OFICIAL: Volkswagen Tiguan facelift se prezintă
Volkswagen a prezentat un nou set de imagini cu Tiguan facelift şi a dezvăluit detaliile complete ale acestui model, inclusiv data lansării în Europa.
Volkswagen a dezvăluit informaţiile complete ale noului Tiguan facelift, model care va fi disponibil în Europa începând cu luna august. SUV-ul compact din Wolfsburg se mândreşte cu faptul că este singurul model din clasa sa care poate fi comandat în două versiuni diferite: una pentru astfalt şi alta modificată pentru off-road. Cele două modele diferă din punct de vedere vizual (cea dedicată terenului accidentat având un unghi de atac de 28 de grade), dar ambele prezintă modificări semnificative. Gama de motorizări oferă între 110 şi 210 CP şi include atât propulsoare TSI, cât şi unităţi TDI. La nivelul transmisiilor, Tiguan este oferit acum şi cu o unitate DSG cu şapte trepte, în timp ce versiunile standard părăsesc fabrica în compania cutiilor manuale de viteze, cu şase trepte.
Tiguan promite să fie unul dintre cele mai eficiente SUV-uri din lume graţie tehnologiei BlueMotion, care integrează sistemul Stop/Start şi regenerarea energiei cinetice pierdute la frânare. Versiunea 2.0 TDI 4Motion BlueMotion a lui Tiguan are un consum mediu de 5.8 litri la sută. Versiunile entry-level ale lui Tiguan sunt oferite cu tracţiune faţă, pentru clienţii care nu au nevoie de sistemul de tracţiune integrală. Ca rezultat, versiunea TDI de 140 CP a lui Tiguan cu tracţiune faţă are un consum mediu de 5.3 litri la sută. Tiguan s-a vândut în aproape 700.000 de exemplare în doar patru ani şi este lider la vânzări pe segmentul său pe mai multe pieţe. După Golf, Polo şi Passat, Tiguan este cel mai bine vândut model Volkswagen aflat în producţie.
Prin lista de dotări găsim elemente precum sistemele Light Assist, Dynamic Light Assist (faruri Bi-xenon auto-adaptive), asistent la schimbarea benzii de mers, sistem de detecţie a oboselii (standard pe Sport&Style şi Track&Style), sistem de asistenţă la parcare, sistem de parcare semi-automată, cameră video pentru marşarier, diferenţial electronic cu alunecare limitată XDS, şasiu adaptiv DCC. În standard (versiunile Trend&Fun, Track&Field), modelul este echipat cu ESP, şase airbag-uri, aer condiţionat, servodirecţie electro-mecanică, geamuri electrice, display multifuncţional, închidere centralizată, scaune faţă ajustabile şi pe înălţime, sistem audio RDC 201 şi jante din aliaj. Suspensia faţă este de tip MacPherson cu bare de control şi este construită din aluminiu. Suspensia spate este de tip Multilink în patru puncte, construită din oţeluri de înaltă rezistenţă.
Via | Volkswagen
din spate tot rau arata, parca-i golf mai inalt