Bugatti Galibier, confirmat pentru producţie

Publicat duminică, 31.07.2011 14:00 de Cornel Șocariciu

Wolfgang Duerheimer, directorul executiv Bugatti, a confirmat producţia lui Galibier. Modelul va fi prezentat la finele lui 2012 şi va fi produs în 1.000-1.500 de unităţi.

În cadrul Salonului Auto de la Geneva, constructorul Bugatti a prezentat conceptul care prefigura o viitoare versiune de producţie a lui 16C Galibier. Lucrurile nu erau foarte clare în privinţa unei astfel de versiuni, însă într-un interviu acordat de Wolfgang Duerheimer publicaţiei germane Auto Motor şi Sport, directorul executiv al constructorului din Molsheim afirmă faptul că noul coupe cu patru uşi va putea fi admirat pe străzile publice.

Creat pentru a deveni un lider de necontestat în segmentul de lux, Galibier va fi lansat undeva spre sfărşitul lui 2012. Acesta va beneficia de serviciile unui propulsor W16 de 8.0 litri care va oferi 800 de cai putere, va dezvolta 1.000 Nm şi, cel mai probabil, va putea rula atât cu benzină, cât şi cu carburant bio.

Noul model al constructorului din Molsheim va fi mult mai practic decât Veyron, fapt ce l-a determinat pe Wolfgang Duerheimer să afirme că 16C Galibier va fi produs în 1.000-1.500 de unităţi. Preţul pentru un exemplar nu a fost încă stabilit, însă directorul executiv Bugatti spune că va costa mai mult de un milion de euro.

Via | WCF

  • ian, luni, 01.08.2011 09:54

    bugatti...e un nume si nu oricare dar la banii astia mi-as lua un bentley ,un slr si un caien ,cat despre design ...nu ma incanta....la cate vor produce va avea vag-ul pierderi grozave (daca va fi ca veyronu)....dar...ma rog ,daca-si permit....

  • noname00, luni, 01.08.2011 11:06
    @ian

    Nu cred ca vor avea pierderi si cu acest model, sau cel putin nu la fel de mari. Cat despre pret si design - sunt de acord cu tine, iti poti cumpara mai multe masini aproape la fel de rapide si la fel de luxoase, dar care sa arate mult mai bine. Personal mi-as cumpara Zonda pentru viteza, si noul M5 sau CLS63 AMG pentru confort si lux

  • Tika, luni, 01.08.2011 11:19
    astea sunt povesti!

    Cand ati auzit voi ca VAG sa mearga in pierdere??!!Cat despre mega masina asta si restu lumii este vorba de exclusivitate.Cei care au banii nu viseaza doar sa ajunga din a in b.

  • Vasilica, luni, 01.08.2011 11:24

    Se pricepe francejii sa faca masini....!!!!

  • VAG, luni, 01.08.2011 11:53

    Prea scump cotetul asta.... Si sunt masini care arata mult mai bine si mult mai ieftine...

  • mariusxm, luni, 01.08.2011 17:07
    Fite

    Sau cum sa vinzi o Panamera la un pret de 10 ori mai mare schimbandu-i sigla. Vezi Touareg - Cayene - Q7

  • Andrei, luni, 01.08.2011 17:46
    Ce platforma foloseste?

    E posibil sa existe ceva elemente comune intre ea si A7? Ar fi imposibil ca Audi sa vanda un A7 cu 800cp cu peste 1 milion de eurici? Nu ar mai iesi in pierdere asa....

  • audist, miercuri, 03.08.2011 01:27
    Genii

    Elemente comune sunt foarte bine ca folosesc pentru ei. Dar te asigur ca de exemplu touaregul si cayennul desi au o mare parte din componente comune NU au aceieasi tinuta de drum sau placere de a conduce. Designul este unic si va fi prima masina din lume care foloseste aluminiu nevopsit in caroserie. Prima masina de serie. O zi excelenta.