Brabus va construi limuzina Mercedes-Benz S-Klasse Pullmann de 6.4 metri şi o va lansa în martie 2015
Versiunea Pullmann a lui Mercedes-Benz S-Klasse va fi construită, de fapt, de cei de la Brabus, anunţă germanii de la Automobilwoche. Noul model este programat să debuteze la ediţia 2015 a Salonului Auto de la Geneva.
Mercedes-Benz va apela la Brabus pentru a construi versiunea Pullmann a lui S-Klasse, spun germanii de la Automobilewoche. Menită să înlocuiască gama Maybach, versiunea Pullmann a lui S-Klasse va fi disponibilă atât cu o caroserie standard, cât şi cu o caroserie blindată şi va avea un total de şase locuri. Fabrica Brabus din Bottrop (Germania) va produce ambele variante de caroserie a lui S-Klasse Pullmann, iar cea blindată este aşteptată să coste peste un milion de euro, în contextul în care versiunea fără blindaj va costa în jur de 730.000 de euro.
Mercedes-Benz va construi o versiune Pullmann a lui S-Klasse pentru a înlocui gama Maybach
Versiunea blindată a lui S-Klasse Pullmann este aşteptată să aibă o masă de 5.3 tone şi să fie lansată în martie 2015 la Salonul Auto de la Geneva. Lansarea sa va fi precedată de debutul comercial al versiunii Pullmann a lui S-Klasse, aşteptată să fie disponibilă comercial în decursul anului viitor. Pentru moment, nu există informaţii clare despre ce motorizări vor fi folosite în această gamă, dar este foarte probabil ca unităţile V8 şi V12 care echipează S63 AMG şi S65 AMG să fie disponibile şi ele pentru S-Klasse Pullmann, cu posibile modificări din partea specialiştilor de la Brabus, care au în spate o listă lungă de pachete de tuning pentru modelele Mercedes-Benz, fie ele AMG sau nu.
Indiferent că va avea sau nu elemente blindate, S-Klasse Pullmann va fi cea mai lungă berlină de serie fabricată vreodată, cu o lungime de 6.4 metri şi un ampatament de 3.3 metri. Cei de la Brabus au modificat deja noua generaţie a lui S-Klasse, lansând un pachet de personalizare complet pentru aceasta, numit iBusiness 850.
Brabus se extinde: filială de 3.000 de metri pătraţi în Dubai
Via Automobilwoche
5,3 tone.......si probabil obtional pt. alti 10k euro vei avea oobtiunea unei capote din carbon pt. reducerea greutati totale cu aproximatix 3-5kg:))))))) bani sa iasa frate in ziua de azi.......in rest se poate construi aproape tot ce visezi