Chevrolet Volt a depăşit pentru prima dată vânzările lui Nissan Leaf în SUA
După trei sferturi de an în care a stat mereu în umbra rivalului Nissan Leaf, Chevrolet Volt a reuşit să-l depăşească pe rivalul japonez.
Deşi are avantajul terenului propriu, Chevrolet Volt nu a reuşit să depăşească până acum rivalul japonez Nissan Leaf pe piaţa din Statele Unite. Leaf a condus topul vânzărilor până luna aceasta, când Volt a reuşit să depăşească pentru prima dată rivalul japonez, graţie unei creşteri cu aproape 50% a vânzărilor.
În octombrie, Chevrolet a vândut 1108 unităţi Volt, cu mult peste cele 723 livrate în septembrie. De cealaltă parte, Leaf s-a vândut în 849 de exemplare în octombrie, sub ceea ce livrase Nissan în septembrie: 1031 de unităţi. Deşi a consemnat o evoluţie bună, "cu o floare nu se face primăvară". GM este încă cu mult în urma planului iniţial de a vinde 10.000 de Volt-uri anul acesta.
Până în prezent nu a reuşit să livreze decât 5003 maşini, cu 3000 mai puţine decât rivalii de la Nissan, care au vândut 8048 de unităţi. Don Johnson, preşedintele diviziei de vânzări GM, susţine că Chevrolet va continua să forţeze pentru a atinge targetul fixat în momentul lansării. Cu toate acestea, este greu de crezut că americanii vor cumpăra câte 2500 de Volt-uri în noiembrie şi decembrie.
via | carscoop
-
Lasa electricele., sâmbătă, 05.11.2011 11:57
Eu vreau sa stiu cum se compara vanzarile lui Volt cu Prius, ca pana la urma tehnic americanul e un HIBRID. Nu ma intereseaza abureala de marketing servita de GM.
-
Leaf, sâmbătă, 05.11.2011 12:38@Lasa electricele.
Ce nu intelegi,gogule?? Volt merge 80km in regim full-electric,fara sa intervina motorul pe benzina. Deci,Volt e masina electrica. Cei care parcurg distante de pana la 80km nu vor auzii motorul pe benzina mergand.
-
io, sâmbătă, 05.11.2011 12:52
Volt e un hibrid mai avansat tehnologic. Atata tot. Are o autonomie electrica putin mai mare ca aceea a unui hibrid clasic, insa e mult mai mica decat a unui full-electric. Conform studiilor, majoritatea oamenilor fac intre 100-150 km zilnic, asadar in mod inevitabil posesorii lui Volt vor arde carburant de fiecare data. Totusi cand spui masini electrice, spui emisii zero. GM si-a dat seama de psihologia clientilor. Vrea insa sa "fure" din clientii masinilor full-electrice printr-o iluzie. @Dan Pana una alta, "frunza" , "broscoiul" sau indiferent cum vrei s-o poreclesti tu, are 8000 unitati vandute, iar Volt doar 5000 unitati. Leaf e japoneza, Volt e americana, iar cifrele astea sunt in SUA, unde americanii dorm cu steagul sub perna de atata patriotism. Teoretic Volt trebuia sa aiba vanzari triple fata de Leaf. Vrajeala de marketing GM insa n-a prins.
-
RS, sâmbătă, 05.11.2011 13:28
Americanul s-a prins de teapa numita Leaf. Autonomia de 160 de km declarata de Nissan este departe de realitate. In State s-au raportat numeroase cazuri in care Leaf cu un ciclu de incarcare complet nu a parcurs mai mult de 90 de km,intr-un regim de condus normal. Leaf e o mare teapa!
-
tomita, sâmbătă, 05.11.2011 14:00
volt are doar un generator pe benzina in carca, care produce co2 apropo. in rest tehnologie electrica nu e mai avansata ca la nissan. consumul electric e la fel. cand e frig la fel se reduce consumul. cand urci o panta la fel. cand ai greutate la fel. cand ai picor greu la fel. cand ai porniti toti consumatorii posibili la fel. ce e greu de inteles ca acea autonomie este declarata precum consumul de 5% la diesel in orase si real e undeva la 7-8% in cele mai bune cazuri. este o politica comerciala practicata de consutrctori pt nu stim ce considerente, dar care nu au nimic legat de ralitate. probabil ca odata cu dezvoltarea masinilor electrice vom vorbi de consum in w/km si de rezervor de w. astfel consumul variabil il vei intelege si vei avea un computer de bord ca la benzina. instant, mediu, trip etc... ex: daca merg in blana consum 3kw/km. bateriile au o capacitate de 30kw. deci merg 10km merg la consum fara nimic pornit. consum 500w/km => ..... un mic generator in stilul GM este benefic pt urgente. din punctul meu de vedere acest sistem hibrid de la GM este cel mai sanatos.daca doamne fereste se intampla sa ramai in pana ai acolo ceva de rezerva. aceasta masina astfel in oras va merge electric (dar tre sa ai si surse intermediare de alimentare) iar in w-e te duci si la munte. mergi pe baterii cat au capacitatea si diferenta pe gaz. la destinatie incarci si bateriile si poate si rezervorul pt retur
-
realitatea zilei, duminică, 06.11.2011 20:09185 KM
In prezent renault-nissan ofera autonomie 185 km in stil de mers economic. La mers normal, intreaga presa de specialitate confirma ca se poate atinge 160 km fara probleme.
-
opinie, luni, 07.11.2011 12:39Volt n-are viitor
Pentru cei ca mine care vor sa circule cu adevarat economic si curat in oras, Nissan Leaf e o solutie mai buna decat Volt, pt ca autonomia japonezei e mai mult decat suficienta nevoilor zilnice. Oricum, Leaf iti arata pe navigatie cele mai apropiate puncte de incarcare. In caz de urgenta doar dobitoc sa fii sa nu respecti indicatiile masinii. In fine, cu 2 masini, una electrica si una normala, poti iesi mai ieftin decat un Volt.
-
F-16, luni, 07.11.2011 16:44@opinie
Volt n-are viitor??!!!! L-a intrecut pe Leaf la vanzari si tu spui ca nu are viitor?! Cata prostie e pe pamantul asta.....
-
??, marţi, 08.11.2011 08:44@F-16
Ce a intrecut?! N-am citit acelasi articol? "Până în prezent Chevrolet nu a reuşit să livreze decât 5003 maşini, cu 3000 mai puţine decât rivalii de la Nissan, care au vândut 8048 de unităţi."
-
eco-green-fancy-trendy, marţi, 08.11.2011 09:55
se referea la vanzarile din luna asta unde i-a depasit cu vreo 300 sute de buc. iti dai seama ce important. au resusit o victorie din 10 meciuri, la restul fiind umiliti. yay :))))))))) ideea de la volt e mai sanatoasa per total; dar ecologia e un mare rht aruncat in ochii prostimii consumatoare de asa ceva
-
F-16, marţi, 08.11.2011 12:42@?? (chiorete)
Copilu,stii sa citesti?? In octombrie Volt l-a depasit pe Leaf la vanzari. Si nu e prima data,la inceputul anului Volt a avut vanzari mai bune decat Leaf. Citeste articolul de jos ''Razboiul eco:Volt mai vandut decat Leaf in sua''.
-
realitatea.com, vineri, 11.11.2011 09:22
Adevarul e ca electrica japoneza s-a vandut pe sol american cu 3000 unitati mai mult decat hibridul american. Avansul e chiar consistent la cifrele actuale de vanzari.
Citeste si
-
ECONOMIC | luni, 25 iunieDodge Viper - primul exemplar s-a vândut cu 300.000 de dolariDodge a reuşit să vândă primul exemplar Dodge Viper cu suma de 300.000 de dolari. Suma va fi donată unei fundaţii care luptă împotriva cancerului. Citeste tot
-
ECONOMIC | luni, 25 iunieVolkswagen vrea să finalizeze achiziţia Porsche până în 2014Volkswagen a anunţat oficial că vrea să finalizeze preluarea întregului pachet de acţiuni rămas disponibil în cadrul porsche AG: Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 24 maiElveţia: BMW a primit o amendă de 163 de milioane de dolari de la Consiliul ConcurenţeiBMW a primit o amendă de 163 de milioane de dolari de la Comisia Elveţiană a Concurenţei pentru tentativa de blocare a importurilor de modele noi BMW din ţările vecine pentru a-şi susţine reţeaua internă de dealeri. Citeste tot
-
ECONOMIC | marţi, 22 maiBMW este cel mai valoros brand auto din lume, evaluat la 24.62 miliarde de dolariBMW şi Toyota s-au luptat şi anul acesta pentru cel mai valoros brand auto din lume. Germanii au câştigat uşor, bazându-se pe evoluţia bună înregistrată pe piaţa din China. Citeste tot
-
ECONOMIC | miercuri, 16 maiGM sistează investiţiile în publicitate pe Facebook: "Nu e deloc eficient"Chiar dacă cea mai mare reţea de socializare din lume este considerată un loc excelent pentru a aduna clienţi, unele companii reanalizează opţiunile. GM a anunţat azi că sistează investiţiile în reclame pe Facebook. Citeste tot
Ma asteptam la asta. Volt arata mai bine si ofera o autonomie mult mai mare,gratie propulsorului pe benzina pe post de generator. Broscoiul o sa ramana in urma mult...