BMW pregătește M770ix - o versiune de top pentru 2015

Publicat duminică, 15.07.2012 10:20 de Dragoș Băltățeanu

Următoarea generație a modelului BMW Seria 7 va fi lansată în 2015. Vârful de gamă va fi, se pare, M770ix, cea mai sportivă și ușoară Serie 7 construită vreodată.

Următoarea generație a Seriei 7 de la BMW va fi lansată în 2015. Conform ziariștilor de la Automobile Magazine, aceasta va avea o navă admiral ce probabil va purta indicativul M770ix. Cel mai probabil acest model de top va fi propulsat de un motor V8 de 4.0 litri twin-turbo de 475 CP și 650 Nm.

Dacă o comparăm cu modelul rival Mercedes-Benz S63 AMG, puterea motorului este mai mică, da inginerii de la BMW vor să creeze un model mai ușor folosind materiale ca aluminiul, iar accentul va fi pus pe dinamică. Este posibil ca fibra de carbon să fie folosită extensiv la viitorul model M770ix pentru elemente ca plafonul, capota și portbagaj.

Modelul M770ix va rula pe roți de 20 de inch și va folosi un sistem de frânare cu discuri carbon-ceramice. Sistemul de eșapament va avea patru țevi vizibile. În total, viitoarea generație a seriei 7 ar trebui să fie cu 200 kg mai ușoară decât actuala generație. 

via autoblog.it

  • ScorpyonVAG, duminică, 15.07.2012 10:36

    770Xi , cred ca va fi mai bun decat S65 AMG. Cu siguranta.

  • Rik, duminică, 15.07.2012 12:36

    Aha, deci va constitui un regres fata de actualul BMW 760..nustiu ce baza poti sa pui pe informatiile de aici insa o astfel de configuratie ar trebui sa corespunda viitoarei generatii de BMW 745/750i. Nustiu cum poti sa concurezi in segmentul clientilor care vor limuzine foarte puternice cu o masina care dispune de „doar” 480 CP si un V8 de 4 litri in conditiile in care viitorul Mercedes S600 W222 va avea un motor V12 de 680 CP..deci cu 200 CP,probabil gama Seria 7 ar avea nevoie de un viitor M7.

  • noname00, duminică, 15.07.2012 12:42

    Nu stiu pe ce se bazeaza cei de la autoblog.it cand zic 475 CP, dar actualul 760Li are 544 CP. Nu vad ce sens are o versiune M de la BMW cu mai putina putere decat o versiune "normala" din actuala generatie

  • dan_grc, duminică, 15.07.2012 12:50

    Cred ca va fi si-un viitor M7 , iar acest M770i va face parte din categoria M Performance, cum este si M135i, adica exact sub un M veritabil dar mai performant decat o versiune normala cu motor V8, in cazul de fata 750i. Daca vor reusi sa reduca greutatea cu 200 de kg, indiferent de motorizare, va fi un mare pas in fata in privinta consumului in primul rand.

  • Pinguinul_nuclear, duminică, 15.07.2012 15:26

    Hu,hu,hu......Ce haios 475cp!Ceea ce ma face sa rad este ca si Lexus LS600H are cam aceasi putere (445cp),si este si ma economic si mai luxos si bineinteles mai fiabil.O sa faca toate m-urile de ras cu asa putere slaba,pana si m5 are mai multa putere,dar asta ramene de vazut......ca cei de la Lexus vor pregati si o versiune de performanta a viitorului LS,care va fi numit LS-f.

  • Pinguinul_nuclear, duminică, 15.07.2012 15:30

    Iar @dan_grc........................''indiferent de motorizare, va fi un mare pas in fata in privinta consumului''?Cred ca glumesti.Probabil ca inca nu ai inteles ca se confrunta cu japonezii,de la Lexus care sunt pe primul loc la consum si emisii scazute.Cu toata stima!!!!!!

  • dan_grc, duminică, 15.07.2012 16:17

    Probabil nu ai inteles tu cine cu cine se confrunta, pana la Lexus are alti competitori pe care sa-i bage in seama, imi pare rau sa te anunt asta, nu va mai chinuiti sa schimbati realitatea.

  • Pinguinul_nuclear, duminică, 15.07.2012 17:33

    Ai foarte mare dreptate aici,...............nu o sa ma mai chinui sa schimb realitate,pentru ca chiar asa si este cum ai spus tu ''pana la Lexus are alti competitori pe care sa-i bage in seama'',adica competitori cum ar fi( service-urile,recall-urile masive,),si cred ca ai dreptate pentru ca la cat sunt motoarele inactiv de fiabile.Si oricum la ce sisteme hybrid au......mai bine nu imi mai bat acapul degeaba,ca oricum v-a pierde BMW.

  • Mafia, duminică, 15.07.2012 17:55

    MMMMM,vad ca BMW vine tare din spate si vor sa creeze modele cat mai sportive,probabil s-au simtit amenintati de marci de automobile cum ar fi concernul de lux de la Toyota(Lexus),Honda,Infiniti si alte asemenea.Le dau un indiciu celor de la BMW:Daca produceti si voi motoare fiabile,veti avea un mare avantaj in fata niponilor,mai ales in fata gigantului ''Toyota'',care este de ne invins la ora actula.

  • dan_grc, duminică, 15.07.2012 18:15

    Bmw vine tare din urma cu modele sportive...asta e gluma lunii...de unde vine tare din urma? S-au simtit amenintati de tehnologia de reducere a maselor si de fibre de carbon pe care Toyota nu prea o are? Sau de sasiuri sportive poate...Bmw nu concureaza cu gigantul Toyota, asta e doar in capul unor spalati pe creier care repeta intruna ca Toyota "the best" si nimeni nu mai face motoare fiabile, se aduce in considerare faptul ca japonezii sunt pe primul loc la vanzari globale, dar divizia premium Lexus este mult in spatele Bmw, Audi,Mercedes, nici macar in SUA, patria "eco", nu mai reprezinta prima optiune, deci avantajul in vanzari conteaza doar pt Toyota, separat pt Lexus este doar ...exclusivism se pare.

  • Mafia, duminică, 15.07.2012 18:27

    Draga '' Dan'' In caz ca ai uitat ,o sa iti mai amintesc odata fiindca gresesti,''Lexus este cel mai apreciat brand premium in SUA (dupa cumparare),iar in cazul in care nu stiai americanii au foarte mare incredere in Toyota,pana si nemtii au mai mult masini japoneze decat nemtesti,si sti de ce?Pentru ca oricum stie ca marcile lor vor fi cumparate ,chiar daca au motoare foarte fiabile.AAAAA.......Ce ziceai ca Lexus este cu mult in spatele BMW,Audi,Mercedes?Mah nu zic nu,........probabil o fi in spatele lor deodata ce acestea 3 se incadreaza in clasa de ''nefiabilitate'',Lexus normal ca se afla in urma.Pai numai astea se ma afla pe primele locuri la motoare slab lucrate pe termen lung.Ai inteles si tu?

  • dan_grc, duminică, 15.07.2012 18:40

    In clasa de "nefiabilitate"...buna asta, dar tot n-am inteles dc Lexus se vinde mai prost in SUA de ex, in afara de faptul ca este cea mai apreciata marca imediat dupa cumparare, gen cateva saptamani, deci dc este normal sa fie in urma? Nemtii au mai multe modele Toyota poate fata de competitorii directi, printre acestia nefiind marcile premium, deci unde este Lexus la nemti daca "pana si ei"...? aaa, ca pot cumpara mai mult un Aygo fata de Up sau Twingo , este altceva, dar din nou esti pe langa, vorbim de premium. Cu "stima si consideratiune".

  • Mafia, duminică, 15.07.2012 18:51

    Draga Dan Tu ai fost macar o data in Germania?Sa vezi ce si cum conduc nemtii?La nemti sunt mult mai vandute Avensis-urile decat Passat-urile,pana si Lexus Ls,este votat ca cea mai buna limuzina cu propulsie hybrid.Asa ca mai bine taci din gura ca scoti numai cuvinte ''nedigerabile''.Cand vor construi si BMW,Audi,Mercedes sisteme hybrid ca cel de la Toyota si cand voi auzi ca motoarele lor rezista fara interventia la service pe termen lung,atunci sa intri sa vorbesti.Pana atunci .....numai bine!!!!

  • Mafia, duminică, 15.07.2012 18:55

    Si inca ceva,ca sa sti si tu..........Lexus este cel mai vandut brand premium din Sua,asa ca ai onoarea sa mai citesti,un comunicat de presa sa te mai informezi. Cu toata onoarea '' Mafia'' din Romania.

  • dan_grc, duminică, 15.07.2012 19:24

    Esti cel mai constant comentator care vorbeste pe langa ori se afla in eroare, vezi ca din 2011 Lexus este pe 3 in SUA dupa Bmw si Mercedes. Cu deosebit respect:)

  • bodan, duminică, 15.07.2012 19:28

    din moment ce e m770,va fi un "M" ce va avea motor de 7 litri!!!!!!la 770:primul 7 e seria,iar 70 e cilindreea!!!!deci va avea mult mai multi cai decat au scriss ei!!!

  • Mafia, duminică, 15.07.2012 19:37

    Mai omule nu mai pune tu 2011 cu 2012,e si normal ca Lexus sa aflat pe 3 in 2011 si asta din cauza fenomenelor naturale care au lovit Japonia.Dar asta ramane de vazut,pt ca se anunta ca la sfarsitul acestui an sa fie tot pe primul loc,si mai ales ca Lexus va lansa si alte modele pana la sfarsit asa cum se prevede in unele stiri,chiar si @Pinguinul_nuclear,a spus asta intr-o stire de-a lui ,ca se va lansa modelul LS,asa ca nu se va sti daca va mai ramane Bmw si Mercedes primii.Au avut noroc ca japonezii au inchis mai multe fabrici din cauza cutremurelor care au izbit japonia,ca altfel erau haliti,,iar anul trecut fabrica Toyota din japonia,nu a mai produs la capacitate maxima,asta este singurul fapt in care Lexus a cazut pe locul 3 .Tu de ce credeai?

  • dan_grc, duminică, 15.07.2012 19:45

    Te-ai interesat repede pe google ca sa vezi ce si cum? Atata timp cat n-ai specificat faptul ca Lexus e posibil sa fi cazut pe 3 din alte cauze, ci ai spus ferm ca Lexus este cel mai vandut brand premium , dovedeste inca o data ca-ti place ce se cheama cacealma. Si se afla si acum pe 3, nu doar pe 2011 si e posibil sa revina sau nu, asta este altceva.Si cum i-am spus si amicului tau, ceilalti trebuie sa se retraga din cursa ca se lanseaza noul LS, toata lumea sa se fereasca.

  • Mafia, duminică, 15.07.2012 19:58

    Pai chiar ca ar trebui sa se teama pentru ca atunci cand ''Toyota'' pregateste ceva se anunta de fiecaredata cate un dezavantaj pentru ceilalti.Buni sunt japonezii astia nu-i asa?Probabil ei cu ochii lor aia lungi gandesc mult mai bine decat toti nemtalaii.Asa ca are de ce sa se teama doar Lexus este un concurent puternic pe piata premium

  • west, duminică, 15.07.2012 21:10

    nu inteleg de ce de fiecare data cand se scrie de vreun bmw apar anti bmw-istii cu comenturile lor rautacioase legate de calitatea si fiabilitatea subiectilor.Sunt fan bmw si sa fiu sincer nu mi pasa ca toyota are mai bune masini sa u audi sa u mercedes etc din cauza asta nici macar nu prea citesc ce sriu despre alte marci sau mai rau sa mi dau cu opinia despre ele.Oameni buni inteleg ca dreptul la exprimare e garantat de constitutie dar daca tot urati marca asta de ce mai cititi despre ea si va mai dati si cu parerea atata timp cat nu dati doi lei pe ea ?sa fie din rautate sau invidie,antipatie?sau o fi pe criteri etnice?Eu tot fan bmw o sa raman chia daca de maine sau de ieri toyota sau orcare alta marca au facut sau o sa faca masini mai bune,de ce?pt ca bmw ramane bmw si fanii stiu ce vreau sa spun.toate cele bune

  • Sexosu, duminică, 15.07.2012 23:00

    Interesanta masina,chiar ai ce vedea la ea,si celo mai mult imi place ca i-a pus semnalitatoare pe ogl.exterioare,asta o face la moda.Dar exact cum spuneau cativa mai sus.....'''nu se compara cu Lexus LS''.

  • Suedezu, duminică, 15.07.2012 23:20

    Ooo,Dane,ai invatat si tu cu unchiu sa vorbiti?Ca stiti voi nu prea le aveati voi cu masinile doar cu ''smartfonurile''............a pardon smartphones,ca sa inteegeti si voi.

  • BMW D, duminică, 15.07.2012 23:25

    Din nou apar lichele Volvo si Lexus . Linistit-va odată ca voi nici nu sunteti in calcule. BMW se bate măr cu Audi si Mercedes restul sunt mai puțin importanți . Calitatea germana e calitate . Alde Nissan cu plasticul lor pe Sunny si Primera sa se bată cu dacia ca de BMW nici la picioarele bavarezilor nu sunt . Au facut un gtr o cutie pe 4 roti numai motor si plastic de doi lei usele se închid ca la logan zici ca e cutie de conserva pai eu dacă pun un Porsche Carerra Gtr îl face scrum pe nissanul vostru de doi lei.

  • LauCalin, luni, 16.07.2012 01:00

    In primul rand este stiut faptul ca Mercedes lucreaza de zori la viitoarea Clasa S. Deci faptul ca Seria 7 va veni la un an dupa Clasa S e posibil sa insemne si o analiza a viitoarei Clase S in 2014. Si in al doilea rand stati linistiti: nu are cum motorul asta sa fie varful de gama. Va fi o diferenta prea mare fata de Audi si Mercedes, lucru pe care BMW nu il va accepta. Mai ales ca BMW inseamna si sportivitate. In plus mai e si chestia aia psihologica cu 500 CP

  • Aladin, luni, 16.07.2012 01:46

    Mă, nu știu la ce se gândesc bavarezii, dar totuși să facă ceva "cumsecade" . Că nici măcar "monstrul" de 630 CP de la Mercedes nu mai ajunge S8 din urmă cu 4,2 secunde/100 și interesant faptul că are "doar" 520 de căluți spre deosebire de ațtii(630). Așadar, așteptăm rezultate surprinzătoare de la BMW.

  • Mafia, luni, 16.07.2012 09:15

    Incep sa ma amuz de cate prostioare citesc de la unii dintre voi,si chiar am vazut un client pe aici : @BMW D-Calitatea germana?Halal calitate.Tu crezi ca daca are calitate la interior are si la piesele motorului?HAA.......Tu vorbesti de Nissan GT-r,dar nu cred ca ai vrea sa sti cum te face praf la intrecere,cu toate modelele BMW din gama.Doar la facut el si pe Lamborghini,in caz ca nu stiai. http://www.youtube.com/watch?v=e2Vx5ZAuXgQ

  • vlad, luni, 16.07.2012 14:42

    Titlul articolului este mai mult o dezinformare. Varful seriei 7 va avea intotdeauna un V12. Motoarele V8 BMW ce echipeaza 5,6,7, X5, X6 au capacitate de 4,4l, doar M3 are 4l, dar este aspirat. Ceea ce este prezentat aici poate fi o evolutie fireasca a puterii lui 750i (acum cu 450cp) insa in nici un caz 770xi, astea s speculatii fara sens! Primul 7 ce beneficiaza de un motor din gama Performance este 750xd (oferit odata cu facelift ul). Pt benzina nu e nimic cert pt moment. Intr adevar, viitoarea generatie va fi semnificativ mai usoara, beneficiind din plin de CF si CFRP.

  • BMW, luni, 16.07.2012 17:51

    Nissan ca sa-si ridice imaginea ca ei nu au mașini au facut gtr pentru a se da mare si tare ca inafara de gtr nu se ridica nici la jumătate de valoare un Nissan cu un Mercedes-Benz. De aia si au facut cutia aia de gtr pentru un surplus de imagine. Mai bine ar face mașini mai bune de gen BMW seria 5 sau Audi A5 sau E-Class, sa nu mai zic nimic de S-Class Sau alte mașini serioase germane .

  • raul, luni, 16.07.2012 18:08

    imi pare rau dar commenturile de pe acest site au devenit iimposibil de citit.unsubscribe.