Chevrolet dă Super Bowl pe Liga Campionilor: va susţine Manchester United
General Motors a anunţat că a semnat un parteneriat cu cel mai iubit club de fotbal din lume: Manchester United. Înţelegerea îi va ajuta pe americani să câştige clienţi în Asia.
După ce a anunţat că va renunţa la reclamele sale din cadrul Super Bowl, General Motors vrea să demonstreze tuturor că îşi canalizează resursele în alte direcţii.
Americanii caută să îşi sporească imaginea de brand pe pieţe unde nu sunt atât de populari şi anunţă un parteneriat pe 5 ani cu echipa britanică de fotbal Manchester United. Chevrolet va face astfel parte din clubul elitist al constructorilor auto prezenţi în cadrul celui mai popular sport din lume.
Manchester United se bucură de o mare popularite la nivel mondial, atât în Europa cât şi în Asia, acolo unde GM vrea să îşi îmbunătăţească imaginea. Cei 659 de milioane de fani fac din Manchester United cel mai iubit club la nivel mondial, o mare parte dintre aceştia fiind localizaţi în ţări cu pieţe auto emergente, extrem de importante pentru americani.
Joel Ewanick, directorul global de marketing GM, a declarat: "Manchester United are poate cei mai paisonaţi suporteri de club din lume. Noi suntem conştienţi de asta şi vrem să includem fanii în centrul a tot ceea ce vom face pe viitor alături de Manchester."
Chevrolet= GM= junk