Promoţie la Porsche Inter Auto România: Casco gratuit timp de un an la achiziţia prin Rabla

Publicat luni, 12.05.2014 16:59 de Sebastian Toma

Reprezentanţii Porsche Inter Auto România au anunţat că vor derula o promoţie începând de astăzi pentru clienţii care îşi cumpără o maşină de la ei prin programul Rabla 2014. Aceştia vor primi asigurare CASCO gratuită timp de un an, prin Porsche Casco, tipul poliţei fiind diferit în funcţie de metoda de plată aleasă de client.

Porsche Inter Auto România a demarat astăzi o ofertă promoţională pentru toţi clienţii care achiziţionează un autovehicul prin programul naţional de înnoire a parcului auto. Oferta le acordă clienţilor respectivi un an de asigurare Porsche Casco gratuită, tipul poliţei fiind strâns legat de metoda de plată a vehiculului. Aşadar, clienţii care aleg plata cash vor beneficia de programul Porsche Casco Parţial, pe când cei care aleg o soluţie de finanţare primesc tot gratuit pachetul Porsche Casco Standard. Oferta este valabilă pentru toate modelele din oferta PIA aparţinând mărcilor Volkswagen, Audi, Seat şi Skoda.

Rabla 2014: 1.462 de rezervări într-o săptămână de la start

Defalcat pe mărci, cele mai accesibile modele calificabile în această promoţie sunt: Skoda Citigo, Volkswagen Up!, Audi A1 şi Seat Ibiza Reference. Indiferent de modelul ales, oferta cu Casco gratuit pentru un an este valabilă prin brokerul Porsche Asigurări, membru al Porsche Fianance Group România. De exemplu, în oferta Volkswagen, cel mai accesibil model este Up!, care pleacă de la 6.964 euro cu TVA şi primă de scase incluse, valabil pentru versiunea 1.0 MPI de 60 CP, oferta fiind valabilă pentru finanţarea prin Porsche Finance Group România, caz în care bonusul financiar este de 2%.

Dacia: "Rabla 2014 este un program modern şi are efecte încurajatoare"

"Ştim că o maşină nouă este ca un membru al familiei, aşa că sperăm ca proaspeţii posesori auto să se bucure de achiziţiile lor, având certitudinea că sunt complet în siguranţă. De aceea, am decis ca, anul acesta, pe lângă ofertele obişnuite, să îi surprindem pe clienţi cu un cadou de maşină nouă – o asigurare Porsche Casco gratuită timp de un an”, a declarat Eduard Diaconu, Director Executiv Porsche Pipera şi Porsche București Nord.

Rabla 2014: programul a demarat cu 20.000 de tichete disponibile la nivel naţional

Programul Rabla 2014 a demarat în luna aprilie şi pune la bătaie 20.000 de tichete a câte 6.500 ron fiecare. 17.000 dintre acestea sunt destinate persoanelor fizice.

Cei de la Porsche Inter Auto România au cinci reprezentanţe în București și Timișoara: Porsche București Nord (Volkswagen, SEAT, Skoda), Porsche Pipera (Audi), Porsche București Vest 1 (Volkswagen, Skoda), Porsche București Vest 2 (Audi, SEAT) și Porsche Timișoara (Audi, Skoda, Volkswagen, Porsche). În plus, Porsche Inter Auto România este distribuitor exclusiv pentru mărcile Bentley şi Lamborghini şi importator şi distribuitor exclusiv pentru marca Porsche.Compania Porsche Inter Auto România Porsche Inter Auto România face parte din Porsche Inter Auto GmbH & Co KG, reţeaua globală de retail a Holdingului Porsche din Salzburg.

Via PIA

  • eee, luni, 12.05.2014 17:42

    daca e sa ne uitam asa, vad promotii consistente la kia, la renault, la ford ... stai asa ... la toti in afara de grupul vag primesc discounturi masive!!!! numai la ei nu!!!! acuma dau fuga in reprezentante !!!! va credeam mai seriosi, Automarket, serios vorbind, la toti ne e foame, dar exista o limita ...

  • LauCalin, luni, 12.05.2014 18:20

    Da-le tu mai multi bani decat le-a dat Porsche Romania si ai sa vezi cum dispare aceasta reclama. Acest site si oamenii din spatele lui care il conduc si coordoneaza nu pot face asta gratis. Tu muncesti cumva gratis? E simplu, normal si logic.

  • lorinczi.thomas, luni, 12.05.2014 19:56

    Unde este cerculetul cu R?

  • mishazaitev, marţi, 13.05.2014 11:41

    Mie nu mi se pare penibil faptul ca Automarket pomeneste de aceasta asa-zisa promotie! La urma urmei daca importatorul VW vrea sa se faca de ras si sa mai si plateasca pentru asta, nu e vina celor de la Automarket, desi, din cate stiu eu, ar trebui sa fim avertizati ca articolul in cauza constituia reclama. Jenanta este promotia insasi. Cu alte cuvinte un cetatean care nu lasa o masina sa ajunga intr-un grad de degradare incat sa o dea la remat, o vinde pe un pret rezonabil si pune diferenta de pret pentru a-si achizitiona o masina noua, nu beneficiaza de aceasta promotie. Avand in vedere aceasta discriminare, acest cetatean pentru a beneficia de promotie, va merge si-si va achizitiona un cupon de la un smecher care a cumparat pe doi lei cupoane de la pensionarii care fie pentru ca nu mai puteau conduce din pricina varstei, fie pentru ca nu au mai avut bani sa-si ia masini noi, si-au dat masinile la remat si vor sa mai scoata bani de o intretinere, Cum va ajunge la bisnitarul in cauza? E simplu prin intermediul dealerului care il va pune in contact cu el. Si iata cum de fapt promotia in cauza, nu se adreseaza unui numar larg de consumatori, ci unui numar restrans de intreprinzatori.