o poate avea un model Mazda si de ce nu, una dintre cele mai grele misiuni ale unei masini pe piata actuala: sa-si faca loc intr-un segment in care niciodata nu a fost vazuta cu ochi buni de posibilii cumparatori. Pe nedrept. Intr-un segment dominat de Ford Fiesta, Renault Clio, Peugeot 208, VW Polo si Opel Corsa, clar Mazda 2 nu va avea o misiune deloc usoara. Sper doar sa le faca fata. Fiabilitatea modelelor din trecut ar face ca un insucces al acestei masini sa fie un mare pacat pentru japonezi. Ma astept la o ergonomie mai buna, finisaje mai bune si o senzatie generala mai placuta si primitoare. Cred ca aici a fost slabiciunea actualei generatii. Este o masina foarte buna, dar parca ceva te face sa fugi de ea... poate designul atipic cu acel schimbator in bord, poate designul general mai feminin. Imi doresc sa se vada mai mult si calitatea generala si sa se simta in ea a lucru bine facut, asa cum se intampla mai ales la Fiesta si Polo. Sa lase impresia unei masini de clasa compacta, dar la dimensiuni mai mici. Aici este cheia succesului concurentilor directi, nu te simti in ei ca in niste masini de clasa mica de acum 10 ani.