GENEVA 2014 LIVE: Întrecere de noutăţi la standurile Audi, BMW şi Mercedes

Publicat miercuri, 05.03.2014 12:25 de Mircea Meșter

Cele trei branduri premium germane au venit, fiecare, cu premiere care mai de care mai interesante. Noul TT, noul S-Klasse Coupe şi primul monovolum BMW şi-au făcut apariţia la Geneva şi vă arătăm cum se văd ele în realitate.

Standurile celor trei mari constructori auto premium germani au fost zidite cu jurnalişti care au venit să vadă cele mai importante premiere pe care clienţii Audi, BMW şi Mercedes-Benz le vor putea conduce începând cu acest an. Din peisaj nu au lipsit nici premierele mondiale absolute, nici cele europene, cum ar fi noul C-Klasse, deja prezentat acum câteva săptămâni la Detroit.

BMW

Acum câteva săptămâni, când BMW a anunţat marea premieră mondială pentru Geneva, puriştii mărcii au sărit ca arşi aflând că noutatea absolută pentru Geneva va fi un model care "încalcă" nu una, ci două porunci ale mărcii. Asta pentru că noul BMW Seria 2 Active Tourer este în primul rând primul monovolum bavarez, apoi pentru că vorbim de primul model al brandului german care nu are roţi motrice spate, ci tracţiune faţă. La toate celelalte capitole, însă, Seria 2 Active Tourer este un BMW autentic: de la calitatea materialelor şi până la tehnologie. Tot la standul BMW am văzut la treabă şi noile M3 şi M4 sau facelift-ul reuşit pe care îl primeşte în această primăvară BMW X3.

MERCEDES-BENZ

Marca din Stuttgart a venit la Geneva cu o premieră mondială şi cu una europeană. Cea absolută este noul S-Klasse Coupe, înlocuitorul de drept al vechiului CL. care a fasicnat asistenţa prin liniile sale fluide şi prin apariţia deopotrivă elegantă şi dinamică. Pentru cei care nu pot să urce atât de sus ştacheta, premiera interesantă s-a numit Mercedes-Benz C-Klasse, modelul de segment mediu fiind deja disponibil la comenzi în România.

AUDI

Noua generaţie TT a fost în centrul atenţiei la standul Audi, marca din Ingolstadt profitând de lansarea celei de-a treia generaţii a coupe-ului său compact pentru a prezenta atât versiunea normală, cât şi TTS, variantă de performanţă de 310 CP. Deşi TT-RS nu există încă, conceptul TT quattro Sport, care a stat şi el la loc de cinste în colţul de salon rezervat ca de obicei de marca germană, ne dă o idee despre cum va arăta cel mai sportiv TT al tuturor timpurilor. Pe lângă gama TT, Audi a plusat cu noul S1, versiunea sport a citadinei A1, şi cu S3 şi S3 Cabriolet, modele construite pe baza lui A3 Sedan, dar cu ceva mai mulţi cai putere în plus.

  • gun cometa, miercuri, 05.03.2014 15:29

    TOATE sunt frumoase!!! Batalia pe piata de desfacere este dusa in mare parte divizia de design. Dar sa nu uitam si de ingineri...fara performante dinamice designul ramane o basica ce se sparge in secunda in care te-ai urcat in masina si ai pornit de pe loc :)