BMW M4 Coupe la Nurburgring: 13 secunde în faţa vechiului M3 Coupe
Nemţii de la Sport Auto au pus la încercare noul BMW M4 Coupe pe circuitul Nurburgring. În comparaţie cu predecesorul său, M3 Coupe, aceştia au remarcat o îmbunătăţire de 13 secunde.
BMW M4 Coupe, înlocuitorul lui M3 Coupe E92, a ajuns pe Nurburgring în mâinile unui pilot profesionist pentru un tur cronometrat indepedent. Dacă reprezentanţii BMW nu au publicat un timp oficial al modelului lor de performanţă, jurnaliştii de la revista Sport Auto au pus la treabă pilotul lor de serviciu pentru a încerca noul M4 Coupe la Nurburgring şi la Hockenheimring. În cazul Iadului Verde, M4 Coupe a fost cu 13 secunde mai rapid decât predecesorul său, totalizând 7 minute şi 52 de secunde. Timpul este în urma bătrânului M3 E46 CSL, care încă îl lasă în urmă cu două secunde şi a lui M3 GTS E92, care a reuşit 7:48 la Nurburgring.
Exemplarul M4 Coupe testat de pilotul Sport Auto era echipat cu transmisia M DCT şi cu sistemul de frânare opţional cu elemente ceramice. Al doilea test al modelului M4 Coupe a avut loc pe Hockenheimring, unde a reuşit să obţină un tur în 1:12.8, ceea ce înseamnă că a fost mai rapid cu 1.5 secunde decât predecesorul său. În comparaţie cu M3 GTS, versiunea de performanţă a M3-ului precedent, M4 Coupe a fost cu doar trei zecimi de secundă mai lent, pe când bătrânul M3 CSL E46 a fost mai lent cu 0.7 secunde pe acest circuit, tot în mâinile pilotului de la Sport Auto.
Preţuri BMW M3 şi M4 Coupe în România: start de la 75.000 de euro
Rezultatul obţinut de modelul german este impresionant dacă remarcăm faptul că M3 GTS E92 era un model de 450 CP, cu interiorul redus la minim, pentru a obţine performanţe cât mai ridicate pe circuit. Unele voci spun că M4 Coupe ar fi capabil de timpi mai buni în mâinile altor piloţi, existând posibilitatea ca reprezentantul Sport Auto să nu apeleze la toate resursele propulsorului în momentele cheie în care ar fi putut să câştige timp pe circuit, după cum le permit producătorii piloţilor lor de teste, existând riscul ca vehiculul să fie avariat sau chiar distrus în cadrul încercării respective.
Via BMWBlog | Bimmerpost | SportAuto.de
7.52 secunde pentru M4 si 7.54 pt Megane RS? Chiar daca e modificat putin pentru circuit, Meganul se prezinta foarte bine, ori e M4 mai slabut. Totusi sunt 150+ cai diferenta intre cele 2 modele. Ori din spatele volanului de M4 vine problema. 2 secunde diferenta intre cele 2 pe un circuit de 20 km e foarte putin, in viata reala inseamna ca sunt foarte apropiate. M4 mai trebuie alergat si de alti piloti...