Chevrolet ia în considerare o versiune hibridă a lui Cruze
General Motors ia în considerare dezvoltarea şi producţia unei versiune plug-in hybrid a lui Cruze. Modelul l-ar rivaliza pe Prius PHEV şi ar putea debuta în 2013.
General Motors lucrează la un rival al lui Toyota Prius PHEV bazat pe Cruze, anunţă australienii de la GoAuto. Modelul ar putea debuta în 2013 şi este un hibrid paralel ce poate fi alimentat de la priză, nu un hibrid în serie cum este Volt. Astfel, spre deosebire de Volt, Chevrolet Cruze Hybrid va angrena roţile atât cu ajutorul motorului cu ardere internă, cât şi cu motorul electric. O sursă din cadrul General Motors a specificat că eventuala versiune de serie a lui Cruze hybrid va fi semnificativ diferită de Volt şi va avea capacităţi diferite. Foarte probabil, ne putem aştepta şi la o diferenţă mare de preţ între cele două modele, Cruze-ul urmând să fie semnificativ mai ieftin.
"Volt va fi întotdeauna un vehicul electric susţinut de un motor cu ardere internă. Versiunea plug-in hybrid a lui Cruze nu-l va face pe Volt nedorit. Cruze hybrid va avea alt tren de propulsie. Hibrizii plug-in folosesc atât motorul cu combustie internă, cât şi motorul electric pentru deplasare. Cruze plug-in hybrid are un loc în gamă şi va fi un hibrid." ,a declarat Jim Federico, director executiv în cadrul General Motors şi responsabil cu dezvoltarea noilor modele globale.
Toyota Prius PHEV are un consum mixt declarat la 2.2 litri la sută în ciclul european NEDC. Emisiile de CO2 sunt cotate la 49 de grame pe kilometru. Modelul va debuta în 2012 pe pieţele din Japonia, Europa şi America de Nord. Volt are un consum estimat la 2.5 litri la sută în baza normelor dictate de EPA (Organizaţia de Protecţie a Mediului din Statele Unite ale Americii). În timp ce Prius PHEV are o autonomie de la 2 la 20 de kilometri în modul 100% electric, Volt poate să parcurgă aproximativ 64 de kilometri în modul 100% electric, după care va interveni motorul cu ardere internă pentru a încărca acumulatorii.
Via | GoAuto
sa puna si 7 stingatoare xxl... n-ar vrea sa pateasca ca volt