Alfa Romeo acuza Audi ca falsifica datele tehnice ale lui Audi A3
Conform sefului Alfa Romeo, datele tehnice legate de emisiile unor modele Audi sunt "miraculoase, magice si extraterestre".
Seful Alfa Romeo, Harald Wester, a acuzat voalat intr-un interviu recent Audi ca falsifica datele legate de emisiile modelelor sale. Intrebat care este motivul pentru care Alfa Romeo Giulietta nu reuseste emisii precum cele ale lui Audi A3 1.6 TDI (99 grame CO2/km), Wester a raspuns numind aceste cifre "miraculoase, magice si extraterestre". "Trebuie sa fim ceva mai seriosi in legatura cu aceste cifre pe termen lung", a conchis Harald Wester, cel care a fost numit presedinte al Alfa Romeo la inecputul acestui an.
Un purtator de cuvant al celor de la Audi si-a aparat modelul in cauza, sustinand ca cifrele oglindesc perfect avansul tehnologic al brandului german in fata celorlalte de pe piata: "Motorul 1.6 TDI de 99 grame CO2/km are emisii ultra-reduse deoarece reprezinta un avans tehnologic de care suntem foarte mandri. Dar acest motor este doar unul din numarul din ce in ce mai mare de propulsoare compacte care au facut ca media de emisii CO2 ale gamei sa scada la 152 de grame/km", spune oficialul Audi, citat de agentia de presa Just-Auto.
Conform datelor tehnice oferite de Alfa Romeo, cea mai ecologica versiune a lui Giulietta este echipata cu motorul 1.6 JTDM de 105 CP cu Start&Stop, care consuma 4.4 litri/100 km in regim mediu mixt si emite 114 grame CO2/km. Pentru Audi A3 1.6 de 105 CP cu Start&Stop, datele oferite de constructorul german arata un consum mediu mixt de 3.16 litri, emisiile situandu-se la nivelul a 99 grame CO2/km.
Audi nu se afla in premiera in situatia marcii aratate cu degetul, prima ocazia de acest tip avand loc atunci cand constructorul german a fost acuzat pe drept de presa auto din SUA ca a exagerat voluntar datele tehnice ale conceptului R8 e-tron. Audi anuntase atunci ca e-tron dezvolta 4500 Nm, insa nemtii au revenit ulterior asupra cifrelor, aducandu-le cu picioarele pe pamant: 680 Nm. La acea vreme, presa auto din SUA numea miscarea Audi "minciuna gogonata a anului".
via | Just Auto
-
Bentley, miercuri, 28.04.2010 19:31AlfaRomeo - AUDI
Pai, oricum la ce produce Alfa Romeo... abia daca se poate agata de cel mai ieftin si slab model al AUDI ...
-
Dan, miercuri, 28.04.2010 19:47Aceste emisii se pot masura la orice ora
Daca se va dovedi ca Audi are dreptate si sunt mari sanse in acest sens, seful Alfa Romeo a facut un mare serviciu celor de la Audi . In plus, in acest an sistemul BlueMotion TDI a castigat cel mai important premiu Eco in fata rivalilor niponi Toyota Prius si Honda Insight . Iar cei din juriu nu cred ca s-au orientat dupa fisele tehnice, in mod sigur facandu-se teste riguroase cu toate cele trei modele aflate in finala .
-
LEE, miercuri, 28.04.2010 19:48aha
s-au prins greu......urmeaza si alte informatii despre marcile germane, care MINT la greu :)
-
valentin, miercuri, 28.04.2010 19:56bravo
era si timpul sa apara suspiciuni, prea are lumea impresia ca "E NEMTESC FRATE , E NEKERMAN" minciuni gogonate, rusinica VAG, cat ulei consuma la 100km un Tedei ?cum se face ca calculatoarele de pe Passat-uri crapa pe banda rulanta ?cum se face ca pistoanele de pe motoarele TSi se topesc miraculos in doar 6 luni de la cumparare?
-
ene, miercuri, 28.04.2010 20:20alfa
ce sa faci invidia asta
-
Vortex66, miercuri, 28.04.2010 21:33@Bentley
Imi pare rau sa-ti spun dar AUDI nici macar nu se poate compara cu Alfa. Ii ca si cum l-ai compara pe Florin Salam cu Vivaldi. Alfa Romeo este cu mult peste AUDI.
-
reddog, miercuri, 28.04.2010 21:38@valentin
FOARTE BINE PUNCTAT.BRAVO FELICITARI IN SFARSIT UN OM CARE GANDESTE.
-
Castravetele, miercuri, 28.04.2010 22:14@reddog
spuse un om care nu gandeste. Nu a mai avut raspus domnul Wester la intrebarea de ce audi are motoare mai bune decat alfa, decat: mint aia, defapt nu e asa bun motorul, e doar o iluzie. Cam penibil din partea dansului.9
-
George, miercuri, 28.04.2010 22:21atentie la neatentie
"la inecputul acestui an."
-
RTI, miercuri, 28.04.2010 22:41AUDI NU MINTE
audi spune adevarul si nu numai adevarul, emisiile sunt masurate la consumul de ulei,care este mai mic decat cel de motorina
-
ciurik, miercuri, 28.04.2010 22:47Foarte tare
@vortex. foarte frumos facuta comparatia. PAREREA MEA despre audi este ca e un vw mai luxos si nimic mai mult. ceea ce rezulta masina ideala pentru salam. excluzand r8, urasc audi din tot sufletul. alfa a inceput sa-mi placa de cand cu gt si ulterior cu 159 care inca mi se pare una din cele mai frumoase masini din lume :) frumoasa pe de-a intregul, nu doar sub caroserie. dar cum este peste tot in lume...trebuie sa existe si frumoasa si bestia iar cum love of power e mai mare decat power of love...audi pe toate drumurile!
-
Maka, miercuri, 28.04.2010 23:10
Pot fi multe cauze pentru diferentele de emisii si ambele firme fac precum in prima postare de aici: la masurarea emisiilor se cauta sa fie respectate toate conditiile favorabile din procedurile de testare. Tehnic este posibil ca diferenta sa vina din tratamentul gazelor rezultate din ardere (exista si altceva decat DPF pe lumea asta - Nox trap si altele), setari diferite ale injectiei si combustiei, etajari ale cutiei. Se poate si din simpla diferenta de masa a celor 2 masini. Cu durere in suflet, Alfa mai are mult de lucrat ca sa ajjunga la nivelul calitativ al Audi. Audi ar mai avea de invatat dor chestiuni legate de forma de la Alfa dar astea se pot surmonta mai usor. Si nu uitati ca o comparati pe Alfa care a produs 100 si ceva de mii de masini anul trecut cu un brand care produce in jur de 1 milion.
-
BMW-M, joi, 29.04.2010 00:18@p-jora
Audi umbla cu fofarlika Sa va fie rusine . NU e prima data cand audi falsifica asa ceva .
-
schumi, joi, 29.04.2010 00:28Audi - minciuni gogonate
Exact ce spuneam si eu mai demult la un articol despre Audi TT. Baietii baga din top la greu. Deja i-au intrecut la minciuni pe coreeni.
-
hopaaa, joi, 29.04.2010 00:40
parerile unor neavizati ca voi sunt egale cu zero. lasati-o mai moale k deja sunteti mai mult decat penibili.
-
ovi, joi, 29.04.2010 00:43@ Mircea Master
prietene nu inteleg ptr de ce te platesc astia de la Automarket ptr k tu lasi sa se scrie atatea injurii aici. da-ti demisia prietene.
-
C-G-C, joi, 29.04.2010 00:43Frustrati
Un director de firma frustrat ataca (fals) un concurent in lipsa de de altceva (cum ar fi performanta companiei pe care o conduce). Si uite asa s-a auzit si de el, iar Alfa Romeo (cenusareasa industriei auto) a mai aparut si ea in prim plan. Problema celor de la Alfa nu este ca motorul Audi ar fi unul extraterestru (ca nu e) ci ca ei nu sunt in stare de sa produca unul la fel si atunci da ii pot privii pe cei din Ingolstadt ca pe niste extraterestrii. Comentariile uletrioare de pe aici arata nivelul de cultura si inteligenta al romanilor: 40% spun ca masinile germane "e naspa", 40% au ceva cu grupul VW si indiferent ce spune oricine, masinile VW "e naspa", 19% au frustrari legate de Audi (astia sunt fani BMW) deci Audi 'e naspa', 1% sunt mai rezervati, deci oricum sunt catalogati drept naspa.
-
Claudiu, joi, 29.04.2010 00:59Cei de la Alfa Romeo sunt disperati !!! Audi vinde in Italia mult mai multe masini decat Alfa Romeo
Audi A4 domina detasat vanzarile in clasa medie pe piata italiana iar in clasa compacta Audi A3 se vinde mai bine decat reprezentantul Alfa Romeo . Cand se va dovedi ca Audi are dreptate sper ca AutoMarket sa scrie despre acest lucru . http://www.unraeservizi.com/dati/bk_o/file_pdf_unrae/mar10_top10seg.pdf
-
schumi, joi, 29.04.2010 11:13@Claudiu
As spune ca, dimpotriva, cei de la Audi (VAG) sunt din ce in ce mai disperati pt ca concurenta se intetzeste. Dezavntajul celor care sunt sus este ca atunci cand cad, cad rau (vezi GM, Toyota).
-
iou, joi, 29.04.2010 11:35Walter de'Silva
de cand a ajuns nenea de silva la audi a inceput si aceasta marca sa aibe vanzari consistente, pentru ca a inceput sa arate mai bine. si haideti sa nu ne certam pe motorizari, audi/vw nu sunt cei mai straluciti motoristi, nu sunt slabi, dar nu sunt straluciti. spuma motoristilor de pe aceasta planeta sunt HONDA si BMW. la performante ma refer. ca la inventica,...mai sunt lucruri multe de spus. amintiti-va cine a inventat common-rail-ul....he, he,...nu va mai tin in suspans: alfa cat despre consum si noxe, e clar: toti producatorii mint. acum depinde cat de mult. valorile de catalog ale consumurilor nu sunt realizaet pe strada ci in laborator cu masina pe bancul de probe. de aici rezulta valori "extraetrestre": cu cat conditiile sunt mai aproape de ideal, cu atat consumul mai mic. Iar vitezele pana la care se probeaza consumul sunt de 90-100km/ora, viteza de croaziera pe autostrada la care daca veti incerca veti observa ca si masinile voastre sunt cele mai economice in ultima treapta de viteza.
-
C-G-C, joi, 29.04.2010 11:45@Walter d'S.
Atunci cand a venit W dS ca designer in Gr. VW, Audi avea deja 7 ani de cresteri record consecutive si vindea aprox 800.000 masini pe an. Nu mai bate campii aiurea.
-
marcel, joi, 29.04.2010 12:02
am vazut multe forumuri despre consumul miraculosului A3 1.6 (benzina) si consuma exact ca oricare alt 1.6 benzinar, fie el wv, audi, alfa, citroen...etc,, toate prin oras sub 9% nu le scoti! niciodata valorile oficiale nu vor fi aceleasi in viata de zi cu zi! singura diferenta e ca unii mint mai mult iar altii mai putin....
-
Victor, joi, 29.04.2010 12:28@ AutoMarket
Prezentati va rog intreg articolul publicat de just-auto.com, pentru ca din ce am citit pe alte site-uri auto, seful Alfa Romeo a criticat si pe cei de la BMW pe langa cei de la Audi, nefiind exclus ca in vizorul directorului Alfa Romeo sa fie si Mercedes .
-
mircea, joi, 29.04.2010 12:33@Victor
In sursa noastra nu e vorba de alte marci. Vreau unul-doua-trei linkuri legate de ce spui.
-
Victor, joi, 29.04.2010 12:38@ AutoMarket
http://redtram.com/go/240305369/
-
mircea, joi, 29.04.2010 12:42@Victor
Nu, in articolul original nu este precizat nimic despre alte marci. Singura referire pe care a facut-o Wester este la Audi. Stiu ca incepe spectaculos articolul, dar nu se pune problema sa vorbeasca de alte marci :) "Answering a question about why the new C-segment Alfa Romeo Giulietta didn’t have a lower CO2 figure compared to the 99g/km Audi A3 1.6TDI, Wester described the ultra-low CO2 cars as “magical”, “extraterrestrial” and “miracles” and not real-world" Asta e tot.
-
Robert, joi, 29.04.2010 12:59BMW va anunta azi revenirea in DTM incepand cu 2012 !
Azi intr-o conferinta de presa BMW va anunta revenirea in DTM incepand cu 2012, intrand in competitie sportiva cu rivalii traditionali Audi si Mercedes . Tinand cont ca la inceputul lui 2012 va debuta noul BMW Seria 3, este o certitudine ca modelul DTM al celor de la BMW va fi bazat pe viitoarea Serie 3 si nu pe modelul actual . Daca FIA nu va aduce imbunatatiri care sa creasca spectacolul in F1, DTM-ul cu Audi, BMW si Mercedes are sanse sa devina una dintre cele mai urmatite competitii din sporturile cu motor . http://www.auto-motor-und-sport.de/dtm/dtm-bmw-steigt-ab-2012-in-dtm-ein-1839188.html
-
mowgli, joi, 29.04.2010 13:05@robert.
Foarte interesant.Merci. Putine lucruri regret ca nu s-au intamplat in istoria bmw, dar cel mai mare e acela ca nu s-au implicat in campionatele mondiale de raliuri.
-
unckle, joi, 29.04.2010 13:25
mda . . . adevarul este ca "declaratiile" facute aiurea uneori pot sa se intoarca inapoi destul de dur . Poate ca nenea ala de la Alfa o sa-si blesteme un pic zilele .. poate nu ..
-
schumi, joi, 29.04.2010 13:37@robert & mowgli
Sper ca acest anunt sa fie urmat cat de curand si ceva asemanator de la Alfa :-). Sa se intoarca vremurile alea bune de la inceputul anilor '90.
-
Castravetele, joi, 29.04.2010 14:04@marcel
aici e vorba de motorizari diesel, nu 'benzinari'
-
hi,hi,hi, joi, 29.04.2010 14:14ha,ha,ha
CR nu a fost inventat de Alfa, in 97 au echipat primii o masina cu CR-ul , elvetienii l-au inventat, japonezii l-au folosit in `90 pe un camion. Si nu va mai certati atata, orice producator are niste minciunele pentru media.
-
Andrei.P, joi, 29.04.2010 14:24
Fiat a inventat Common rail pe diesel, cu ECU si l-a vandut la bosch. Fiat a fost primul producator care a pus pe o masina de serie turbo diesel direct injection sa .. TDI..
-
LauCalin, joi, 29.04.2010 14:41
In primul rand este vorba de foarte multi bani in joc. Acum si mie mi se par exagerate emisiile date de Audi. In plus marca asta a crescut in 10 ani cat altele in mult mai multi ani. Bossul de la Alfa nu a facut nimic altceva decat sa se foloseasca de faptul ca in urma cu ceva timp americanii le-au dat "peste bot" celor de la Audi cu datele conceptului R8 e-tron. A procedat asa in speranta ca va mai atenua din vanzarile foarte bune pe care le are Audi in ultimii ani. Insa nu cred ca i-a iesit.
-
schumi, joi, 29.04.2010 15:02@LauCalin
Nici vorba de asa ceva. Ce a spus Wester este perfect adevarat. Isi poate da seama orice studiaza acele specificatii la mai multe branduri. Diferenta intre valori este supect de mare in conditiile in care tehnologiile folosite (tipul de injectie, etc) sunt de multe ori foarte asemanatoare. Lispa un standard gen crash-testele NCAP a dus transformarea acestor specificatii intr-o metoda eficienta de marketing. Cum zicea si cineva mai sus, este foarte greu sa ajungi in "real life" la acele "performante".
-
schumi, joi, 29.04.2010 15:04@chumi
"este foarte greu sa ajungi in "real life" la acele performante" De fapt, e imposibil ;-).
-
Alex, joi, 29.04.2010 15:25aha !
Komunistii mancatori de carnati sai bautori de bere sunt recunoscuti ca fiind mari mincinosi. Baronul Muenhausen e german........., ce vreti mai mult ?!
-
Hosam, joi, 29.04.2010 18:16ce spui tu acolo?
Alfa a dezvoltat motorul de 1.9 JTD la 150 cp, Audi o tinea cu 131 cp la acel moment, nu mai vb in nestiinta de cauza, de parca Alfa Romeo face masini de ieri si Audi sunt cine stie cine!
-
Hosam, joi, 29.04.2010 18:17
Cumparati-va audi, daca nu va permiteti BMW ce sa faceti si voi! Faceti din Audi, mare masina!
-
Castravetele, joi, 29.04.2010 18:46@hosam
zise cel ce se plimba cu 1310
-
@hosam, joi, 29.04.2010 19:27
vw a introdus motorul de 1.9 150 hp in 2002 pe g4 alfa l-a introdus in 2004 pe 156 ;) cand vw introducea motorul de 130 hp in 2001 alfa introducea in 2003 motorul de 115 hp (tot pe 156) - iti poate confirma fanul andrei_p :D si chiar daca " Fiat Croma TD was sold with turbo direct injection in 1986 " |ncepand cu 1989 "Audi 100, however, was the use of electronic control of the engine, as the Fiat and Austin had purely mechanically controlled injection"
-
mowgli, joi, 29.04.2010 20:00@schumi
da, corect.Scuze ca am uitat sa mentionez si alfa si crancenele batalii dintre 75 si m3.frumoasa vremuri, frumoase masini.Dupa parerea mea cel mai mare concurent pentru bmw cand vine vorba de sportivitate si senzatii la volan este Alfa-Romeo.Un alt brand aproape de sufletul meu si nu cred ca presedintele Alfa Romeo vorbeste fara sa aiba o baza, nu cred ca e roman sau politician.Stie el ceva.
-
Ghiri, joi, 29.04.2010 23:58Alfa vs Nimeni
Alfa facea in anii 50 motoare de 1.3 si 90 CP. VW ce facea atunci? Machetute pt copii?
-
LauCalin, vineri, 30.04.2010 06:08@ghiri
Pai daca ne gandim asa mai nimic nu facea nici BMW in anii '50, in afara de Isetta. Si nici Audi nu facea mare lucru pe atunci. Iar daca mergi mai departe, Mercedes facea masini supraalimentate de sute de cai putere inca din anii '30 si pe unde a participat in motorsport a castigat. Insa nu asta conteaza, pentru ca trecutul e mai putin important. Pentru unii.
-
C-G-C, vineri, 30.04.2010 08:18Istorie Audi
1937 Masini de curse cu caroserie aerodinamica Masinile de curse Auto Union au fost produsele hightech ale timpului lor. S-au obtinut performante maxime in constructia de autovehicule care s-au concretizat prin motoare de mare performanta, forme aerodinamice si constructii usoare. Astfel, in anul 1937, Auto Union Stroemline, dezvoltand 545 CP, a atins pentru prima data pe o sosea normala o viteza de peste 400 km/h.
-
mowgli, vineri, 30.04.2010 08:26@laucalin
@laucalin: fara suparare dar nu e chiar asa.Gresesti si la bmw si la audi.Ambele erau pe val in anii '30.
-
LauCalin, vineri, 30.04.2010 08:27@C-G-C
Din cate stiu este cea mai mare realizare a lui Auto Union (din care facea parte si Audi, deci nu este doar meritul lui Audi). Oricum masina aia a fost o realizare extrema pentru acele vremuri. Pacat a fost doar aia si apoi foarte multi ani de pauza.
-
LauCalin, vineri, 30.04.2010 08:32@mowgli
In privinta BMW vorbim de masini. Unde vrei sau nu, Mercedes nu prea avea concurenta. Era o vreme (chiar prin anii '20) cand Mercedes castiga curse de anduranta si doar Bentley se putea pune cu ei. Uitati o chestie interesanta: http://www.youtube.com/watch?v=5m_x1MlMR-Y Ceva echivalent de la BMW si Audi nu am gasit. De fapt nu am gasit despre nici un constructor. Acesta este motivul pentru care am un respect (mai mult moral) pentru Mercedes :)
-
C-G-C, vineri, 30.04.2010 09:16@Lau
Auto Union este Audi, fac parte din istoria lor. Singurul handicap al celor de la Audi a fost faptul ca in timpul celui de-al doilea razboi mondial i-au fost distruse TOATE fabricile, multe dezmembrate si duse in Rusia. Astfel ca dupa anii '50 au fost nevoiti sa o ia de la 0. Insa inainte de al 2-lea raboi mondial, Auto Union era comparabil cu Mercedes (un constructor cu adevarat greu pt care nu ai cum sa nu porti respect). La fel am respect si pt Alfa (un brand care imi si place) singura problema a italienilor este ca in ultimii ani, din lipsa de performanta si pierzand teren in fata tripletei germane, pozeaza oarecum intr-o cenusereasa. Numai bine!
-
mOTO, vineri, 30.04.2010 09:32NU VA MAI FACETI PROBLEMA DE CIT MANINCA MASINILE VOASTRE
mAI FRATILOR NU VA MAI AGITATI ATITA CU CONSUMUL FOARTE REDUS AL AUTOMOBILELOR VOASTRE CUMPARATIVA SI VOI CEVA STRONG SI DUPA ACEEA MAI VORBITI, EU AM UN SILVERADO CU MOTOR HEMI 5,7L SI NU MA PLING (CONSUMA DOAR 14% DE RESTUL SA NU MAI VORBIM.........................
-
mowgli, vineri, 30.04.2010 20:47@laucalin
evident ca vorbim de masini.Stai linistit ca nu incep iarasi cu avioanele.Uite despre ce vorbim. http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3/15 http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_328 Faimosul 328 care a participat in faimoase competitii precum Mile Miglia sau Le Mans si raliul RAC, clasandu-se mai mereu pe prima pozitie in clasa asta.Astea se intamplau in anii '30.Putem vorbi de masini BMW si in 1919 dar inca grila "rinichi" nu era implementata si inca nu aveau o imagine bine definitivata.Perioada de "iesire la rampa" a fost in 1930 dar nu se pot neglija nici anii anteriori. @C-G-C: iarasi gasim teren comun :) ma refer la Alfa Romeo.
-
Hosam, marţi, 04.05.2010 22:03Castravetele!
Castravetele, ma cunosti ma? De unde ti-ai dat seama ca am 1310? Intradevar, am 1310 L din 1997, model alb, pe GPL! Dar inca ceva, am 20 de ani, la varsta asta ce ai vrea sa conduc? Veyron ca pustiu ala Olandez? Facem un pariu ca nici taticu tau cu toata grasimea lui pana la coate,(la uzina Martorell) si pana o sa ajunga la pensie, nu o sa-si permita sa-ti cumpere tie vreun BMW, ca cealalta masina a mea, copil ofuscat ce esti! Dacia e mandria mea, unii mai si muncesc ca sa inretina o Dacie, taica-tu munceste la 3000 de km de casa, si tu esti figurant pe forumuri! Nu ti-e dor de el?
-
Castravetele, joi, 13.05.2010 02:41
Vorbesti de parinti? Nu ai ce face copile? Termina o facultate, mai apuca-te de una. Pe urma putem vorbi de la egal la egal. P.S. Are tata scoala cat toata familia ta la un loc....
-
1750, joi, 01.07.2010 16:17Alfa vs BMW
Nu cred ca un director la un brand atat de important, isi permita sa faca o afirmatie nefondata. Cat despre Alfa, au fost mereu cu un pas tehnologic peste concurenta la capitolul motoare, exemplu, ETCC, DTM, WTCC, Alfa facea legea, sa-u luat foarte multe masuri caci castigau primele 3 locuri mansa de mansa, in fata BMW serie 3, uitati-va pe youtube, cat depre BMW, acum in WTCC ii "bate" Seat cu motoare diesel, cum e posibil asa ceva.....?
-
idioti, luni, 02.01.2012 23:12sau tembeli
is asa de bune alfa incat pana si in italienii fac mai multa vanzare la audi decat la alfa....astia care spuneti ca, crapa motoarele la audi au probabil 2-3 mil km.....si au kilometraju dat inapoi sa le cumparati voi fraierii ca la nemti tabla e noua ca nemtii au strazi nu gunoaie
-
mihnea, marţi, 22.09.2015 18:33
si...5 ani mai tarziu..ia ziceti baieti, cum e cu ascutitoarele germane?
-
A+, marţi, 22.09.2015 21:01
Iti dai seama ca cei care sareau de fund sa tina partea Audi si spuneau ca omul de la Alfa e doar un tip frustat nu vor mai aparea acum sa recunoasca ca au gresit
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
se pare ca a inceput razboiul; intrebare: cat consuma masinile voastre in realitate? nu cumva mai mult? si nu cumva emit mai mult co2?! totul e o mare minciuna din partea constructorilor... asta e, miliardele de euro sunt in joc...a, apropo iata cum se masoara consumul: totul e perfect: nu bate vantul, nu se depaseste viteza de 60km/h, nu avem plan inclinat, nu exista presiune atmosferica scazuta... si ce cifre minunate ies...