OFICIAL: Iată noul Hyundai i40 Sedan

Publicat joi, 12.05.2011 12:20 de Sebastian Toma

Hyundai a prezentat astăzi noul i40 Sedan. Modelul a debutat la Salonul Auto de la Barcelona şi are un aspect îndrăzneţ şi modern, şi este noul challenger în segmentul D.

Hyundai<">Hyundai i40 Sedan va fi pus la vânzare în cel de-al patrulea sfert al lui 2011 şi este deja inclus în programul Five Year Triple Care al celor de la Hyundai. Coreenii vor să vândă 60.000 de unităţi pe an alce acestui model, iar noua lor berlină de segment D are scopul de a le aduce o cotă de piaţă de 3% până la finele anului (n.r. actuala cotă de piaţă a Hyundai este de 2.8%). Hyundai<">Hyundai pentru Cercetare şi Dezvoltare din Ruesselsheim. Versiunea wagon a acestui model a debutat la Salonul Auto de la Geneva din martie 2011.

"Am folosit linii foarte puternice, fluide, din faţă până în spate, pentru a oferi modelului i40 un exterior distins. Am vrut să ne îndepărtăm de designul tipic al sedanului şi să creăm o maşină mai apropiată de natura sportivă a lui i40 Wagon. Desenand o linie joasă, prelungită, a plafonului, am oferit modelului i40 sedan o siluetă remarcabilă, asemănătoare cu cea a unui coupe." a spus Thomas Bürkle, seful de design al Centrului Tehnic Hyundai Europa.

Versiunea berlină a lui Hyundai i40 este capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 9.7 secunde în compania motorului 2.0 GDI de 175 CP şi 213 Nm. Propulsorul respectiv este o unitate pe benzină cu injecţie directă, care emite doar 159 de grame de CO2 per kilometru şi are un consum mediu de 4.7 litri la sută.Există şi o versiune ecologică a lui Hyundai i40 Sedan, echipată cu un motor turbodiesel de 1.7 litri, care dezvoltă 115 CP, emite 113 grame de CO2 pe kilometru şi are un consum mediu anunţat la 4.3 litri la sută. Versiunea ecologică a lui Hyundai i40 va purta denumirea BlueDrive şi va avea sistemul Intelligent Stop&Go, alături de anvelope cu rezistenţă scăzută la rulare şi un sistem de management al alternatorului care reduce frecările. Mai există încă două motorizări în ofertă, un diesel şi un otto, acestea oferind 135, respectiv 140 CP şi având o cilindree de 1.7, respectiv 1.6 litri.

Hyundai a echipat noul i40 sedan cu ESP, ABS, asistenţă la urcarea dealurilor(menţine frâna apăsată pentru a ajuta demarajul şi împiedică alunecarea în gol), sistem de management al stabilităţii, Brake Assist şi semnalizare la oprirea de urgenţă. În materie de siguranţă pasivă, toate versiunile lui Hyundai i40 vor avea airbag-uri frontale, laterale şi cortină, alături de airbag pentru genunchii şoferului, dotările de mai sus fiind oferite în standard. Cei de la Hyundai se aşteaptă ca modelul să obţină cinci stele EuroNCAP alături de un punctaj foarte bun la aceste teste.

Noul i40 Sedan are un ampatament de 2.77 metri şi promite cele mai mari spaţii pentru cap, umeri şi picioare din segment. Spaţiul pentru cap este de 1.025 milimetri, cel pentru umeri este măsurat la 1.455 milimetri, în timp ce spaţiul pentru picioare este măsurat la 1.170 milimetri. Lansarea a fost programată pentru Salonul de la Barcelona deoarece piaţa sedan reprezintă 40% din segmentul D din ţara respectivă, iar oraşul respectiv este caracterizat de cultură şi creativitate, elemente importante în concepţia lui Hyundai i40.

Via | Hyundai

  • C-G-C, joi, 12.05.2011 12:59
    I40

    Arata intr-un mare fel. Doar la Passat CC am mai vazut asa linii reusite, si probabil la Mazda 6.

  • Victor, joi, 12.05.2011 13:03

    Mai bine „europenizau” Hyundai Sonata,varianta americana,si acesta mi se pare reusit,mai ales variant break.

  • dudu, joi, 12.05.2011 13:06
    old stuff..

    cautati 2011 hunday elantra pt mai multe detalii...se vinde in state inca de anul trecut. Intradevar o masina foarte reusita.

  • Victor, joi, 12.05.2011 13:11

    Consumurile mi se par INCREDIBILE,nici unul dintre marii constructori germani de masini nu ating aceste valori de consum raportat la puterea si dimensiunile masinii. Daca nu ma credeti verificati la BMW 3,Merecdes C sau VW Jetta(o masina mai mica si usoara),o sa vedeti ca toate consuma mai mult oferind puteri comparabile daca nu inferioare.

  • mog, joi, 12.05.2011 13:18
    interesante motoare...

    pe scurt: benzina: 2.0 GDI de 175 CP şi 213 Nm ; 1.6 litri si 140 CP din ce stiu eu, aspirate. diesel: 1.7 litri si 115 CP ; 1.7 si 135 CP nu suna rau deloc...

  • daniel, joi, 12.05.2011 13:19
    povestea unui bucatar

    Un bucatar bun foloseste tot fel de ingrediente. In cazul acesta bucatarul Hyundai s-a decis sa puna niste faruri si grila de la Audi. Pentru un gust mai delicat a adaugat putine aripi Mazda ( + niste linii de plafon ). Si ca sa fie creatia de neutat a folosit linii de lateral, manere de portiera o ideie de porbagaj asemanator celor din meniul BMW. Si daca ma uit la rezultat imi place. Cei de la Hyundai incep sa faca masini din ce in ce mai placute si fiabile. Sa-o tina asa in continuare

  • GT-R, joi, 12.05.2011 13:43
    Foarte frumos!

    No comment... Felicitari Hyundai... N-am crezut niciodata, privind primele lor aparitii slabe de acum 10-15 ani, ca vor evolua atat de mult... Da, tind tot mai mult sa ma reorientez catre brandul asta...in defavoarea volksvwagen

  • ax, joi, 12.05.2011 13:49
    piata auto

    Daca va avea USB in dotarea standard va avea un succes enorm. Este un model extra ordinar. Intotdeauna am zis ca ceed, i30, acum i40 isi merita banii pt versiunile ieftine. Raport pret calitate corect la ieftineala entry level SI MAI ALES CU USB MP3!!! Dar ce depaseste asta, deja nu mai merita... e prosteala sau de fapt sunt destui sa cumpere si mai ales dupa, sa se mai si MANDREASCA cu ce au cumparat. spor la cumparaturi.... :)

  • ax, joi, 12.05.2011 13:50
    P.S.

    De acum au la ce visa posesorii de kia-hyundai... Oaaauuuu. extra ordinar domnle, extra ordinar.

  • fff, joi, 12.05.2011 13:56
    O alternativa

    Arata foarte bine masina si nici motorizarile nu lasa de dorit. Pe zi ce trece Hyundai si Kia avanseaza tehnic si calitativ. In cativa ani cand numele Hyundai nu o sa mai fie asociat cu masini de calitate slaba ( cum erau acum cativa ani ) probabil ca o sa joace de la egal la egal cu greii industriei. Avea dreptate CEO-ul VW cand spunea ca cea mai mare concurenta o sa vina de la Hyundai. Personal le doresc mult succes.

  • seamana cu avensis, joi, 12.05.2011 14:28
    seamana cu avensis

    seamana cu avensis

  • Eu2, joi, 12.05.2011 15:47
    hyundai

    Oare cat o costa varianta de baza..? Arata super bine,poze cu interiorul nu aveti?

  • alex, joi, 12.05.2011 16:07
    Unde s a ajuns...

    Sa dea coreenii lectii de design. Intai citroen acum hyundai. :))

  • ADRIAN.LZ, joi, 12.05.2011 16:08
    2010-2011 CE MAI CONTEAZA

    Ce interesant ! Hyundai i40 sedan VA FI pus in vanzare in cel de-al patrulea sfert di 2010. Aveam impresia ca suntem in 2011,dar se pare ca m-am inselat. Ar fi frumos daca a-ti fi putin mai atenti.

  • ADRIAN.LZ, joi, 12.05.2011 16:16
    Asistenta la URCAREA dealurilor!!!???

    Pe ce lume traiti?! POATE VOIATI SA SPUNETI LA COBORARE! Echivalentul lui HILL DESCENT CONTROL.

  • ADRIAN.LZ, joi, 12.05.2011 16:23
    SUNTETI VARZA

    Cinci stele la testele EuroNCAP sunt implicit datorate unui punctaj bun. Airbag pentru GENUNCHIUL soferului,dar ce e doar pentru cei cu un singur picior?! GREA LIMBA ROMANA

  • dudu, joi, 12.05.2011 16:45
    @ADRIAN.LZ...da ma

    e doar pt oamenii cu un sigur picior.

  • chandlerbing, joi, 12.05.2011 17:36
    @ ADRIAN.LZ

    OFF TOPIC Fara suparare, dar nu ei sunt singurii cu ceva probleme la limba romana... Nu cred ca tu iti permiti sa comentezi erorile altora, pentru ca tocmai ai comis o greseala urata de tot... Citez din primul tau comentariu: A-TI =/= ATI P.S.: consider ca tu esti din acea categorie de persoane care, de teama sa nu greseasca, pun cratima unde li se PARE ca pica bine si, cel mai rau, cat mai des... :(

  • ADRIAN.LZ, joi, 12.05.2011 18:33
    @ chandlerbing

    Greseala mea.Am fost rautacios,toata lumea greseste. Totusi cred ca daca postezi un text pe care vrei sa-l citeasca lumea cu placere trebuie sa ai grija ce si cum scrii . Pot sa trec peste greselile gramaticale,in schimb am o problema cu acuratetea informatiilor.

  • crysti09, joi, 12.05.2011 22:30
    @LZ

    Uite un om cu mintea odihnita...bravo ADRIAN.LZ

  • ADRIAN.LZ, joi, 12.05.2011 22:31
    Cu completari e ceva mai bine

    Buna completarea,dar nu este asistenta la urcarea dealurilor ci asistenta la pornirea in rampa.

  • you_hoooo, vineri, 13.05.2011 18:41
    copiem si ne inspiram

    Interesanti asiaticii astia: daca pana acum aveau sursa de inspiratie Opel acum si-au mutat privirea spre Ford. Parca vad un Mondeo... oricum, limbajul asta de design (fluidic sculpture) va avea soarta bio-design din anii 90. Succesuri!!!!

  • ghetzon, sâmbătă, 14.05.2011 22:49
    Copy-translate-paste

    "asistenta la urcarea dealurilor" LMFAO!!! Asta chiar e buna si ce sa mai zic de explicatia din paranteza. Ca ma fac daca stau la campie si nu am dealuri prin preajma? E greu de crezut ca un jurnalist auto nu a auzit de termenul "asistenta la demararea in panta". Asa se intampla cand folosesti Google translate.

  • sorin, luni, 16.05.2011 12:05
    hyundai

    nu demult acum un an am spus ca hyundai ii va concura pe japonezi anul acesta de la egal la egal si asa s-a intimplat in austrlalia si state se vinde bine genesis si i35. La cum se misca baietii ,1n 2015 cred ca vor deveni lideri pe piata in europa ,deja se lanseaza si cu modele premium nu degeaba tiriac s-a bagat in busines cu ei .Noul ford fiesta si ford focus au copiat la greu pe i30 alt model scos de coreeni in 2007 uitativa la spatele masinilor cu stopuri prelungite. Citeodata este bine sa-i mai si critici ca altfel si-o ia in cap si astia

  • pasager Hyundai, vineri, 09.09.2011 12:07
    Design exterior din 2009 in proportie foarte mare.

    Asa cum acarat masina privita de afara ea exista si functioneaza, adica merge pe soselele din Korea de Sud din anul 2009. Am vazut-o si am mers si cu ea in 2010 din plin. probabil ca pe acest design cu linii noi sau facut modificari, upgrade dupa anul 2009 si/sau dupa modelul initial. Acolo sunt si taxiuri, dar sa spunem ca are alta denumire. Oricum pentru cei interesati masina privita ca simplu calator, pasager este super, in interior un spatiu enorm, elegant, ergonomic ... Restul depinde de ce cumpara fiecare. Pentru astfel de masini si/sau pentru KIA 5 sau Kia K7 ceva asemanator se asteapta acolo si 4 luni de zile.

  • alex, sâmbătă, 24.03.2012 01:21
    Ciocu' mic

    Tocmai sunt pe cale sa achizitionez un i40 benzina si va spun ca e peste multe masini care au preturi duble fata de i40: si la multe, foarte multe capitole le si bate pe acestea.Ce imi place e ca a aparut un competitor foarte serios pentru Bmw si compania.Ps: am detinut pana de curand un bmw E60 520i stiu ce vb, iar in prezent mai detin un seat cordoba , opel corsa si rover 416.Am vrut doar sa imi expun pct de vedere asadar bmw-istii sa se abtina de la " comentarii" sa-si vada ei de forumul ala al lor , cu bmw-ul cel mai tare- lol ( cel mai scump si cel mai stricacios eventual)si cu cei 6 cilindri care rup piata cu cat ulei papa oricum ai conduce.LOL.

  • alex, sâmbătă, 24.03.2012 01:51
    Ciocu' mic

    Hyundai detine cea mai avansata tehnologie in materie de suspensii la ora actuala,atat sistemul de suspensii geomatrice,cat si oferirea de suspensii multilink cu 5 brate,deci peste ce iti ofera marcile de vis ale oricarui cocalar,Bmwieu,Mertzoi,Audiu(A4 in toate marimile),vrei sa iti reamintesc de punctajele pe care Hyundai le-a luat la crash-teste,Hyundai Sonata ofera o mai buna protectie decat A6&Mercedes E...sau chestiuni legate de calitatea executiei,antifonare,dotare,servicii post vanzare. Hyundai nu este doar o marca care se considera premium doar pentru ca iti ofera piele la serie,ci si pentru ca iti ofera TEHNOLOGIE,de cel mai inalt nivel,inca un exemplu pt tine,Hyundai Genesis cu motor V6 si 3,8L are un consum de 11% in timp ce Mercedes E cu motorul sau similar are un consum de 12%..asa ca marca aceasta ofera si tehnologie nu numai piele la serie!!!!!!!!!!Si asta inseamna sa fii premium,masini foarte bine dotate si avansate tehnologic toate astea la un pret corect,nu cum se intampla in cazul marcilor germane care te excrocheaza,iti ofera emblema goale bune de agatat pitipoance,embleme ce ti le vand la preturi exorbitante,cat si costuri de intretinere la fel de ridicate...