OFICIAL: Lamborghini Aventador LP700-4
Lamborghini a dezvăluit primele imagini oficiale ale noului său supercar, Aventador LP700-4. Noul model debutează la Geneva.
Italienii de la Lamborghini au lansat noul lor supercar la Salonul Auto de la Geneva. De data aceasta, modelul se arată în toată splendoarea sa într-un set de fotografii de presă, nemaifiind vorba de o campanie complicată de teasing. După cum ştiţi deja, modelul din Sant’Agata este echipat cu un motor V12 aspirat, care are o cilindree de 6.5 litri şi oferă 700 CP şi 690 Nm. Nivelul ridicat de putere este strunit de o transmisie Graziano ISR-7 şi pus pe şosea prin intermediul celor patru roţi motrice.
Noul Aventador utilizează un sistem de tracţiune integrală Haldex, care îl ajută să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 2.9 secunde. Viteza maximă pe care o poate atinge acest supercar este de 350 km/h. Sistemul de frânare este compus dintr-un set de discuri de 400 milimetri pentru puntea faţă, ţinute în frâu de doi etrieri cu şase pistonaşe, în timp ce puntea spate are discuri de 380 milimetri şi beneficiază de etrieri cu patru pistonaşe.
Jantele de pe puntea faţă o dimensiune de 19 inch, în timp ce jantele de pe puntea spate sunt mai mari cu un inch. Debutul comercial al acestui supercar ar putea avea loc odată cu Salonul Auto de la Geneva, dar preţul lui Lamborghini Aventador LP700-4 nu a fost încă dezvăluit.
Via | Lamborghini
-
C-G-C, marţi, 01.03.2011 09:55Lambo
Formidabil. Cel mai spectaculos supercar!
-
Alex Radoi, marţi, 01.03.2011 09:57De fapt ar fi ceva:
Elementele majore de design se poate observa ca au fost prefigurate de Reventon (spoilere fata-spate, faruri, capac motor etc.), insa acum sunt mult mai armonios asezate pe masina. Plus ca toata platforma e noua. Nice!
-
Cosmin, marţi, 01.03.2011 10:20SUPERB !
Sa nu uitam ca a fost prezentata varianta " de baza " a lui Aventador ( in maxim un an va debuta varianta SV ), ale carei performante sunt deja foarte bune : 2.9 s, viteza max. >350 km/h, iar pretul de 255,000 euro este foarte competitiv tinand cont ca aveam o masina realizata din fibra de carbon iar toate celelalte componente sunt la superlativ . Acest model a fost dezvoltat 100 % in-house de catre Lamborghini ( noul motor V 12 este exclusiv folosit de Lamborghini ), fiind o marturie a tot ceea ce poate face Lamborghini daca are resursele necesare si este lasat sa-si duca ideile pana la capat . Felicitari !
-
syktasy, marţi, 01.03.2011 10:23??
Oare cum poti sa-i spui pasagerului: Schimba si tu CD-ul! :)
-
@cosmin, marţi, 01.03.2011 10:37
cu siguranta ar fi putut sa faca toate acestea lambo fara tatal audi !
-
@ syktasy, marţi, 01.03.2011 10:38E magazia de CD-uri
La multe masini ( ex. BMW ), magazia de CD-uri se afla in portbagaj .
-
nony, marţi, 01.03.2011 10:52
un Murcielago mai futurist
-
@@syktasy, marţi, 01.03.2011 10:53
daca te-ai fi uitat la ultima fotografie ai fi inteles ironia....
-
bogdan, marţi, 01.03.2011 11:31
purrrrfect....
-
ytbu, marţi, 01.03.2011 11:35prea mult audi
foarte foarte frumos pacat insa ca interiorul mai ales consola centrala este imprumutata de la modelele audi. platesti o suma asa mare de bani pentru exclusivitate si originalitate si primesti la superpret componente de audi. aici se diferentiaza ferrari de lamborghini prin originalitate si exclusivitate. in rest masina este formidabila
-
@ ytbu, marţi, 01.03.2011 13:44Daca avea un interior 100 % original, pretul masinii ar fi crescut cu zeci de mii de euro
Este opinia directorului de proiect Mercedes SLS AMG, care intrebat de ce cel mai exclusivist model produs in prezent de Mercedes are climatizarea si multe butoane similare cu A-Klasse, aceasta a raspuns ca pretul masinii ar fi crescut cu zeci de mii de euro daca era conceput un interior 100 % unic SLS AMG . Revenind la acest SUPERB LAMBORGHINI ( presa internationala l-a primit extraordinar ), da imparte unele butoane cu Audi, dar cu cele din clasa de lux si nu este secret pentru nimeni ca Audi realizeaza printre cele mai bune interioare .
-
valy_budascu, marţi, 01.03.2011 14:31@ybtu, @@ybtu
Principalul lucru de criticat la interior e ca a pierdut esenta lamborghini, iar asemanarea cu audi (desi eu nu pre o vad) e doar o consecinta, insa chiar e pacat ca la asemenea exterior sa ai un interior orientat strict pe functionalitate. Nu zic ca nu e placut, dar ii lipseste acel element de distinctie, acel aluminiu sau crom, acel alcantara, acel schimbator cu cap sferic, acele butoane ca la avion sau orice altceva care sa aiba legatura cu clasa din care apartine aceasta masina. Aici totul e negru si tacut, in stilul unei masinute linistite de oras(ford fiesta). @@ybtu : E normal sa ceri un ionterior 100% original mai ales cand platesti 250000 de euro pe o masina. Comparatia cu SLS AMG nu are sens avand in vedere preturile celor 2 masini. Totusi, interiorul lu SLS AMG este extraordinar de bine individualizat, incadrandu-se perfect in atmosfera creata de supercar.
-
Octavian, marţi, 01.03.2011 16:41
ce a fost si ce a ajuns lambo. DIntr-o masina care o admiram da nu mi-as cumpara-o, as sta acuma f tare pe ganduri ce as cumpara intre Aventador si 458 italia(binenteles ca italia as cumpara, dar nici asta nu e mai prejos :P)
-
TOPLI, marţi, 01.03.2011 18:08Ce s-a intamplat cu usile
Va rog un raspuns ... ce s-a intamplat cu usile verticale astea parca sunt tuning ..., se deschid lateral sus ...sau asa sunt facute mai nou...daca da ....sincer nu imi place si sunt mare fan Lambo
-
M, luni, 07.03.2011 13:45Interior
fratilor voi ce masini conduceti de nu va place cum arata acesta ????
-
Andy, miercuri, 09.03.2011 15:45interior@ytbu, @valy
Din pacate, valy are dreptate: cand dai atatia bani pe o masina, cred ca poti avea pretentia sa aiba un interior daca nu unic, macar unul pe care nu il regasesti la o alta marca. Care marca, ma refer la Audi, da, face interioare foarte bune, dar este totusi o marca de masa, chiar daca din segmentul high, avand masini de 15 ori mai ieftine decat lambo...Iar comparatia cu SLS merge si nu prea: macar SLS are interior tot ca un mercedes, nu are piese de la marca mai ieftine a grupului, respecitv smart. Din pacate, daca e sa aiba o problema lambo, aici o va avea: la aceste "economii" de grup, cu care nu spun ca nu sunt de acord (doar e criza si e vorba de profit) dar sa nu fie atat de vizibile. @valy: din punct de vedere al pretului, sa stii ca SLS se cam bate cu lambo :)
Citeste si
-
GENEVA 2011 | luni, 14 martieVolvo a avut cel mai bun stand de la ediţia 2011 a Salonului Auto de la GenevaStandul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. Citeste tot
-
GENEVA 2011 | luni, 7 martieRUF Rt 12 a debutat la GenevaNemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. Citeste tot
-
GENEVA 2011 | vineri, 4 martieWiesmann Spyder, conceptul unui viitor model extremWiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. Citeste tot
-
GENEVA 2011 | vineri, 4 martieTata Pixel, conceptul viitorului Nano, prezentat la GenevaTata a prezentat la Geneva un concept, botezat Pixel, care dispune de un diesel cu trei cilindri şi de un sistem de direcţie pe toate cele patru roţi. Citeste tot
-
GENEVA 2011 | vineri, 4 martieIrmscher a prezentat primul său concept electric - 7 SelectraIrmscher a intrat în clubul tunerilor care realizează şi modele electrice. Casa de tuning specializată în modificarea modelelor Opel a creat un vehicul electric sport bazat pe Lotus 7. Citeste tot
Cam ce ar mai fi de spus???