Skoda Service Award: cea mai bună echipă de servisare vine din România

Publicat luni, 26.05.2014 19:42 de Sebastian Toma

România a obţinut rezultate excelente la cea de-a patra ediţie a concursului de service derulat în reţeaua Škoda. Premiile pentru "Cel mai bun consilier service", "Cel mai bun reprezentant al importatorului" şi "Cea mai bună echipă" au ajuns în ţară.

Skoda a publicat rezultatele celei de-a patra ediţii a concursului său anual de service, Škoda Service-Award. Acesta a avut 140 de finalişti, din 33 de ţări, aleşi din reţeaua de 5.400 de parteneri autorizaţi. În cadrul ediţiei 2014, avem şi un câştigător din România, la categoria consilier de service: Andrei Cristian Lascăr, de la Porsche Inter Auto. Ceilalţi trei laureaţi sunt Thijs Veenstra (Olanda), Pavel Pluhar (Cehia) şi Manfred Ruch (Germania. Pe lângă titlul de "Cel mai bun consilier service", România a mai obţinut încă două distincţii: "cel mai bun reprezentant al importatorului" (acordat lui Marian Muşat, de la biroul central al importatorului) şi "Cea mai bună echipă".

Škoda se mândreşte cu cele mai bune rezultate ale primului sfert de an din istorie

Finala concursului Škoda Service-Award a fost derulată în Praga şi în Mlada Boleslav şi a durat două zile. Înainte să participe la ultima etapă, toţi finaliştii au trecut prin etapele naţionale obligatorii. La fel ca în cazul competiţiilor naţionale, finala a fost compusă din probe teoretice şi teste practice. Concursul a fost structurat pe patru categorii principale: tehnică de service, consiliere de service, managementul pieselor şi vopsitorie. În urma acestor probe, au fost acordate şi celelate două titluri care au ajuns în braţele echipei româneşti.

Sărbătoare la Škoda: 11 milioane de automobile fabricate la Mlada Boleslav

Concursurile de tipul "Škoda Service Challenge" pun la încercare nivelul de instruire al tehnicienilor din reţeaua autorizată de service a mărcii şi le aduc beneficii importante atât tehnicienilor care ajung în finală şi câştigă, cât şi dealerilor care îi au pe ştatul de plată.

Skoda a derulat aproape 14.000 de ore de training în decursul anului curent la centrul său din Kosmonosy, localizat în aproprierea oraşului Mlada Boleslav. Circa 9.000 de traineri, parteneri comerciali, parteneri de service şi importatori au participat la cursurile tehnice, cursurile pentru modele noi şi pentru procese, cursurile de comunicare şi cursurile de sisteme informatice derulate la respectivul centru. Scopul cursurilor respective este de menţinere a nivelului de know-how la un nivel înalt în toate atelierele de service ale mărcii în vederea obţinerii unui nivel maxim de satisfacţie a clienţilor.

20 de lucruri pe care nu le stiai despre... ŠKODA

Clasament final Škoda Service-Award 2014

Distincţie Câştigător Ţară
Cel mai bun consilier de service Andrei Cristian Lascăr România
Cel mai bun tehnician de service Thijs Veenstra Olanda
Cel mai bun vopsitor Pavel Pluhar Cehia
Cel mai bun manager al departamentului de piese Manfred Ruch Germania
Cel mai bun reprezentant al importatorului Marian Muşat România
Cea mai bună echipă România

INTERVIU: 5 întrebări pentru Jozef Kaban, designerul-şef Škoda

  • gtrazvan, marţi, 27.05.2014 16:46

    :))))))))))))))))))))))))))) Pregatire au, nu si caracter!

  • mishazaitev, miercuri, 28.05.2014 13:24

    @gtrazvan Dacfa ai fi ajuns macar odata in service-ul importatorului brand-ului al carui logo troneaza in avatar la tine, ai fi inteles ca cei de la Skoda sunt chiar ok....

  • @misatev, joi, 29.05.2014 18:41

    hai sa te contrazic eu...eu am avut tangente cu skoda cind mi-am schimbat masina..si nu mi-au placut deloc..de la masina pina la individu de la vanzari

  • rosca, luni, 30.11.2015 12:32

    buna ziua.exista pachet drumuri grele si cauciucuri de 195/65/15 pentru roomster?stima