Ford Store - americanii îşi reorganizează dealerii după modelul magazinelor Apple

Publicat vineri, 06.12.2013 12:22 de Sebastian Toma

Ford Store. Un concept care va fi prezent şi în România, inspirat de magazinele Apple, se va naşte în curâng în reţeaua de reprezentanţe a mărcii americane. Ni se promite o experienţă inedită, care să asigure satisfacţia clienţilor la un nou nivel.

Ford vrea să aplice reţeta Apple în reţeaua sa de dealeri, urmând să restructureze anumite puncte de interacţiune cu clienţii conform unei noi filozofii, numite New Deal. În baza acestei idei, anunţată de şeful Ford România, Zoltan Brassai, unele reprezentanţe Ford vor deveni "Ford Store", adică puncte de vânzare care vor pune mai mult accent pe experiența clienților. Dealerii se vor adapta și vor oferi o experiență "digitală, mai intuitivă, mai interactivă, mai rapidă", explică preşedintele Ford România. Mai mult decât atât, Se va schimba și abordarea în ceea ce privește service-ul, achiziția de piese și zona de comerciale. Pe lângă asta, clienții vor beneficia de zone dedicate de activități: new media, prezentarea sistemelor și așa mai departe.

Conceptul de Ford Store o să vină şi în România, anunţă Zoltan Brassai, dar numărul de dealeri care vor aplica această filozofie nu a fost încă precizat. Bucureşti va avea un asemenea centru, iar alte oraşe mari sunt aşteptate şi ele să aibă asemenea centre. Investiția fiecărui dealer care va deveni Ford Store va fi între 50.000 și 80.000 de euro. Pentru a deveni Ford Store, un showroom trebuie să aibă nouă locuri pentru mașini, platformă rotativă pentru linia premium Vignale, o zonă specială pentru Mustang, o arie dedicată vehiculelor comerciale.

"În noile noastre showroom-uri veți vedea "insule" de mașini grupate emoțional. Monovolumele de familie din gama B-Max, C-Max, S-Max vor fi într-o parte, gama de sportive ST în altă parte, zona premium Vignale va fi și ea diferită, iar SUV-urile vor avea la rândul lor o parte proprie. Ne vom asigura că vizita la un showroom Ford va reprezenta o experiență reală pentru oricine. Showroom-ul nu trebuie să fie doar un punct de vânzare, ci o zonă în care te vei putea "scufunda" în brand, în tehnologie. Fiecare element tehnologic eco, fiecare tehnologie nouă - așa cum este Ecoboost - îți vor fi explicate pe larg interactiv, digital sau de o persoană de vânzări. În plus, vom pune accent pe test drive-uri, pentru că acestea îi conving cel mai bine pe clienți că produsele sunt cele pe care ei le caută", a explicat Roeland De Waard, vicepreşedinte de marketing şi vânzări Ford of Europe,în cadrul sesiunii de interviuri a evenimentului "Go Further 2013" din Barcelona.

  • Dan, vineri, 06.12.2013 22:04

    in cazul acesta, daca nu imi merge un buton la masina o vor schimba cu totul, nu? Asa e in Apple store, daca nu merge un buton sau o parte a touchscreen-ului de pe tableta, este schimbata cu alta noua :)