Opel Astra facelift - schimbări subtile de design şi diesel biturbo de 195 CP
Gama Opel Astra primeşte modificări interesante. Versiunile hatchback şi break au o faţă nouă, GTC şi OPC primesc parbriz panoramic, iar motorul diesel biturbo de 195 de cai pune cireaşa pe tort. Bonus: sisteme tehnologice de pe Insignia.
Opel a publicat astăzi primele imagini şi informaţii legate de versiunea facelift a lui Astra. Cel mai vândut model Opel primeşte o nouă faţă şi noi motorizări care completează gama, acestea fiind prezentate într-un moment în care gama Astra este completată pe caroserii de varianta sedan a modelului german.
DESIGN FRONTAL MODIFICAT
Opel Astra facelift, disponibil de acum pentru versiunile cele mai vechi din gamă - hatchback cu cinci uşi şi Sports Tourer - vine cu o faţă nouă care schimbă aspectul frontal al modelului german. Vorbim de o grilă care preia liniile versiunii GTC care primeşte o linie de putere formată dintr-o bară cromată în formă de aripi. S-a schimbat şi linia LED din interiorul blocurilor optice frontale, în timp ce în zona posterioară avem o zonă reproiectată a plăcuţei de înmatriculare.
Parbrizul panoramic, o apariţie care a atras mulţi clienţi în cazul generaţiei anterioare a lui Opel Astra, apare de acum ca opţiune pentru versiunile Astra GTC şi OPC. Acesta are de acum o suprafaţă vitrată mult mai întinsă, formată dintr-o singură bucată de sticlă.
BITURBO DIESEL DE 195 CP
O altă mare noutate este reprezentată de apariţia motorului diesel biturbo de 195 de cai putere pe care Automarket l-a testat recent pe Insignia. Acesta se alătură astfel gamei superioare de motorizări disponibile pe Astra, alături de unitatea de 280 de cai putere de pe noul OPC. la acestea se adaugă noile unităţi turbo pe benzină de 1.6 litri cu injecţie directă ECOTEC SIDI, care promit consum redus şi performanţe mai bune decât cele ale motoarelor pe care le înlocuiesc.
TEHNOLOGIE DE ULTIMĂ GENERAŢIE
Opel Astra primeşte, odată cu faceliftul, şi o îmbunătăţire a gamei de sisteme tehnologice disponibile la bord. Pe lângă cele mai recente versiuni ale sistemelor Opel Eye şi AFL+, compacta germană urcă acum la nivelul Insignia/Zafira oferind cameră video pentru marşarier, un sistem avansat de asistenţă la parcare, cruise control adaptiv şi un sistem de monitorizare a unghiului mort cu alarmă.
via | Opel
vw....fa si tu ceva,cei 105caluti ai tai manati de vizitiul 1,6tdi...vor fi in curand depasiti....nu contest propulsorul de 1,6(in curand va fi depasit si cand te gandesti ca nu l-au scos demult)...dar mult nu va mai merge..vin din urma altii opel,hiundai,reno...uite acum acest biturbo de la opel...ce sunt curios cat va mai tine...psihoza TDI...