Volkswagen lansează un concurs de design pentru studenţi
Volkswagen va derula un concurs internaţional de design pentru studenţi, scopul concurenţilor fiind de a dezvolta o maşină pentru un joc video, care să surprindă totuşi spiritul mărcii germane. Câştigătorul primeşte o stagiatură de şase luni la Volkswagen, în Germania.
Volkswagen propune un concurs de design pentru studenţii din toată lumea pasionaţi de automobile şi industria jocurilor video. Acesta se numeşte Volkswagen Design Contest şi pune la bătaie o stagiatură de şase luni la centrul de design Volkswagen din Wolfsburg. Până pe 15 august, fanii Volkswagen cu talent la design trebuie să dezvolte un concept de Volkswagen care să aibă propriul aspect exterior, propriul interior, o interfaţă, ornamente, culori şi elemente grafice. Pe lângă asta, conceptul virtual pe care trebuie să-l deseneze concurenţii trebuie să reprezinte şi conceptul de brand al mărcii din Wolfsburg.
Juriul este condus de Klaus Bischoff, director executiv al departamentului de design de la Volkswagen. Pe lângă Bischoff, lucrările vor fi evaluate de Tomasz Bachorski, Oona Scheepers şi Oliver Stefani. În cadrul departementului de design Volkswagen, fiecare dintre cei trei este şeful unei secţii, respectiv design interior, culori şi ornamente şi design exterior. Concurenţii trebuie să trimită maximum trei fişiere PDF sau jpg, în care să descrie clar vehiculul şi să-i prezinte aspectul, la o rezoluţie de 100 dpi şi cu o dimensiune maximă de 150x100 cm (laţime x înălţime). Înscrierea se face pe portalul dedicat al Volkswagen Design Concept.
Pe lângă dezvoltarea unui concept Volkswagen pentru un joc, cei de la Volkswagen caută să găsească noi designeri tineri şi talentaţi, cu care să dezvolte noi modele de serie. În plus, concursul de design de la Volkswagen va întări relaţiile dintre marca germană şi universităţile care au specializări legate de design. Volkswagen Design Contest nu este o premieră nici pentru marca germană şi nici pentru industria auto, mai multe mărci având, periodic, evenimente în care concurenţii trebuie să deseneze de la zero un nou model al mărcii respective în versiune concept, iar câştigătorul are ocazia să câştige o stagiatură în cadrul companiei respective.
Şeful de design Volkswagen: "A trecut vremea design-ului extravagant"
Via Volkswagen
Contestatarii VW aveti ocazia sa schimbati designul marcii daca nu va plac abordarile de design,eu unul de as avea abilitatile cerute aici as incepe treaba!