Ford: "Lansăm Mustang şi în Europa pentru că voi cunoaşteţi mai bine maşina decât americanii"
Ford a decis să aducă noul Mustang şi în Europa pentru că publicul de pe Bătrânul Continent cunoaşte mai bine maşina decât cel american. Există peste 600 de fan cluburi Mustang la nivel mondial, dintre care unul chiar şi în Islanda.
Ford a lansat în cursul zilei de ieri primul Mustang global. A şasea generaţie va fi introdusă mai întâi pe piaţa din Statele Unite şi apoi pe celelalte continente. Europa va fi şi ea în plan, Ford fiind pregătit să livreze muscle-car-ul prin intermediul dealerilor săi de pe Bătrânul Continent.
Ford Mustang - imagini şi informaţii cu a şasea generaţie
Barb Samardzich, şeful operaţiunilor Ford în Europa, a declarat pentru Automarket, într-un interviu acordat la Barcelona, cu ocazia lansării noului Mustang, că maşina a fost construită după noua filosofie One Ford, dedicată modelelor globale. „Pe lângă faptul că a trebuit să-i mulțumească pe entuziaștii Mustang, noul model a avut scopul de a fi pe placul oricărui client, fie că el este din America de Nord, Europa sau Asia”, a declarat Samardzich.
Dacă americanii vor face cunoştinţă cu noul muscle-car începând cu toamna lui 2014, europenii vor mai avea de aşteptat. Chiar şi australienii vor primi mai repede maşina, oferită în configuraţie cu volan pe partea dreaptă. Dealerii de pe Bătrânul Continent vor aduce maşina în showroom-uri la începutul lui 2015, vânzările fiind programate la început pentru partea estică şi vestică a continentului.
România nu va fi ocolită de Ford Mustang
România nu va fi ocolită. Zoltan Brassai, director general Ford România, a declarat că „Mustang este o maşină foarte cerută la nivel global. Am discutat însă cu dealerii, astfel că de mâine vor începe înregistrările cererilor clienților.”
În ceea ce priveşte preţul viitorului Mustang, oficialii Ford nu au făcut nici o estimare. Samardzich a susţinut că maşina va respecta filosofia „Fast, Affordable, Fun”, ceea ce înseamnă că respectarea lor le va permite celor îndrăgostiţi de maşină să îşi îndeplinească visul de a conduce una.
Europenii cunosc mai bine maşina decât americanii
Decizia de a vinde Mustang în Europa a fost rezumată simplu şi de James Farley, vicepreşedintele diviziei globale de marketing, vânzări şi service ford. Potrivit lui Farley, există 600 de cluburi ale pasionaților Mustang în toată lumea.
„Atunci când am făcut studiul legat de modul în care trebuie să construim această mașină am aflat că, în Europa, oamenii știu mai multe despre ce înseamnă un Mustang decât cei din Statele Unite. Avem implicit un club dedicat Mustang în Islanda”, a declarat Farley.
Noua generaţie Ford Mustang va fi produsă în Statele Unite, însă va avea şi suflet european. Cel puţin versiunea pusă în mişcare de propulsorul Ecoboost de 2.3 litri. Unitatea cu patru cilindri, supraalimentată, se va naşte la uzina Ford din Valencia, Spania.
Presimt ca masina asta se va vinde bine si in Europa. Mai avem de asteptat pana cand va aparea si pe meleagurile noastre.