Prima imagine a noii generaţii Hyundai i30
Hyundai va prezenta la Frankfurt înlocuitorul celui mai popular model al său din Europa, i30. Acesta va prelua limbajul de design "fluidic sculpture" de la fratele său mai mare, i40.
Hyundai va prezenta la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt înlocuitorul actualului i30. Modelul a fost proiectat la centrul Hyundai din Ruesselsheim special pentru piaţa din Europa şi prezentă o schimbare dramatică faţă de actuala generaţie. Noul i30 va aplica limbajul de design "fluidic sculpture", pe care îl va prelua, în mare parte, de la i40, fratele său mai mare.
Grila faţă a viitorului i30 va fi hexagonală şi va avea un aspect distinctiv, în timp ce blocurile optice vor avea un design interior similar cu aspectul pietrelor preţioase. Cele două trăsături despre care vorbesc cei de la Hyundai se vor regăsi ulterior în toată gama constructorului sud-coreean. Noul i30 are rolul de a întări poziţia mărcii în Europa, fiind înlocuitorul celui mai bine vândut model din gamă pe piaţa din Europa. Până în 2013, modelul i30 ar trebui să-i ajute pe sud-coreeni să atingă 500.000 de unităţi vândute pe an în Europa.
"Când am conceput noul i30, am folosit linii puternice şi fluide pentru a sculpta o maşină cu un design atletic, ce oferă un sentiment de mişcare constantă, chiar şi când staţionează. Din schiţa preliminară se poate observa că am optat pentru o postură impozantă, ce transmite o atitudine îndrăzneaţă prin caracteristicile sportive şi proporţiile dinamice. Din acest punct de vedere, noul model se aseamănă cu noul i40, iar noi ne dorim ca publicul să recunoască ADN-ul Hyundai în ambele modele. Designul hexagonal este o trăsătură unică Hyundai, alături de farurile faţă asemănătoare unor bijuterii, ce încadrează grilă frontală pentru a întări personalitatea puternică a vehiculului, precum şi sentimentul de lux şi rafinament." a declarat Thomas Burkle, Designer Şef la Centrul Tehnic Hyundai Europa.
Cei de la Hyundai s-au ferit să facă previziuni în ceea ce priveşte modul în care vor mări cota de producţie de la uzina din Cehia în care construieşte modelul i30 şi alte modele destinate pieţei din Europa, dar au confirmat că vor mări volumul de producţie de la 200.000 de unităţi pe an la aproximativ 300.000 de unităţi pe an. Uzina care produce modelul i30 este la 90 de kilometri distanţă de fabrica în care este construit Kia Cee’d, fratele său de platformă.
Via | Autocar
Fiat Bravo RELOADED!