Noul Range Rover a fost lansat în România. Preţurile încep de la 94.116 euro cu TVA

Publicat miercuri, 10.10.2012 16:29 de Mircea Meșter

Noua generaţie Range Rover a debutat în România, clienţii interesaţi având de astăzi posibilitatea de a plasa comenzi pentru modelul britanic. Preţul de pornire este de 94.116 euro pentru versiunea diesel de 258 CP.

Noul Range Rover a fost lansat astăzi în România. La doar două săptămâni de la premiera mondială a modelului britanic, care a avut loc în cadrul Salonului Auto de la Paris, acesta a fost prezentat oficial şi în ţara noastră, importatorul mărcii din Albion, Premium Auto, anunţând în acelaşi timp şi preţul oficial al modelului. 

Preţul de bază al noului Range Rover, 94.116 euro cu TVA inclus, este valabil pentru versiunea de motorizare diesel TDV6 de 3.0 litri şi 258 de cai putere. Pentru cei care îşi doresc ceva mai mult de la maşina lor, Range Rover oferă o unitate diesel TDV8 de 4.4 litri, de asemenea pe motorină, care produce 339 de cai putere. La fel ca până acum, varianta V8 Supercharged se va adresa celor care îşi doresc ceva mai multă sportivitate, aceasta mizând pe 510 CP storşi dintr-un motor de 5.0 litri pe benzină. Împreună cu acest ultim motor, Range Rover accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.4 secunde. În cursul anului 2013, în gama Range va debuta un motor hibrid diesel-electric care va avea la bază versiunea TDV6.

Deşi motorizările evocă generaţia precedentă, structura din aluminiu a facilitate reducerea substanţială, cu până la 420 de kilograme, a masei modelului britanic. Range Rover promite, în aceste condiţii, un consum redus cu 20% faţă de vechiul model.

Mai multe detalii despre noul model pot fi analizate AICI.

NOUL Range Rover vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE

PUTERE
(CP) 

CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
RANGE ROVER 3.0 V6 AT8 258 7.5 7.9 94.116
AUDI Q7 3.0 TDI Tiptronic 204 7.2  9.1  57.100
BMW X5 xDrive30d Auto 245   7.4  7.6  59.768 
INFINITI FX 3.0d AT7 GT 238 9.0 8.3 62.013
MERCEDES-BENZ GL350 258 7.4 7.9 75.361
PORSCHE Cayenne 3.0TD 245 7.2 7.6 68.806
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

  • mirca, miercuri, 10.10.2012 19:03

    cel mai scump dar si cel mai rafinat si de bun gust!! e eleganta suprema!si are multe optiuni la banii astia..in schimb la altte modele mai ieftine cand te apuci sa pui optionale trece suta lejer!!

  • cineva, miercuri, 10.10.2012 19:20

    frumos site si frumoasa stire!

  • eu, miercuri, 10.10.2012 19:22

    Ce frumos arunca unii cu vorbele... asta cu 'trece suta lejer' e clasica.... omul care le stie pe toate, stie adevarul suprem si noi ceilalti suntem niste prosti ignoranti. Unde ai configurat tu X5 cu acelasi dotari si trece 'lejer' de suta? La Q7 cum e? sau la oricare din cei din lista?

  • ChuckNorris, miercuri, 10.10.2012 19:23

    94000?????????!!!!!!ce pret imens

  • slVW_83, miercuri, 10.10.2012 20:42

    Singurul off-roader adevarat, pur si dur a ramas si ramane G-Klasse! Noul Range e doar o balena esuata intre dune, potrivita petrolistilor cu turban de prin Orient sau "oamenilor de afaceri", evident cu statul, de la noi.

  • dan_grc, miercuri, 10.10.2012 20:47

    Da, este rafinata, totusi... hai sa ies din zona germanelor, ca sunt pt necunoscatori sa zicem. Un Lexus RX 450 h costa sub 80 de mii cu tva, (si cred ca are destule dotari, nu vorbim pana unde poate sa ajunga) in conditiile in care aceasta marca oricum este mai scumpa decat concurenta germana si-n versiunile obisnuite, in cele hibride nu mai vorbim, Infiniti FX 62 de mii, nu face parte din "turma", ai tot ce vrei si nici nu esti meltean, este pur si simplu o diferenta prea mare fata de concurenta, si modelul vechi era mai scump dar nici chiar asa.

  • ccp., miercuri, 10.10.2012 23:19

    tati?!!!!!! ce criza frate??!! 94 000 cu plecare spre multe j-de sute de mii ....ori astia nu-s sanatosi ori eu traiesc pe alta planeta(unde-i criza totusi)

  • mijai, joi, 11.10.2012 09:24

    Prin pretul asta cred ca lasa loc unui alt model. Chiar ei au anuntat ca doresc promovarea catorva modele noi. pe viitor Se contureaza un rival pentru X5 si M-Klasse. Nu spun ca pana acum rnage Rover nu ataca aceasta clasa...dar sa fim seriosi..nu a pus niciodata probleme adevarate celorlate 2 modele. Cred ca in cele din urma au ales sa faca actualul Rnage Rover un contracandidat pentru superluxoasele de le Porsche si viitoarele modele asemanatoare de la Bentley si asa mai departe.... Personal astept un model care sa se incadreze intre Evoque si Range Rover ca pret si marime. Cumulat cu viitoarele lor motoare diesel si hibride + experienta lor off-road + suportul monetar al indienilor de la Tata cred ca au un viitor bun in fata. Daca rezolva si capitolul fiabilitate...vor deveni un candidat serios pentru nemti.

  • Misa, joi, 11.10.2012 11:15

    Tot timpul modelul asta a fost considerat un Rolls Royce al masinilor din clasa lui.Desi termenul "clasa" e un pic fortat pentru ca un Range Rover nu poate fi incadrat decat in clasa "Range Rover". Cat despre comparatii cu cifrele de vanzari ale unor SUV-uri germane, acestea sunt pur si simplu aberante. Ele raman doar SUV-uri, in timp ce aceia care cumpara Range Rover vor si eleganta si capacitate off -road in acelasi timp. In aceeasi clasa si cu acelasi tip de clientela ca si ML si X5 exista Range Rover Sport. Daca totusi dorim sa gasim pentru masina la care care se refera articolul un corespondent in Germania, ne putem gandi la clasa G de la Mercedes. Foarte eleganta, buna in off -road si la fel de putin apreciata de mitocani.

  • Cocalaru Sef, joi, 11.10.2012 13:23

    Domnilor, Nu inteleg: asta este masina de curse sau de teren? Daca e pentru tern, atunci dorim sa auzim si alte detalii despre aceasta masina (cuplu la roti, sistem diferential, mod tractiune in situatii speciale, unghi rampa maxim, etc.) Daca este e viteza, sunt masini care arata mult mai bine pentru asa ceva si sunt mult mai bune (Ferrari, Lamborghini, Porsche Boxer, etc.)

  • mntsn, joi, 11.10.2012 14:18

    @Cocalaru Sef Buna observatie, ar trebui mai multe date tehnice despre capacitatile offroad ale acestei masini. La o prima vedere, in poza 62 unde apare cu puntile incrucisate, mi se pare ca incrucisarea se face insuficient, desigur asta e parerea mea pe baza imaginii 62. Nici in poza 42 nu straluceste si impresia mea este ca si poza e un pic sucita sa para ca masina are un unghi mai mare de inclinare laterala decat cel de care ar fi capabila in realitate. Si inca ceva: partea inferioara a botului nu pare prea bine profilata pt un unghi de atac serios: mai bine este conceput Tiguan dpdv al unghiului de atac, desi la Tiguan asta e doar ca sa dea bine in poze, in realitate, sistemul lui de tractiune fiind conceput pt mers la mall, cel mult prin padure catre locul de picnic.

  • zorro, joi, 11.10.2012 15:12

    de ce ati pus in comparatie Q7 3.0 TDI de 204 si nu pe cel de 250 CP? noul Range V6 diesel costa cat fostul V8 diesel. rusine!!! cu 20000 de euro mai ieftin, Mercedes GL are standard 7 locuri, suspensie pneumatica, iar daca iti iei Active Curve System si pachetul de off-road cu reductor (suspensia pneumatica e standard) nu stiu ce ar putea face mai mult Range Rover

  • un oarecare, joi, 11.10.2012 16:36

    Daca nu aveti ce face cu banii cumparati cel mai prost brand la fiabilitate!Printre altele o sa se strice: Cutie Perne Injectoare Turbina Caseta de directie Mai cititi ce au patit oamenii cu masinile astea si o sa va treaca!Ca e frumos da nimic de spus ,doar daca-l tineti in curte sa moara vecinu'!

  • ChuckNorris, joi, 11.10.2012 19:27

    e una masina asta dar nu as da 94000 niciodata,poate daca as castiga la loto sau daca as vrea neaparat as mai astepta vreo 2 ani...

  • john_range, joi, 11.10.2012 22:54

    Este cam urias pretul intradevar...dar ...nu am cuvinte m-a lasat total impresionat acest nou model de la RR..Foarte frumos..Daca mi-as permite un SUV nou acesta ar fi fara discutie..fara sa ma mai uit in curtea germanilor..!!!

  • Land_rageeeee, sâmbătă, 13.10.2012 19:52

    94oooeuro? Ce dracu,numa atat? futuvan gura de jeguri vorbiti de suma asta de parca ati vorbi de20euro,cine dracu sa isi ia un asemenea mastodon? am fost la o reprezentanta dacia sa ii cer o taradaica de logan la4500euro...si sor uitat k zabaloasa la mine...pe fata ei se citea...pai ce ma,vii cu4500euro si ma pui sa sun sa fac acte etc etc....incercau sa-mi bage pe gat un cazan de6500euro..iam explicat ca's amarat si nam bani, dar zabalosii astia nu se gandesc ca lumea nu are bani.....

  • stefan, marţi, 28.05.2013 14:08

    £114000 full-option(varianta v8 supercharged 510 hp)... adica aprox 134000 euro. merita fiecare cent sau penny .