Ferrari 458 Italia primeşte Start/Stop la Geneva

Publicat luni, 28.02.2011 19:52 de Mircea Meșter

Modelul sportiv italian va primi la Geneva câteva îmbunătăţiri de ordin tehnic care promit să îi scadă consumul cu până la 23%.

După ce a anunţat lansarea în premieră mondială a noului FF (Ferrari Four) la Geneva, primul model de serie cu patru locuri şi tracţiune integrală din istoria mărcii italiene, cei de la Ferrari anunţa o a doua noutate interesantă la salonul elveţian. Este vorba de o versiune ceva mai "curată" a lui 458 Italia. 

Nu vorbim însă de un hibrid sau de vreun motor diesel, ci de o versiune care prezintă câteva îmbunătăţiri de ordin tehnic care îi scad consumul şi emisiile modelului italian cu până la 23%. Cea mai importantă modificare vizează apariţia unui sistem Start/Stop care opreşte motorul lui 458 Italia atunci când maşina stă la semafor. Pe lângă acesta, apar şi o transmisie care adaptează accesul la rezervele motorului în funcţie de nevoile imediate în anumite condiţii de rulare, o pompă de combustibil mai eficientă şi un compresor care variază puterea de care are nevoie sistemul de aer condiţionat şi care "taie" cu 35% energia care s-ar irosi în condiţii normale.

Cel mai important aspect este însă faptul că modificările mai sus amintite nu afectează deloc performanţele modelului italian. Vă reamintim că 458 Italia este propulsat de un motor V8 de 4.5 litri cu injectie directa capabil sa dezvolte 570 de cai putere la 9000 rpm si un cuplu motor de 540 Nm, disponibil la 6000 rpm. Resursele sunt cu mult peste cele oferite de predecesorul F430, care livra 503 cai putere si 470 Nm.  Viteza maxima pentru 458 Italia este de 326 de km/h, cu 9 unităţi mai mult decat vechea generatie F430. 

via | Autoguide

  • asldalsda, luni, 28.02.2011 20:38
    ada

    F430 avea 490 cai..nu 503......510 avea scuderia... afonilor

  • SnowM3, luni, 28.02.2011 21:27
    430

    503 CP ? vreti sa spuneti 490 (standard) sau 510 (Challenge)

  • @ Automarket, luni, 28.02.2011 22:27
    Au aparut imaginile oficiale cu Lamborghini Aventador, urmasul lui Murcielago

    http://es.autoblog.com/2011/02/28/pre-salon-de-ginebra-lamborghini-aventador-lp700-4/

  • Mariana Nistor, luni, 28.02.2011 23:39
    :)

    Imaginea asta e cea mai reprezentativa pentru ceea ce simt cand citesc ce spui aici http://shoppers.ro/i_feel_like.jpg

  • CM!, marţi, 01.03.2011 09:15

    e al doilea model cu patru locuri si primu cu tractiune integrala. primu model cu patru locuri park a fost 612 Scaglietti. salut!

  • CM!, marţi, 01.03.2011 09:18

    Ma refeream la Ferrari FF mai sus!

  • George, marţi, 01.03.2011 10:00
    Cam fara sens...

    Parerea mea e ca nu-si are rostul acest sistem pe un Ferrari... Unul dintre farmecurile Ferrari e pur si siplu sa stai sa-i asculti motorul la semafor... Respect pentru toti cei care fac eforturi pentru a reduce emisiile insa..

  • fff, marţi, 01.03.2011 10:32
    @george

    Farmecele!!! NU ''farmecurile''.